Voor een groot deel wel. Maar toch heeft een Sprinter niet alleen meer staan-, maar ook wat meer zitplaatsen dan een Plan V.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het toverwoord hierbij is dan uiteraard "staanplaatsen"
Het was zeker een groot probleem, alleen werd er toen minder over gesproken.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:58 schreef Zyron het volgende:
Ik ben voor school bezig met een stuk over de gladheid op het spoor.. wie van jullie of dat vroeger net zon groot probleem was? Ik heb zelf het idee van niet.. maar wellicht dat een van jullie me daarmee kan helpen?
Een V'tje kan anders ook goed hard doorglijdenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk eerder dat de problemen nu groter zijn omdat de treinen lichter geworden zijn. Een Mat54 ploegt die troep GOED hard van de baan, een SLET gaat er een beetje van glibberen en glijen
MAT54 4delig heeft 16 assen en 210 ton dienstgewicht. Asdruk: 13,1tquote:Op woensdag 17 november 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk eerder dat de problemen nu groter zijn omdat de treinen lichter geworden zijn. Een Mat54 ploegt die troep GOED hard van de baan, een SLET gaat er een beetje van glibberen en glijen
Maar 16 assen vegen meer blaadjes van de rails dan 10.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:23 schreef Bitlord het volgende:
[..]
MAT54 4delig heeft 16 assen en 210 ton dienstgewicht. Asdruk: 13,1t
SLT 4delig heeft 10 assen en 129 ton dienstgewicht. Asdruk: 12,9t
Die anderhalve procent zal slechts een beperkte invloed hebben, als die er al is.
Mja, als dat alles is... Dat hoor je als uitleg gegeven worden door NS-ers iig. Dat remmen op die wielbanden maakt natuurlijk wel meer verschil.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:23 schreef Bitlord het volgende:
[..]
MAT54 4delig heeft 16 assen en 210 ton dienstgewicht. Asdruk: 13,1t
SLT 4delig heeft 10 assen en 129 ton dienstgewicht. Asdruk: 12,9t
Die anderhalve procent zal slechts een beperkte invloed hebben, als die er al is.
Ik begrijp je redenatie, maar ga er niet in mee. Ik zou er ook weer bij kunnen halen dat er nu veel meer treinen rijden dan een aantal jaren geleden, waardoor dat verschil weer wordt opgegeven.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Maar 16 assen vegen meer blaadjes van de rails dan 10.
Dus 1 mat54 4delig stel wat langsraast heeft het probleem voor de volgende trein "opgelost", terwijl 1 SLT'tje dat minder goed doet.
Ik weet niet wat een groter effect heeft eigenlijk
Een V'tje (bijzonder lichtgewicht voor die tijd) is dan ook véél lichter dan mat '54 (zo'n beetje de zwaarste trein ooit).quote:Op woensdag 17 november 2010 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een V'tje kan anders ook goed hard doorglijden
Goed punt inderdaad!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:42 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik begrijp je redenatie, maar ga er niet in mee. Ik zou er ook weer bij kunnen halen dat er nu veel meer treinen rijden dan een aantal jaren geleden, waardoor dat verschil weer wordt opgegeven.
quote:Uit cijfers over de periode van 9 oktober tot 9 november -een tijdvak met veel meer storingen dan normaal- die ProRail aan de Gelderlander ter inzage heeft gegeven blijkt dat er op het baanvak Zevenaar-Winterswijk 42 incidenten zijn gemeld. In twaalf gevallen ging het om problemen met de assentellers en in zestien gevallen was er sprake van vandalisme. Volgens ProRail was er in tien gevallen een vermoeden van vandalisme, maar dit kon niet worden bewezen.
Een treinstel levert per definitie niet genoeg aslast om er voor te zorgen dat het spoor niet glad wordt.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Een 4-delige SLeT is korter dan een 4-delige mat '64quote:Op woensdag 17 november 2010 15:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Maar 16 assen vegen meer blaadjes van de rails dan 10.
Haj!quote:
hehe idd, ik vind t ook nergens op slaanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:22 schreef Ascendancy het volgende:
Even gewoon 1 opmerking. Voor de rest niets tegen Crientj en Guppy, maar moeten we echt iedere keer hoi zeggen tegen de enige vrouwen die in dit topic durven te komen. Het slaat nergens op en het komt een beetje triest over. En het is ieder topic weer hetzelfde onzinnige.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:22 schreef Ascendancy het volgende:
Even gewoon 1 opmerking. Voor de rest niets tegen Crientj en Guppy, maar moeten we echt iedere keer hoi zeggen tegen de enige vrouwen die in dit topic durven te komen.
Hajquote:Op woensdag 17 november 2010 17:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Haj!
Utrecht ziet er weer prachtig uit, met nu al een kerstboom tegenover de BK.
Oh, en al die lampjes ;D
Oeps, hopelijk hebben we je niet te hard laten schrikken?quote:
Ja , tuurlijk wel. en guppy is ook een chick?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:22 schreef Ascendancy het volgende:
Even gewoon 1 opmerking. Voor de rest niets tegen Crientj en Guppy, maar moeten we echt iedere keer hoi zeggen tegen de enige vrouwen die in dit topic durven te komen. Het slaat nergens op en het komt een beetje triest over. En het is ieder topic weer hetzelfde onzinnige.
Haiquote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja , tuurlijk wel. en guppy is ook een chick?
Ooh, dat was ook leuk ja, smsen naar de boomquote:Even serieus, kan je dit jaar weer sms'e naar de boom? Dat is zo prachtig om hem te zien verspringen en iedereen zich rot te zien schrikken![]()
![]()
Een klein beetje maarquote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeps, hopelijk hebben we je niet te hard laten schrikken?
Op Arnhem niet, maar goed, dat station mag de naam eigenlijk niet eens dragen...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
Een klein beetje maar
Op Nijmegen CS hangt de kerstversiering trouwens al weer
En het ziet er echt goed uit ook!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
Een klein beetje maar
Op Nijmegen CS hangt de kerstversiering trouwens al weer
Dat station heet toch ook Herman tegenwoordig?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op Arnhem niet, maar goed, dat station mag de naam eigenlijk niet eens dragen...
Hmm er is niemand aan boord en toch wordt er aan de noodrem getrokken. 'k Zal het me wel verbeelden, rij gewoon lekker doorquote:Op donderdag 18 november 2010 07:45 schreef greavy het volgende:
De Noodrem heeft de machinist steeds overbrugt omdat hij zo zeker was dat de trein leeg was...
Ik gok dat de SLT nog zoveel storingen heeft dat de MCN dacht dat dit er gewoon 1 van was... En zeker als je niet weet dat er nog mensen in je trein zitten. Dan moet het haast wel een storing zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hmm er is niemand aan boord en toch wordt er aan de noodrem getrokken. 'k Zal het me wel verbeelden, rij gewoon lekker door
Da's zeker apart, want hoe kom je dan aan zeven rijtuigen?quote:Op donderdag 18 november 2010 06:49 schreef Ireyon het volgende:
Hmm apart, 'k Zit nu in een ICRm stam van 7 rijtuigen waarvan maar één 1ste Klas. De eerste 4 rijtuigen vanaf de loc zijn allemaal 2de klas..
Hoe bedoel je? Normaal bestaat zo'n stam uit Loc+B+A+B+B+A+B+Bs, nu was het dus Loc+B+B+B+B+A+B+Bs. 'k Vind het niet erg aangezien twee 2ste klas rijtuigen nogal overdreven is voor zo'n treintje.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's zeker apart, want hoe kom je dan aan zeven rijtuigen?
Jazeker: in KLB:quote:Op donderdag 18 november 2010 08:50 schreef Crientj het volgende:
Dr zat toch iemand van hier in die trein?
Aha; http://ccknars.posterous.com/ccknars-en-de-mysterieuze-spooktrein
Trouwens lekker dik aangezet door de Telegraaf.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Jazeker: in KLB:
Trein stopt niet.
quote:Op donderdag 18 november 2010 07:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik las t ook ergens idd, lekkere machinist dan...
Mja, je kan nou wel allemaal achter die machinist aan gaan rennen, maar wat bezielt mensen om aan de noodrem te gaan hangen omdat de trein een station voorbij rijdt?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:30 schreef Ireyon het volgende:
Hmm er is niemand aan boord en toch wordt er aan de noodrem getrokken. 'k Zal het me wel verbeelden, rij gewoon lekker door
http://www.prorail.nl/per(...)retegenjongeren.aspxquote:ProRail start schadeclaimprocedure tegen jongeren
Spoorbeheerder ProRail stelt een groep van zeker vier jongeren, die minderjarig zijn, aansprakelijk voor de schade veroorzaakt door het in storing brengen van een overweg. Het gaat om een spoorwegovergang bij het Achterhoekse Wehl. De schade loopt mogelijk op tot tienduizenden euros.
1 Station voorbijrijden oke, dat kan gebeuren, maar als hij ook de volgende stations voorbijraast dan ga je als passagier toch denken dat er wat mis is. Leeft de machinist nog wel? (Ja, wij treinnerds weten van een intermitterende dodeman enzo, maar de gemiddelde treinreiziger niet). En die sletjes hebben ook een intercom om het dienstdoende personeel te bereiken, maar dat werkte blijkbaar ook niet, dan vind ik aan de noodrem trekken helemaal niet zo gek eigenlijk...quote:Op donderdag 18 november 2010 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Mja, je kan nou wel allemaal achter die machinist aan gaan rennen, maar wat bezielt mensen om aan de noodrem te gaan hangen omdat de trein een station voorbij rijdt?Een noodrem is voor als je in NOOD bent. Misschien zijn mensen tegenwoordig niet vaak genoeg in nood om überhaupt te weten wat dat betekent.
Volgens mij weten de meeste reizigers ook wel van een dodeman hoor. En zo'n trein remt natuurlijk netjes af bij emplacementen, waar meestal niet de snelheidslimiet van de vrije baan geldt, dus dan weet je ook al dat er gewoon een machinist op zit. Het citaat "De trein stuiterde, met een vreselijke noodgang, gewoon door." uit de Telegraaf slaat dus ook nergens op. We hebben nog altijd netjes ATB, dus sneller dan een normale Intercity zal het niet zijn gegaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
1 Station voorbijrijden oke, dat kan gebeuren, maar als hij ook de volgende stations voorbijraast dan ga je als passagier toch denken dat er wat mis is. Leeft de machinist nog wel? (Ja, wij treinnerds weten van een intermitterende dodeman enzo, maar de gemiddelde treinreiziger niet). En die sletjes hebben ook een intercom om het dienstdoende personeel te bereiken, maar dat werkte blijkbaar ook niet, dan vind ik aan de noodrem trekken helemaal niet zo gek eigenlijk...
Niet altijd gaat het licht uit. In opzending wel maar leeg hoeft dit niet altijd. De machinist maakt dan de keuze.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:08 schreef Temlin het volgende:
Stond het licht nog wel aan in de trein? Want normaal gesproken gaat dit toch uit bij een overbrengingsrit?
Boeiend....quote:Op zondag 12 december gaat de nieuwe dienstregeling in.
Wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
Tussen Houten en Culemborg opent een nieuw station: Houten-Castellum. De Sprinters, die rijden tussen Utrecht en Geldermalsen, stoppen hier vier keer per uur.
De Sprinter, die in de spits rijdt tussen Rhenen en Amsterdam Centraal, stopt voortaan in beide richtingen op Amsterdam Muiderpoort en Amsterdam Amstel.
Nachtnettreinen tussen Eindhoven en Utrecht Centraal, en tussen Eindhoven en Rotterdam Centraal, rijden alleen nog in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. Op het traject Tilburg - s-Hertogenbosch rijden geen Nachtnettreinen meer.
Tussen Nieuw-Amsterdam en Emmen opent een nieuw station: Emmen Zuid. Hier stoppen de Sneltreinen en de stoptreinen. Station Emmen Bargeres komt te vervallen.
Station Tilburg West heet voortaan Tilburg Universiteit
Mwah best wel. Nog een jaartje Vlissingen - Amsterdam in een fatsoenlijke IC, zoals het hoort; de internationale trein nog altijd via Roosendaal, zoals het hoort; Nog altijd geen Fyra naar Breda, zoals verwacht. Prima nieuws ditquote:Op donderdag 18 november 2010 13:55 schreef Yreal het volgende:
Belangrijkste wijzigingen
[..]
Boeiend....
Geen nieuws is goed nieuwsquote:Op donderdag 18 november 2010 14:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mwah best wel. Nog een jaartje Vlissingen - Amsterdam in een fatsoenlijke IC, zoals het hoort; de internationale trein nog altijd via Roosendaal, zoals het hoort; Nog altijd geen Fyra naar Breda, zoals verwacht. Prima nieuws dit.
Toen ik zag dat je gepost had wist ik dat je dit ging zeggenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeker boeiend. 2 nieuwe bordjes namelijk
Toch ben ik wel benieuwd waarom er in Gouda ineens wel gestopt werd dan. Misschien dat iemand toch nattigheid begoin te voelen of zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:30 schreef James1988 het volgende:
De trein was defect geraakt en werd daarom afgevoerd. De herhaaldelijke noodremmeldingen werden door de machinist ook als defect gezien en daarom overbrugd, vermoed ik.
Precies, daarom vond ik het niet de moeite om te quotenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toen ik zag dat je gepost had wist ik dat je dit ging zeggen
Kan zijn dat ze eindelijk de machinist bereikt hadden en dat Gouda misschien het beste in het treinpad paste?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd waarom er in Gouda ineens wel gestopt werd dan. Misschien dat iemand toch nattigheid begoin te voelen of zo?
Wat ik heb begrepen is dat een paar reizigers 112 hebben gebeld, de alarmcentrale zal vervolgens wel contact hebben gelegd met ProRail om zo de machinist van desbetreffende trein te bereiken via GSM-R.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd waarom er in Gouda ineens wel gestopt werd dan. Misschien dat iemand toch nattigheid begoin te voelen of zo?
Ah zo, dat kan jaquote:Op donderdag 18 november 2010 14:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat een paar reizigers 112 hebben gebeld, de alarmcentrale zal vervolgens wel contact hebben gelegd met ProRail om zo de machinist van desbetreffende trein te bereiken via GSM-R.
Iemand had de politie gebeld, en toen hebben ze de trein stop gezet nadat de spoorwegpolitie de Treindienstleider inschakelde.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grote kans dat de lege trein geen conducteur heeft gehad. En als het defect als gevolg heeft dat de verbinding tussen het eerste en het tweede stel niet werkte had de machinist ook niet kunnen waarschuwen via de intercom.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:01 schreef Cherna het volgende:
Wat ik niet snap is dat de conducteur niets gezien heeft.
Die "hydrolische cylinders" zijn volgens mij kortsluitlansen. Die maken kortsluiting tussen de twee spoorstaven, zodat het spoor bij de treindienstleider bezet wordt gemeld en die er dus niet zomaar een trein heen kan sturen. Wel zo veilig voor de werklui.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:42 schreef dan13lv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toelichting: woensdag rond half 11 aangekomen in Groningen vanuit Leeuwarden en uit de trein zag ik al spoorwerkers bij spoor 6 en 7. dus ik erheen gelopen en foto's gemaakt. weet niet precies wat de hydraulische cilinders doen, oranje puntjes is waar gezaagd gaat worden denk ik ( weet dit niet zeker).
toen ik rond half 5 weer terug ging, waren de cylinders weg en reed er ook een goederentrein over,
het middelste spoor.
[ afbeelding ]
fotootje van 2 gerangeerde VIRM's te groningen
Klopt helemaal. Het zijn ZKL's, Zelfsignalerende Kortsluitlansen, die de spoorstaven kortsluiten en ook zelf aangeven of ze goed werken. De oranje markeringen geven idd aan waar het spoor opgedeeld gaat worden.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Die "hydrolische cylinders" zijn volgens mij kortsluitlansen. Die maken kortsluiting tussen de twee spoorstaven, zodat het spoor bij de treindienstleider bezet wordt gemeld en die er dus niet zomaar een trein heen kan sturen. Wel zo veilig voor de werklui.
Maar ziggyziggyziggy kan er vast meer over vertellen. En heeft dat ook al eens gedaan, maar op m'n mobiel kan ik die post zo gauw niet terugvinden
Ik vraag me af waarom de naam Katholieke Universiteit Tilburg niet volstaat...quote:Op donderdag 18 november 2010 13:55 schreef Yreal het volgende:
Belangrijkste wijzigingen
[..]
Boeiend....
Omdat dat afgekort KUT wordtquote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom de naam Katholieke Universiteit Tilburg niet volstaat...
Lekker, mij ook een broodje aapquote:Op donderdag 18 november 2010 19:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat dat afgekort KUT wordt. Dat is de hele reden dat het tegenwoordig universiteit van tilburg is. Er schijnt een mevrouw Gerda van Dijk te zijn geweest die een brief eindigde met:
GvD
KUT
Maar dat katholieke universiteit tilburg wordt afgekort als KUT kan je moeilijk ontkennen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker, mij ook een broodje aap![]()
Hoi Gupps
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar dat katholieke universiteit tilburg wordt afgekort als KUT kan je moeilijk ontkennen.
Ik vind hem wel leuk.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat dat afgekort KUT wordt. Dat is de hele reden dat het tegenwoordig universiteit van tilburg is. Er schijnt een mevrouw Gerda van Dijk te zijn geweest die een brief eindigde met:
GvD
KUT
Oh nee! Dat is flink balen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:05 schreef Ireyon het volgende:
http://i.imgur.com/pnTUx.jpg
Ontspoorde goederentrein in Roosendaal, alle sporen naar Dordrecht en Breda geblokkeerd
Tussen Duivendrecht en Gouda kom je nergens over een emplacement, dus kan een trein inderdaad gewoon de hele tijd op volle snelheid rijden. En ja ik kan me voorstellen dat je in een stoptrein die overal had moeten stoppen maar dat niet doet een ander gevoel van snelheid krijgt dan in een IC waar dat normaal is.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En zo'n trein remt natuurlijk netjes af bij emplacementen, waar meestal niet de snelheidslimiet van de vrije baan geldt, dus dan weet je ook al dat er gewoon een machinist op zit. Het citaat "De trein stuiterde, met een vreselijke noodgang, gewoon door." uit de Telegraaf slaat dus ook nergens op. We hebben nog altijd netjes ATB, dus sneller dan een normale Intercity zal het niet zijn gegaan.
Kraantje erbij, wagens hersporen. Dan maar hopen dat er geen infra is beschadigd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:28 schreef Yreal het volgende:
oeps![]()
Hoe de fuck verwachten ze dit rond 3e te hebben gefixt?
Yup. In juni 2005.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:58 schreef Eix het volgende:
Waren die Railpro wagens niet eerder bij dit soort incidenten betrokken?
Dan ga je via maastrichtquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:31 schreef Je-zus het volgende:
Je zal verdomme vanmiddag naar Antwerpen moeten
dat is toch misleidende reclame?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Kreeg ik gisteren zo'n blije email van NS Hispeed, voor ¤ 19,- naar Keulen voor de kerstmarkt (oke, vanaf prijs, en prijs gold voor een enkele reis voor één).
Maar goed, wij kijken, want dat leek ons wel mooi om een keer gezien te hebben. Kom je uit op ¤ 126,- voor een retourtje voor tweegekkenhuis. Alle actietickets zijn allang uitverkocht.
Kan dat niet goedkoper? En, klacht, stuur dat niet zo'n maitje
Jamaar dat is toch stomquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga naar de Kerstmarkt in Düsseldorfook 154 euro voor 2
bron: bahn.dequote:Tijdens de ICE LiveTour 2010 gaat de ICE op reis - en u kunt erbij zijn! Bezoek het op ware grootte nagebouwde ICE-model en laat u informeren over de aantrekkelijke verbindingen en prijzen van Deutsche Bahn. Diverse partners geven u informatie over Duitsland Vakantieland. Bezoekers ontvangen een kortingsvoucher, goed voor 5 euro korting bij het boeken van een treinreis. En met een beetje geluk wint u een weekendje weg naar een van de verrassende steden in Duitsland.
Bezoek de ICE LiveTour, deze week in Amsterdam en Brussel.
Staat er niet "zolang de voorraad strekt" oid bij?quote:
Ja, natuurlijk staat er op=op bij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Staat er niet "zolang de voorraad strekt" oid bij?
Dan is het iig geen misleidende reclame, dat bedoelde ik te zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk staat er op=op bij.
Maar ik heb gisteren gecheckt toen ik de mail kreeg, en toen waren alle actietickets al uitverkocht. Die waren dus al op voor het versturen van de mail. En dat vind ik stom
Tuurlek wel. De spoorwegen zijn tot zover ik her en der heb gelezen verplicht een 'redelijk' contingent aan actie tickets beschikbaar te stellen. Zo is bijvorbeeld het aanbieden van één kaartje voor ¤19,- en de rest tegen regulier tarief zeer zeker misleidend. Ik weet alleen niet waar die grens licht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan is het iig geen misleidende reclame, dat bedoelde ik te zeggen.
Nee, dat is het ook niet echt. Niet zoals misleidende reclame te boek staat in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan is het iig geen misleidende reclame, dat bedoelde ik te zeggen.
Heb je op verschillende tijden geprobeerd die tickets te krijgen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk staat er op=op bij.
Maar ik heb gisteren gecheckt toen ik de mail kreeg, en toen waren alle actietickets al uitverkocht. Die waren dus al op voor het versturen van de mail. En dat vind ik stom
Yep, ik weet t. Heb ook meerdere opties geprobeerd (vroeger, later, andere dagen), maar het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Heb je op verschillende tijden geprobeerd die tickets te krijgen?
Je weet dat er per trein een bepaalde hoeveelheid actietickets zijn? Dus als je een nieuwe planning maakt met b.v. 1 trein eerder of later, of een andere dag is de kans best aanwezig dat er nog wel een paar zijn.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUquote:Utrecht C
Vrijdag 19 November 16:35
Oorzaak
Rond Utrecht C rijden geen treinen door beperkingen op last van de brandweer.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Datquote:
Post T Utrecht schijnt in de fik te staan. Althans, iemand meldde dat er flink wat rook uit komt.quote:
Maar ik zit toch al in Utrechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:47 schreef greavy het volgende:
Gebouw is ontruimd, dus voorlopig even geen treintjes daar. Zoek maar een omreisroute![]()
Sadist!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:54 schreef Crientj het volgende:
Was ik nou maar met mn camera op Utrecht. ;{
Dat ookquote:
De AV faalt momenteel ook. Prorail heeft AL het treinverkeer plat gelegd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Check ff AV, sommige treinen rijden wel.
Wel volgens nu.nl.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Is Utrecht Centraal zelf ook ontruimd ?!
Oh noesquote:
Hun liegen. Station is niet ontruimd. Die post zit bij Opstel Zuid (richting Arnhem dat torentje in het midden van de sporen)quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:57 schreef Crientj het volgende:
Waarom hebben ze heel Ut ontruimd... Of meer, waar zit dat deel dat in de fik staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |