Ik heb eens meegemaakt dat een trein per ongeluk langs een station sjeesde, enkele honderden meters later keihard remde en achteruit terugreedquote:
Not, nou bij die oude treinen misschien maar dit was dus zo'n nieuwe sprinter ik verzin dit niet...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
hoax, als je aan de noodrem trekt kan hij niet zomaar meer rijden.
Socios kan dit bevestigen.
verzonnen topics
Ja ik snap het ook echt niet hoor. Bij de noodrem hendel zit ook een knop om te communiceren met machinist, die gebruikte die vent die eraan trok maar er was totaal geen respons ook...quote:
Het was een test van de NS, gerobotiseerde treinen. Blijkbaar werkt het nog niet heel goed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook echt niet hoor. Bij de noodrem hendel zit ook een knop om te communiceren met machinist, die gebruikte die vent die eraan trok maar er was totaal geen respons ook...
Vooralsnog alleen voor intercities gebruikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het was een test van de NS, gerobotiseerde treinen. Blijkbaar werkt het nog niet heel goed.
Die zit in een trein die niet wilde stoppenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef fonsoy het volgende:
Het lijkt wel alsof ik Socios niet zo vaak meer in KLB zie. Weet iemand waar hij gebleven is?
Nou die was er dus blijkbaar niet. Of hij zat in de voorste trein, want hij bestond uit 2 treinen geloof ik. Dus dan kan je niet van trein 1 naar de 2e lopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat de machinist ook niet eventjes de trein door loopt als er twee keer aan de noodrem getrokken wordt
Je weet niet wat machinist betekent?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:35 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou die was er dus blijkbaar niet. Of hij zat in de voorste trein, want hij bestond uit 2 treinen geloof ik. Dus dan kan je niet van trein 1 naar de 2e lopen.
Lijkt me wel net zo veilig dat een machinist in de voorste trein zit jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:35 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou die was er dus blijkbaar niet. Of hij zat in de voorste trein, want hij bestond uit 2 treinen geloof ik. Dus dan kan je niet van trein 1 naar de 2e lopen.
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:40 schreef GoodGawd het volgende:
Ik was even in de war met conducteur
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:44 schreef GoodGawd het volgende:
Kunnen die mensen met die nutteloze ik geloof dit niet en verzonnen comments niet een tijdelijke ban krijgen ofzo. Dat jullie nou een saai leven leiden en hele dag achter je pc zitten.
Overstappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
De sprinter pakkendan vraag je er ook om. Echte G's die naar Woerden moeten gaan eerst naar Utrecht C en pakken dan de trein richting Leiden terwijl ze een J rollen.
Bestaan die wel in NL dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
@GoodGawd:
1. Heb je op het vertrekbord gekeken?
2. Weet je zeker dat je niet in een Regiorunner bent gestapt?
Whoaquote:Op woensdag 17 november 2010 00:00 schreef Pizzabodem het volgende:
TS liegt niet. Of hij moet zelf bulshit op twitter gepost hebben..
http://twitter.com/#search?q=trein%20gouda
Klopt, Regiorunners zijn de nieuwste dubbeldekkers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:58 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Bestaan die wel in NL dan?
Volgens mij rijden er alleen maar sprinters op dat traject.
Falen in het beledigen van iemand.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Mensen die met de trein reizen en zelfs dáárin falen
Je bedoelt gewoonquote:Op woensdag 17 november 2010 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, Regiorunners zijn de nieuwste dubbeldekkers.
Ik kan het weten, want ik zit er 2x per werkdag in...
Noodremverhaal is dus verzonnen anders stond dat ook wel in die tweetsquote:Op woensdag 17 november 2010 00:00 schreef Pizzabodem het volgende:
TS liegt niet. Of hij moet zelf bulshit op twitter gepost hebben..
http://twitter.com/#search?q=trein%20gouda
quote:Op woensdag 17 november 2010 00:43 schreef GoodGawd het volgende:
Wat gaan jullie nou alles checken johVerdoe je tijd niet dit is de realiteit. DIT IS NEDERLAND!
Gast, je bent een faalhaas als je met de trein reist, dat wilde ik zeggen. Mja, jij faalt ook al.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:18 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Falen in het beledigen van iemand.
Hij faalt niet. De omroep-apparatuur en de bestuurder/conducteur van de trein faalt.
Aviation Studies. (officiele naam) aka Luchtvaart engineering.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:10 schreef Adames het volgende:
Snelle deceleratie trouwens.
Welke studie volg je dan?
Ja zeker weten. Ik lees op twitter dat het een deursluiting defect was en daarom moest de trein leeg naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
@GoodGawd:
1. Heb je op het vertrekbord gekeken?
2. Weet je zeker dat je niet in een Regiorunner bent gestapt?
Hoeft ook niet liefie ik geloof ook niet in Sinterklaas.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Je verhaal kan best enige waarheid hebben dat hij haltes doorrijd maar dat gedeelte van 2 x noodrem geloof ik geen flikker van.
Je leeft nog in 1900 men, dat zijn die oude hondenkoppen en soortgelijke oudjes. Dit was zo'n gloednieuwe sprinter, waarbij het systeem duidelijk anders werkt want er was geen conducteur aanwezig.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:31 schreef kree het volgende:
Dit is zo BS.
Als er aan de noodrem getrokken wordt, dan stopt de trein.
De machinist kan hier niks aan doen.
Eerst moet er een conducteur langskomen om die noodrem weer terug te draaien naar de normale positie, daarna kan de trein pas verder.
De lampen waren gewoon aan ja, alleen op het mededelings scherm stond hele tijd verwachte aankomsttijd Duivendrecht. Geen controle geen mededeling, nee. Maar ik vraag me nog wel af waarom die mensen in de voorste trein wel zijn uitgestapt, want op het stationsbord stond niks bijzonders en er werd niks omgeroepen.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
Er zijn een aantal dingen die ik nogal vreemd vind.
1. De machinist reageert niet op de noodrem.
2. Waren de lampen van de wagon nog aan? Ik dacht dat die altijd uit gingen als te trein 'buiten dienst' was.
3. Er is niet gecontroleerd of er nog mensen in de trein zaten. Dat moet toch iemand vanaf het spoor gezien hebben. Sowieso kun je dan wel heel makkelijk mee als verstekeling.
4. Er wordt dus nergens aangegeven dat je niet moet instappen?
Beetje lullig voor de mensen die weer terug naar Amsterdam moesten.
Handig dan zo'n noodrem........quote:Op woensdag 17 november 2010 01:34 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je leeft nog in 1900 men, dat zijn die oude hondenkoppen en soortgelijke oudjes. Dit was zo'n gloednieuwe sprinter, waarbij het systeem duidelijk anders werkt want er was geen conducteur aanwezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |