Kraantje erbij, wagens hersporen. Dan maar hopen dat er geen infra is beschadigd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:28 schreef Yreal het volgende:
oeps![]()
Hoe de fuck verwachten ze dit rond 3e te hebben gefixt?
Yup. In juni 2005.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:58 schreef Eix het volgende:
Waren die Railpro wagens niet eerder bij dit soort incidenten betrokken?
Dan ga je via maastrichtquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:31 schreef Je-zus het volgende:
Je zal verdomme vanmiddag naar Antwerpen moeten
dat is toch misleidende reclame?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Kreeg ik gisteren zo'n blije email van NS Hispeed, voor ¤ 19,- naar Keulen voor de kerstmarkt (oke, vanaf prijs, en prijs gold voor een enkele reis voor één).
Maar goed, wij kijken, want dat leek ons wel mooi om een keer gezien te hebben. Kom je uit op ¤ 126,- voor een retourtje voor tweegekkenhuis. Alle actietickets zijn allang uitverkocht.
Kan dat niet goedkoper? En, klacht, stuur dat niet zo'n maitje
Jamaar dat is toch stomquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga naar de Kerstmarkt in Düsseldorfook 154 euro voor 2
bron: bahn.dequote:Tijdens de ICE LiveTour 2010 gaat de ICE op reis - en u kunt erbij zijn! Bezoek het op ware grootte nagebouwde ICE-model en laat u informeren over de aantrekkelijke verbindingen en prijzen van Deutsche Bahn. Diverse partners geven u informatie over Duitsland Vakantieland. Bezoekers ontvangen een kortingsvoucher, goed voor 5 euro korting bij het boeken van een treinreis. En met een beetje geluk wint u een weekendje weg naar een van de verrassende steden in Duitsland.
Bezoek de ICE LiveTour, deze week in Amsterdam en Brussel.
Staat er niet "zolang de voorraad strekt" oid bij?quote:
Ja, natuurlijk staat er op=op bij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Staat er niet "zolang de voorraad strekt" oid bij?
Dan is het iig geen misleidende reclame, dat bedoelde ik te zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk staat er op=op bij.
Maar ik heb gisteren gecheckt toen ik de mail kreeg, en toen waren alle actietickets al uitverkocht. Die waren dus al op voor het versturen van de mail. En dat vind ik stom
Tuurlek wel. De spoorwegen zijn tot zover ik her en der heb gelezen verplicht een 'redelijk' contingent aan actie tickets beschikbaar te stellen. Zo is bijvorbeeld het aanbieden van één kaartje voor ¤19,- en de rest tegen regulier tarief zeer zeker misleidend. Ik weet alleen niet waar die grens licht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan is het iig geen misleidende reclame, dat bedoelde ik te zeggen.
Nee, dat is het ook niet echt. Niet zoals misleidende reclame te boek staat in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan is het iig geen misleidende reclame, dat bedoelde ik te zeggen.
Heb je op verschillende tijden geprobeerd die tickets te krijgen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk staat er op=op bij.
Maar ik heb gisteren gecheckt toen ik de mail kreeg, en toen waren alle actietickets al uitverkocht. Die waren dus al op voor het versturen van de mail. En dat vind ik stom
Yep, ik weet t. Heb ook meerdere opties geprobeerd (vroeger, later, andere dagen), maar het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Heb je op verschillende tijden geprobeerd die tickets te krijgen?
Je weet dat er per trein een bepaalde hoeveelheid actietickets zijn? Dus als je een nieuwe planning maakt met b.v. 1 trein eerder of later, of een andere dag is de kans best aanwezig dat er nog wel een paar zijn.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUquote:Utrecht C
Vrijdag 19 November 16:35
Oorzaak
Rond Utrecht C rijden geen treinen door beperkingen op last van de brandweer.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Datquote:
Post T Utrecht schijnt in de fik te staan. Althans, iemand meldde dat er flink wat rook uit komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |