Ninja-edit?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:59 schreef nattermann het volgende:
Sepo ofzo!
Volgt NLS04 deze reeks ook nog? Ben zijn yearmix van 2009 nog eens aan't luisteren.
Dit was zijn laatste post, ga er wel vanuit dat hij nog leeft dus je zal hem wel weer zien verschijnen lijkt mequote:Op maandag 15 november 2010 10:45 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ja ik ook, Met deze line up houdt B2S totaal geen rekening met mensen die gedurende een nacht ff willen eten en drinken zonder iets boeiends te moeten missen.
Ja, zoietsquote:
Aah, die is er nog bij dus. Ik wacht met smart op een nieuwe yearmix van 2010, aangezien het jaar alweer bijna voorbij isquote:[..]
Dit was zijn laatste post, ga er wel vanuit dat hij nog leeft dus je zal hem wel weer zien verschijnen lijkt me
Die wil ik ook welquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:16 schreef eQuaL het volgende:
Doe mij maar de FearFM Top 100 2010
Ik ga maar eens naar bed
Ik zie dat ik 'em ook gratis mag downloaden en heb hem gisteren bij freaky besteld. Maargoed dat maakt niet uit, een fysieke CD is mooi voor de verzameling.quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:42 schreef Levitas het volgende:
Substream legaal en gratis te downloaden als je `m als favoriet op PF hebt? Krijg ik dan mijn geld terug van hardstyle.com?Ben en blijf een Nederlander he
ik doelde eigenlijk op mijn mp3-collectiequote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Commuciate/Raven op vinyl waar ik niks mee doe. Wat geef je ervoor?
ja, alleen Pavo & Zany, geen Pavo of Zanyquote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef 16meter het volgende:
Ik denk dat hij de samenwerkingen bedoelt?
ik heb ook een bericht op PFquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Stoere actie: Het Alphaverb album is gratis legaal te downloaden voor wie Alphaverb in zn favorieten heeft staan op partyflock
Dat! Heb hem ook binnen gehad in mijn PF inbox. Petje af voor hem!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:52 schreef 16meter het volgende:
Vind het wel een hele nette actie van Alphaverb.
Geeft je wel het idee dat hij het echt voor de muziek en z'n fans doet.
Zeer zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:59 schreef nattermann het volgende:
Sepo ofzo!
Volgt NLS04 deze reeks ook nog? Ben zijn yearmix van 2009 nog eens aan't luisteren.
Ben er nog steeds geen fan van hoe ze achter de draaitafels staan hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:52 schreef 16meter het volgende:
edit: bertje ook helemaal om zie ik, voorheen was jij niet de grootste AVIO/Alphaverb fan toch?
maar wel van (de meeste van) zijn tracks?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ben er nog steeds geen fan van hoe ze achter de draaitafels staan hoor
Hoe tof! Ik kreeg ook een bericht via PFquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef Solique het volgende:
Ook berichtje van Alphaverb gehad, vanavond album downloaden.
Gave actie
Alles wat jij noemt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:43 schreef stoeltafel het volgende:
De vocals in de hardstyles, worden die nou in de studio ingezongen ? Bewerkt ? Gejat ? Met de computer gemaakt ?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef -Menn0- het volgende:
Op de agenda:
DangerouzMind
Qlimax Viel tegen vorig jaar
Quake Dance
Qountdown FI: Winter Wonderland (wat een line-up!)
Thunderdome ( weer lekker raggen, net als vorig jaar)
Hardbass (See you there)
Je zou bijna denken geef hem gratis weg zo snel staat het album al op nzbindex.comquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Alphaverb album ook nog op de legale manier binnenhalen, toffe actie
D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictzquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:02 schreef stoeltafel het volgende:
Net het album van The Pitcher geluisterd, vet !
Welke albums zijn nog meer vet ?
Je vergeet Activator - Authentic Soundquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz
Crypsis - Statement of Intent
Project 1 - The Album
Zany - The Fusion of Sound
En dezequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Je vergeet Activator - Authentic Sound
Statement of Intentquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verder hebben Showtek en Brennan Heart iets uitgebracht, maar dat is niet de moeite waard.
Hij woont in Apeldoorn net als ik. Kan wel een bloementje sturen namens Fokquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens PF heeft hij 1.870 fans, maar gok dat er wel een aantal snel fan zijn geworden toen ze hoorden van dat bericht van het gratis downloaden van z'n album
Dat vindt jij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Project 1 - The Album
Verder hebben Showtek en Brennan Heart iets uitgebracht, maar dat is niet de moeite waard.
En dat vind ik ook...quote:
Bedankt weer!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Project 1 - The Album
Wat dan ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet ? Deed iedere dj maar zo. Vond ze vooral vet op Groundzero, ze deden het werk van de MCquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Vooral nummer 2 en 3 van The Pitcherquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:44 schreef eQuaL het volgende:
Alphaverb album =![]()
Pitcher album =![]()
![]()
![]()
Had dat eigenlijk niet verwacht van mezelf
Ik juist meer met nummer 5, 8 en 16quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Vooral nummer 2 en 3 van The Pitcher
Bij Ground Zero was ik er bij! mstx trouwens ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef stoeltafel het volgende:
Niet ? Deed iedere dj maar zo. Vond ze vooral vet op Groundzero, ze deden het werk van de MC
De hele zaal ging los, sfeer verbeteraars zijn het
Dat klopt helemaalquote:
Nederlands!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Woehoe ik ben ook fan van Alphaverb zie ik
Ik moest ook even een traantje wegpinkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme ik mis weer vanalles. Die Hard Bass line-up.
Het rotte is dat ik al deze feestjes volgend jaar ook weer zal moeten missen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik moest ook even een traantje wegpinkenWat heb ik gedaan dat b2s mij dit zo gunt
wat een heldenplaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy krijgt traantjes in zn ogen, luidkeels meezingend op Give It Up
Zekers, was mijn eerste ervaring met AVIO live. Hoe vond je die set ? Jammer dat het niet zo druk wel, ging wel lekker losquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bij Ground Zero was ik er bij! mstx trouwens ookEn mstx vond dat ze agressief keken terwijl hij snoeihard aan het losgaan was...in het kort. mstx is een zeurpiet
Aardige vent ook!quote:
Die set was gewoon geweldigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef stoeltafel het volgende:
Zekers, was mijn eerste ervaring met AVIO live. Hoe vond je die set ? Jammer dat het niet zo druk wel, ging wel lekker los
En dat zei je toen geloof ik ook tegen mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bij Ground Zero was ik er bij! mstx trouwens ookEn mstx vond dat ze agressief keken terwijl hij snoeihard aan het losgaan was...in het kort. mstx is een zeurpiet
Slap excuusquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Heb nu btw pas tijd om mijn albummetje op te halen, ga hem eens even volledig luisteren voor het slapengaan![]()
Maar als ik dat had gedaan, had jij in dat geval deze avond wel pech gehad!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Slap excuusVoor Alphaverb-album MAAK je tijd
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar als ik dat had gedaan, had jij in dat geval deze avond wel pech gehad!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
oke post dit nooit meer want nu weet ik gewoon dat ik niet kan slapen vanavondquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:54 schreef de_huig het volgende:
hierzo..nog een beetje topicvervuiling voor het slapengaan
Lol dat is D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addictquote:Op woensdag 17 november 2010 00:34 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe heet het hardstyle nummer op 1.30?
Hij komt wel eens lang op feestjes jaquote:Op woensdag 17 november 2010 00:56 schreef stoeltafel het volgende:
Snap je reactie maar vond het wel ff leuk. Nummer is vaak gedraaid zeker.
Yep, er zijn genoeg soorten oordoppen tegen gehoorsbeschadiging. Ik zoek even een goed linkje voor je!quote:Op woensdag 17 november 2010 02:08 schreef stoeltafel het volgende:
Ga tegenwooridig vrij veel naar hardstyle feesten waar het geluid structureel te hard staat.
Laatst was de bass zo erg dat ik niet eens voorin wou staan. Kan nog perfect horen en wil dit graag houden.
Nu luister ik dagelijks hardstyle icm een koptelefoon. Zijn er daarom speciale oordoppen voor dance muziek ?
Gebruik zelf al jaren de partyplug van Alpine, nooit last na een concert of feest.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:48 schreef stoeltafel het volgende:
Zal eens kijken. Heb er al eens over gelezen op tweakers en fok. Vroeg me alleen af of je voor dance muziek andere nodig hebt.
Nee, maakt niet uit. Hangt er gewoon puur vanaf wat je zelf confortabel vind en acceptabel qua prijs/geluidskwaliteit.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:48 schreef stoeltafel het volgende:
Zal eens kijken. Heb er al eens over gelezen op tweakers en fok. Vroeg me alleen af of je voor dance muziek andere nodig hebt.
Dat is dus echt een teken dat je oordoppen moet halen man, dat is alleen maar chiller eigenlijk...Maarja, wie ben ik om dit tegen je te zeggenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:35 schreef haakon het volgende:
Jongeeee, na Thunderdome gewoon een week lang een piep in de oren gehad
Hopelijk dit jaar weer
Omdat jij meebetaalt aan het gehoorapparaat dat hij over een paar jaar vergoed krijgt van de zorgverzekering.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maarja, wie ben ik om dit tegen je te zeggen
Tom ?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maarja, wie ben ik om dit tegen je te zeggen
Doe de groeten aan Tinnitusquote:Op woensdag 17 november 2010 09:35 schreef haakon het volgende:
Hopelijk dit jaar weer
Gehoorbescherming #6 Hè!?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:35 schreef haakon het volgende:
Hopelijk dit jaar weer
* ReMcOrE was aanwezig bij de eerste live-act van AVIO ooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zekers, was mijn eerste ervaring met AVIO live.
vroegah, op 1 december 2006 was er de eerste editie van Quake Dance en daar kwam na een uurtje Alphaverb ineens Intractable One tevoorschijn, met laptop et.cquote:
x2quote:
quote:Sint zat te denken,
Wat zal ik hardstyle minnend Nederland dit jaar eens schenken?
Een XXlerator op mijn verjaardag is ondertussen traditie, daarom verdient ook 2010 een editie.
De feestpiet kan weer vol aan de bak, want nog nooit was een XXL line-up zwak.
Uren zit de Piet te peinzen, hij wil namen waar de liefhebber z'n vingers bij aflikt en hem spontaan doen grijnzen.
Diepe bassen en snoeiharde kicks, mooie synths en goed uitziende chicks.
Welke DJs passen er in dat plaatje? Welke artiest heeft er in z'n agenda nog een gaatje?
Dan weet Piet het, deze mannen vraag ik zeker.
Met hun staat van dienst verdient Deepack een beker.
The Prophecy is volgens Piet een echte klassieker, Sint roept "Als act is er niemand energieker!".
Uit de Scantraxx stal moeten Frontliner, Wildstylez en Krusaders komen. Hun hits kunnen de kenners ondertussen wel dromen. (doordenkertje)
Frontliner doet zijn kunstje zelfs live, Sint waardeert zijn tracks om hun enorme drive.
De Psyko Punkz zijn dit jaar als een raket naar de top geschoten. Dat verdient wel wat meer dan een handvol pepernoten.
Een set op XXlerator lijkt de Sint een gepast geschenk. Met Bass Boom gaat de hele tent los in een oogwenk.
Devon K. is er vanzelfsprekend ook bij. Met zijn skills en uitstekende platenkeuze maakt hij Sint altijd blij.
De afsluiter moet van de Feestpiet keihard. Nosferatu is in dit rijtje daarom zeker niet apart.
Wat Sinterklaas tijdens zijn feestje niet toestaat is inkakken. Nosferatu's opdracht: laat iedereen z'n laatste energie eruit hakken.
Natuurlijk is er ook iemand nodig om dit avondje aan elkaar te praten. Sint rekent Da Syndrome sinds jaar en dag tot zijn maten.
Deze ADHD'er gaat non-stop door, dat maakt hem als MC hier de aangewezen persoon voor.
Sint hoopt iedereen op 4 december in The Matrixx te zien, een afterparty is er op zijn stoomboot nadien.
Voor pepernoten en ander snoepgoed zorgen Sint en zijn Pieten, deze avond wordt maximaal genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |