Dat soort dingen doe ik nou nooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker van dit soort acties.....
Of ik maak dingen heel erg stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dus ik mag bij jouw clubjequote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan zo lid worden van het Alzheimer fonds.
da's heulemoal niet zo slimquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Of het gas aan laten staan en de glasplaat dicht doen
[ afbeelding ]
dat kan gebeuren, die dingen lijken ook zoveel op elkaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
Of je sluit de verkeerde adapter aan je externe HD (de adapter van de laptop) waardoor er rook uit je HD komt
Of een testobject van Pien wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan zo lid worden van het Alzheimer fonds.
Ach LL, ik hoop niet dat het het laatste stomme is wat je hebt gedaan, iedereen heeft wel eens van dat soort dingen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
Volgend jaar nieuwe kansen nieuwe ronden! Ik verwacht geen blunders voor de maand december
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Of het gas aan laten staan en de glasplaat dicht doen
[ afbeelding ]
karamel-explosie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg ja
Naast een kleine karamel-explosie en een fikse kras in het parket door het doorgezakt bed, heb ik nooit echt schade aan mijn huis toegebracht godzijdank
Doe ik ook niet maar zo sufquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach LL, ik hoop niet dat het het laatste stomme is wat je hebt gedaan, iedereen heeft wel eens van dat soort dingen...
Ik heb het ook vaak zat... Maar heb besloten om te stoppen met me er druk over maken...
Ja, daarna is mijn banoffee-pie ook omgedoopt tot ontploffietaartquote:
Kan de gemiddelde tiener tegenwoordig nog zelf zijn band plakken danquote:
Je bent niet de enige die er last van heeft, heb ik uit zéér betrouwbare bronquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef friemelaar het volgende:
kon GVD al een half uur niet posten
KPN
TNT doet ook al niets met postquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef friemelaar het volgende:
kon GVD al een half uur niet posten
KPN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |