Goed vandaag ging ik vrolijk naar school een college mechanica volgen. Half 6 de trein naar huis pakken, trein kwam aan dus een plaats zoeken. Er was nog 1 plaatsje aan de raam kant dus even duidelijk maken dat ik wilde zitten, tegen hun benen aanstoten sorry zeggen. Toen bleef de trein nog een half uur staan wachten...het zal wel. Maargoed daar gaat het niet om.
Toen ging de trein rijden. Ik woon in Woerden en ik vertrok van A'dam Amstel. Dat betekent stoppen bij: Duivendrecht, A'dam Bijlmer Arena, Abcoude, Breukelen en dan Woerden. Maar al gauw bleek dat de trein met een rotvaart al langs duivendrecht reed, een aantal mensen ging al van WTF!?
Ik dacht boeieeeee man ik moet naar Woerden fuck jullie toch lekker. Toen reed hij langs Bijlmer, nog meer mensen van WTF!? Toen langs Abcoude nog meer WTF!? Vervolgens langs Breukelen, toen dacht ik ook lichtelijk wtf want moet wel stoppen in Woerden.
Inmiddels was er al een hele community onstaan en barsten er disccusies los zoals je hier op FOK ongeveer gewent bent, men was het erover eens. We willen eruit! DUS trekken we aan de noodrem, zo gezegd zo gedaan. Even goed inschatten hoe hard de trein remt en dan precies op het perron van Woerden mikken. Helaaaaaas iets te vroeg en we waren met een deceleratie van 100m/s
2 onderhand tot stilstand gekomen.
Maar wat schetst ieders verbazing hij trekt net zo hard weer op als dat die remde, zo langs mijn homies in Woerden. Wat had dit te betekenen, er werd ook niks omgeroepen. Een paar paniekerigge mensen besloot de spoorwegpolitie en 112 te bellen. Die verzekerde ons dat hij zou stoppen op het volgende station. NIET DUS.
Afijn nog een keer noodremmetje dan maar, weet overigens niet waar deze op sloeg want dit was in de middle of nowhere waar niemand ooit zou willen uitstappen. Maargoed hij trok dus weer op, werd niks omgeroepen wederom. Uiteindelijk stopte hij toch in Gouda. Nog 1 station verder en we waren op eindpunt Rotterdam
[ Bericht 4% gewijzigd door swarmahoer op 16-11-2010 23:26:10 ]