Nee, op zwei benen is dat makkelijker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHHAEINZ!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Band plakken is geen optie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHHAEINZ!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De bus!quote:
Zou kunnen, maar OVquote:
Suikertaartjeeeeeeeequote:
Muck heeft weer gelijkquote:
Dan alsnog lopen. Of ben je in de sahara?quote:
Een haiku van jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muck heeft weer gelijk
er is weer een topic vol
maar we zijn er weer
8KM lopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan alsnog lopen. Of ben je in de sahara?
Toekiequote:
Blegh, zover hoef ik zelfs niet naar de bushalte te lopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
8KM lopen.![]()
Ik breng mijn fiets wel naar de fietsenmaker, en bel naar huis om me op te halen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja, bellen.
Daar is dit gezeik allemaal mee begonnen.
pheno pakt de foonquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Een haiku van jou
doet mijn hartje sneller slaan
bel de cardio
leg maar weer neer hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
pheno pakt de foon
maar 0 6 11 is gestopt
1 1 2 dan maar
Negeer me maar, want ik moest zo lachen dat ik me verslikte in mijn beschuitquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoor komtie dan he? De blunder van de maand november.....
LL gaat de kapstok opruimen, vesten en zomerjassen kunnen wel naar boven... vind een verdacht tasje met kadootjes... HUH? Smst vriendlief met de mededeling: Uhm... dat tasje met kadootjes moet dat ergens heen![]()
Krijg een smsje terug: kadootjes? in een tasje? Ik weet van niks?
'Zou het van je moeder zijn?' vroeg ik nog.
Nee ook niet...
Ik dacht nog: Jeetje wat spannend... tot ik me realiseerde dat ik die kadootjes daar ZELF heb neergelegd want het zijn de kadootjes voor de meet
DUS
<insert laughing crowd>
Ik heb wel vaker van dit soort acties.....quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:34 schreef Muck het volgende:
Negeer me maar, want ik moest zo lachen dat ik me verslikte in mijn beschuit
Je kan zo lid worden van het Alzheimer fonds.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker van dit soort acties.....
Of ik maak dingen heel erg stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |