dat is stomquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig maar ze willen mij niet
preien rukkersquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig maar ze willen mij niet
Nope, de machine is nog steeds stuk en de ploegchef heeft een beetje de pik op mij vandaag en dan hebben we ook nog eens prei wat klote te verwerken isquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel! Was ist los? Is de prei stuk?
Ha, fijn zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
@ST: Echt niet
[..]
Nope, de machine is nog steeds stuk en de ploegchef heeft een beetje de pik op mij vandaag en dan hebben we ook nog eens prei wat klote te verwerken is
Als het goed gaat is dat wel fijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
@ST: Echt niet
Nope, de machine is nog steeds stuk en de ploegchef heeft een beetje de pik op mij vandaag en dan hebben we ook nog eens prei wat klote te verwerken is
Yups, dank jequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha, fijn zo.
De bekende problemen dus.
Succes ermee!
* suikertaartje vangt LL op (if needed met mijn tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo gemeen en dan vraag ik niet eens de dure versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
tsssk van je collega's moet je het maar hebben.
Volgende maand ben ik 10 jaar in dienst aan mij word gevraagd wat ik wel hebben laat ik een plaatje zien wat mijn wensen zijn zeggen die gemenerikken dat het te duur is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo gemeen en dan vraag ik niet eens de dure versie
moeten ze het ook maar niet vragen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
Volgende maand ben ik 10 jaar in dienst aan mij word gevraagd wat ik wel hebben laat ik een plaatje zien wat mijn wensen zijn zeggen die gemenerikken dat het te duur is.
Wat een naai streek zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* LovelyLady is gelijk wakkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje vangt LL op (if needed met mijn tieten)
Ja ben het helemaal met je eens. Ik vraag niet eens zoveelquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moeten ze het ook maar niet vragen he?
Ik werk hier meer dan 10 jaar en heb nog nooit wat gehoord. Niet eens een melding in de weekmail, wat normaal wel gedaan wordtquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
Volgende maand ben ik 10 jaar in dienst aan mij word gevraagd wat ik wel hebben laat ik een plaatje zien wat mijn wensen zijn zeggen die gemenerikken dat het te duur is.![]()
Goedemiddag, cappuccinootje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is gelijk wakker
je plaatje doet kut panda
fix it
Ja hequote:
Ik verwachtte eigenlijk een lekkere vent achter spoiler nummer 1quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:40 schreef Panda72 het volgende:
Ja ben het helemaal met je eens. Ik vraag niet eens zoveel
Hier doet het plaatje niet kutquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady is gelijk wakker
je plaatje doet kut panda
fix it
ja zo'n hele fijne lekkere niet al te gespierde manquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een lekkere vent achter spoiler nummer 1![]()
Oh dat is een goeie ga dat dan maar vragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een lekkere vent achter spoiler nummer 1![]()
Nou ja zeg dat is helemaal een naaistreekquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk hier meer dan 10 jaar en heb nog nooit wat gehoord. Niet eens een melding in de weekmail, wat normaal wel gedaan wordt
ja, zo eentjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
ja zo'n hele fijne lekkere niet al te gespierde man
Bestel ook even eentje voor mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:42 schreef Panda72 het volgende:
Oh dat is een goeie ga dat dan maar vragen
Doe ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bestel ook even eentje voor mij
suikertaartjequote:
GFquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
er hangt hier wel een hele dichte mist![]()
kan nog geen 20 meter ver kijken
leg maar een infuus aan, en zeg eens dat Koen moet gaan slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemiddag, cappuccinootje?![]()
dat deed ik dus ook netquote:
Ach, ik zoek ondertussen rustig verder. Ze willen al niet meer in me investeren, dus dan is het voor mij hier wel gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ja zeg dat is helemaal een naaistreek
Doe mij maar een lekker manquote:
dank uquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
suikertaartje![]()
gefeliciteerd
Hoiquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker man
Zo eentje die er wat van kan
Maar niet een met te veel spieren
Want dat zijn alleen maar klieren
Een beetje hersens is ook wel fijn
En daar beneden graag niet te klein
KOEN! SLAPEN! NU!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leg maar een infuus aan, en zeg eens dat Koen moet gaan slapen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker man
Zo eentje die er wat van kan
Maar niet een met te veel spieren
Want dat zijn alleen maar klieren
Een beetje hersens is ook wel fijn
En daar beneden graag niet te klein
Hellowquote:
Goed gereedschap staat onder een afdakjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:
De mannen die nu positief reageren denken dat het om de bierbuik gaat?
jij bent magerder dan een splinter gek!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed gereedschap staat onder een afdakje...
goed gereedschap wordt gebruiktquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed gereedschap staat onder een afdakje...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
lekkere mannen
eentje met wat borsthaar graag
en een lieve lach
En grote handenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
lekkere mannen
eentje met wat borsthaar graag
en een lieve lach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |