Ik weet van MPG dat jij bestaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, dat is de enige persoon die weet dat ik besta. En Fles, maar dat is van way for the KSC.
quote:
Zeg het eens?quote:
Smeer je ook een broodje voor mij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even broodjes smeren en kindjes voeren
En dan er 3 naar bed doen
blij dat ik niet ook nog de oudste tussendoor moet halen
Is ie ooit gestopt over dat Nespresso-apparaat?quote:
Nee, hij beraamt nog steeds een invalquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ie ooit gestopt over dat Nespresso-apparaat?
Datapparaat kan me dan ook gestolen worden. Als ie maar van mijn sushi shizzle afblijftquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, hij beraamt nog steeds een inval
Liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja kan net zo goed nog wel een broodje erbij doen
Hij houdt toch niet zo van vis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Datapparaat kan me dan ook gestolen worden. Als ie maar van mijn sushi shizzle afblijft
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Datapparaat kan me dan ook gestolen worden. Als ie maar van mijn sushi shizzle afblijft
Zeg, vergelijk mij eens even niet met dat rotterdams geteisemquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken MPG niet van achteren
ga jij ff lekker water uit je woning scheppenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, vergelijk mij eens even niet met dat rotterdams geteisem.
Ik woon op een berg, geen water dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ga jij ff lekker water uit je woning scheppen
Ik herken je alleen met een nespresso-cup voor je mond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, vergelijk mij eens even niet met dat rotterdams geteisem.
en die bergen maken het kick te fietsen in Limbo-wereld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik woon op een berg, geen water dus.
Want zoals je weet, hebben wij niet alleen de Maas, maar ook bergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |