quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Maar eerst........quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Gefeliciteerd mooi lief suikerbeebjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mooi lief suikerbeebje![]()
.
![]()
Te jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mooi lief suikerbeebje![]()
.
![]()
Helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Kan deze vandaag in de OP? Onze geliefde Suikertaartje is Jarig
Seksquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed zo
Nou missie voltooid, nu maar eens wat nuttigs doen
alles wat je voor suikertaartje doet is nutigquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed zo
Nou missie voltooid, nu maar eens wat nuttigs doen
Lopen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
Fietsband is inderdaad lek.
Net even een fietspomp geleend, maar zo lek als een mandje.
Ik weet niet hoe ik moet thuiskomen.
![]()
Nee, op zwei benen is dat makkelijker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHHAEINZ!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Band plakken is geen optie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHHAEINZ!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De bus!quote:
Zou kunnen, maar OVquote:
Suikertaartjeeeeeeeequote:
Muck heeft weer gelijkquote:
Dan alsnog lopen. Of ben je in de sahara?quote:
Een haiku van jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muck heeft weer gelijk
er is weer een topic vol
maar we zijn er weer
8KM lopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan alsnog lopen. Of ben je in de sahara?
Toekiequote:
Blegh, zover hoef ik zelfs niet naar de bushalte te lopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
8KM lopen.![]()
Ik breng mijn fiets wel naar de fietsenmaker, en bel naar huis om me op te halen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja, bellen.
Daar is dit gezeik allemaal mee begonnen.
pheno pakt de foonquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Een haiku van jou
doet mijn hartje sneller slaan
bel de cardio
leg maar weer neer hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
pheno pakt de foon
maar 0 6 11 is gestopt
1 1 2 dan maar
Negeer me maar, want ik moest zo lachen dat ik me verslikte in mijn beschuitquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoor komtie dan he? De blunder van de maand november.....
LL gaat de kapstok opruimen, vesten en zomerjassen kunnen wel naar boven... vind een verdacht tasje met kadootjes... HUH? Smst vriendlief met de mededeling: Uhm... dat tasje met kadootjes moet dat ergens heen![]()
Krijg een smsje terug: kadootjes? in een tasje? Ik weet van niks?
'Zou het van je moeder zijn?' vroeg ik nog.
Nee ook niet...
Ik dacht nog: Jeetje wat spannend... tot ik me realiseerde dat ik die kadootjes daar ZELF heb neergelegd want het zijn de kadootjes voor de meet
DUS
<insert laughing crowd>
Ik heb wel vaker van dit soort acties.....quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:34 schreef Muck het volgende:
Negeer me maar, want ik moest zo lachen dat ik me verslikte in mijn beschuit
Je kan zo lid worden van het Alzheimer fonds.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker van dit soort acties.....
Of ik maak dingen heel erg stuk
Dat soort dingen doe ik nou nooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker van dit soort acties.....
Of ik maak dingen heel erg stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dus ik mag bij jouw clubjequote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan zo lid worden van het Alzheimer fonds.
da's heulemoal niet zo slimquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Of het gas aan laten staan en de glasplaat dicht doen
[ afbeelding ]
dat kan gebeuren, die dingen lijken ook zoveel op elkaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
Of je sluit de verkeerde adapter aan je externe HD (de adapter van de laptop) waardoor er rook uit je HD komt
Of een testobject van Pien wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan zo lid worden van het Alzheimer fonds.
Ach LL, ik hoop niet dat het het laatste stomme is wat je hebt gedaan, iedereen heeft wel eens van dat soort dingen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
Volgend jaar nieuwe kansen nieuwe ronden! Ik verwacht geen blunders voor de maand december
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Of het gas aan laten staan en de glasplaat dicht doen
[ afbeelding ]
karamel-explosie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg ja
Naast een kleine karamel-explosie en een fikse kras in het parket door het doorgezakt bed, heb ik nooit echt schade aan mijn huis toegebracht godzijdank
Doe ik ook niet maar zo sufquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach LL, ik hoop niet dat het het laatste stomme is wat je hebt gedaan, iedereen heeft wel eens van dat soort dingen...
Ik heb het ook vaak zat... Maar heb besloten om te stoppen met me er druk over maken...
Ja, daarna is mijn banoffee-pie ook omgedoopt tot ontploffietaartquote:
Kan de gemiddelde tiener tegenwoordig nog zelf zijn band plakken danquote:
Je bent niet de enige die er last van heeft, heb ik uit zéér betrouwbare bronquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef friemelaar het volgende:
kon GVD al een half uur niet posten
KPN
TNT doet ook al niets met postquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef friemelaar het volgende:
kon GVD al een half uur niet posten
KPN
In mijn geval doen ze dat nooit. Er is al ergens een lichting games twv 200 euro + weggebietst door die hoeren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan weet je nu zeker dat ze niet bezorgen
oefffffff auwquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, daarna is mijn banoffee-pie ook omgedoopt tot ontploffietaart
Ik had Dulce de leche gemaakt door een blikje gecondenseerde melk te verwarmen in kokend water. Dit had ik al een keer of 100 gedaan daarvoor, maar deze keer mislukte het. Toen ik het blikje op het aanrecht zette, spatte het compleet van elkaar, zodat mijn handen, muren, kastjes en plafond onder de kokende toffee zaten
Zolang hier de wc nog doortrekt ook!quote:
de mist is hier nu bijna helemaal opgetrokken, en het ziet eruit als een prachtig weertje voor een wandeling langs de weilanden hierquote:
'mogguhquote:
Goed bezigquote:
hier kon je de overkant van de straat bijna niet meer zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is heul geen mist geweest.. en wauw prachtig mooie dag vandaag, lekker koud en met een zonnetje
hier ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is heul geen mist geweest.. en wauw prachtig mooie dag vandaag, lekker koud en met een zonnetje
Klinkt bekend ja...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
En als bedrijf dan gewoon zeggen "kunnen we niets aan doen". Ja wat de fuck, er zijn dieven in je bedrijf, opsporen en elimineren die 'mensen'.
Jup, fikse brandwonden aan mijn handen. Godzijdank had ik alleen een paar kleine spettertjes in mijn gezicht omdat ik mijn hoofd snel wegdraaide.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oefffffff auwbrandwonen aan over gehouden?
Ik ben TE moe om me ergens druk om te maken, zeker omdat soort dingen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigJa, suf is het zeker, ik zondag nog een glas met sinas omgegooid op een tafel die niet behandeld was met olie of verf ofzo... oeps
Het heeft bij mij wel een tijd geduurd hoor voordat ik me niet meer druk maakte over dat soort dingen, voorheen kon ik me echt dagen rot voelen als ik weer eens 'lomp' was geweest...
ahj ahj ahj, wat ergquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend ja...
Ik kreeg wekenlang mijn weekblad niet of veel te laat, Sanoma verwijst me door naar TNT en die zegt dat ze er niets aan kunnen doen
[..]
Jup, fikse brandwonden aan mijn handen. Godzijdank had ik alleen een paar kleine spettertjes in mijn gezicht omdat ik mijn hoofd snel wegdraaide.
Ik woonde toen nog in Didam en de huisartsenpost zat in Zevenaar, toch een aardig eindje fietsen, zeker met afgefikte handen... Dus ik dacht 'ik bel even!'
Na een hoop gezeur ("nee, ik heb écht geen auto!") kreeg ik een arts aan de lijn die aangaf dat ik het moest koelen (ja dodo, wat denk je dat ik aan het doen ben?) en dat als de klachten aanhielden, ik na een paar dagen maar naar mijn huisarts moest gaan.
Na een paar dagen deed het nog steeds erg zeer en de blaren trokken niet weg, dus ik langs bij mijn huisarts. Ze begon aardig te flippen, want het had zeker even vakkundig verbonden moeten worden
Pffff heftig zeg, dan heb je mazzel dat je je gezicht nog kon wegdraaien. Je wil niet weten wat er zou gebeurd zijn als het in je ogen kwam oidquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:57 schreef Muck het volgende:
Jup, fikse brandwonden aan mijn handen. Godzijdank had ik alleen een paar kleine spettertjes in mijn gezicht omdat ik mijn hoofd snel wegdraaide.
Ik woonde toen nog in Didam en de huisartsenpost zat in Zevenaar, toch een aardig eindje fietsen, zeker met afgefikte handen... Dus ik dacht 'ik bel even!'
Na een hoop gezeur ("nee, ik heb écht geen auto!") kreeg ik een arts aan de lijn die aangaf dat ik het moest koelen (ja dodo, wat denk je dat ik aan het doen ben?) en dat als de klachten aanhielden, ik na een paar dagen maar naar mijn huisarts moest gaan.
Na een paar dagen deed het nog steeds erg zeer en de blaren trokken niet weg, dus ik langs bij mijn huisarts. Ze begon aardig te flippen, want het had zeker even vakkundig verbonden moeten worden
Nog steeds moe? Balen... ik ben ook wat moe de laatste tijd, maar dat ligt ook gewoon aan mezelf... gewoon te laat gaan slapen, terwijl je weet dat de kleine weer vroeg wakker isquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben TE moe om me ergens druk om te maken, zeker omdat soort dingen...
Kan gebeuren, tis ff kut, maar later kan ik ook wel weer lachen om mijn eigen dommigheid
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 16 november 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben TE moe om me ergens druk om te maken, zeker omdat soort dingen...
Kan gebeuren, tis ff kut, maar later kan ik ook wel weer lachen om mijn eigen dommigheid
Belachelijk gewoon!quote:
Daar heb ik ook vaak aan gedacht jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pffff heftig zeg, dan heb je mazzel dat je je gezicht nog kon wegdraaien. Je wil niet weten wat er zou gebeurd zijn als het in je ogen kwam oid![]()
Engerd... niet meer zo gevaarlijk doen hoor.
Veel littekens aan overgehouden? Of valt het mee?
brandwonden zijn zo vreselijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef Muck het volgende:
Daar heb ik ook vaak aan gedacht ja
Op school alle mogelijke veiligheids-shizzle tegen branden en zuren, en dan thuis een ontploffing veroorzaken
Nee, godzijdank alleen een klein littekentje op mijn handpalm, die ook nog eens in één van de vouwtjes valt, dus amper te zien is
Mooi dat je er niks aan over hebt gehouden...quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Wil je ook een mok koffie?
[..]
Belachelijk gewoon!
Later heb ik ergens gelezen dat Huisartsenpost Zevenaar één van de slechtste was van NL
[..]
Daar heb ik ook vaak aan gedacht ja
Op school alle mogelijke veiligheids-shizzle tegen branden en zuren, en dan thuis een ontploffing veroorzaken
Nee, godzijdank alleen een klein littekentje op mijn handpalm, die ook nog eens in één van de vouwtjes valt, dus amper te zien is
mooi uitzicht!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
Hier is het overigens nog behoorlijk mistig, dit is mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Daar achter de bomen loopt een rivier, maar die is nu niet te zien
Ik ben volgens mij chronisch moe ofzo... ik ga wel ergens deze week bloedprikkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog steeds moe? Balen... ik ben ook wat moe de laatste tijd, maar dat ligt ook gewoon aan mezelf... gewoon te laat gaan slapen, terwijl je weet dat de kleine weer vroeg wakker is
Lekker ja.. tussendoor heb ik al een halve liter thee op....quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Wil je ook een mok koffie?
Jeetje dan ben je daar maar weer goed vanaf gekomen zegquote:Daar heb ik ook vaak aan gedacht ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |