Dat leuke komt pas na de verhuizing, als je helemaal gesetteld bentquote:Op maandag 15 november 2010 13:40 schreef DJMO het volgende:
wie zei dat verhuizen leuk was?![]()
**streept af: harde buiken, rugpijn, algehele moeheid, spierpijn, stoflongen en niesaanvallen + een flinke dosis hormonen en ongeduld
hmm ja, maar nu is het even niet leuk meerquote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef exlurker het volgende:
[..]
Dat leuke komt pas na de verhuizing, als je helemaal gesetteld bent
i know i know .. exploderende buik enzoquote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
bai zu wee, je groeit ook als een speer zeg, dat gaat me hard![]()
ga eten in de oven schuiven, ik hoor ergens boven een maag knorren
ik geloof dat die nog wel teruggezet zijn hoor, zal er morgen eens naar kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef klipper het volgende:
Even over de leidingen in de gang, ik snap dat je de aanwezige beugel niet mooi vond en hem verwijdert hebt, maar hij zit nu wel over een heel groot stuk niet gebeugeld.
Ik zou haast zeggen gegarandeerd dat dat gaat doorhangen op termijn.
Waarom geen ander type beugel toegepast?
(de foto's na je ruimtethermostaat welke je vervangen hebt.)
heb ik aan gedacht, maar ze zijn vrijdag de hele dag dichtquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Helaas hang ik vrijdag vast...
Ben ook niet zo goed met kleine kindertjes![]()
en mijn "enorme hond"ook niet
![]()
Anders had ik graag mijn hulp aangeboden maar vrees dat Jan dan en traumatische dag heeft![]()
Kun je hem voor één keertje niet extra naar de PSZ doen?
die komen uiteraard ! (sommige zullen pas echt áf zijn als lottekoekkie is geweestquote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
Wat super allemaal!!! Het is echt opgeknapt
Ben wel heel benieuwd naar de ingerichte foto's!
Hihi ben benieuwd wat zij in petto heeftquote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
die komen uiteraard ! (sommige zullen pas echt áf zijn als lottekoekkie is geweest)
Oehh een sfeerhaard *jaloersquote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef DJMO het volgende:
nee, er mag ook absoluut niet gestookt worden. Mijn schoonvader doet zijn sfeerhaard weg, en die gaat naar ons toe. Hopelijk staat hij voor 4 dec, dan kan Jan z'n schoen bij de haard zetten voor pakjesdag / avond
electischequote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh een sfeerhaard *jaloers
Elektrisch of bio ethanol?
ik werd met exact die gedachte wakker zonetquote:Op donderdag 18 november 2010 08:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nog maar 1 nachtje slapen![]()
Ben je al zenuwachtig?
ik ben zelf de hele dag in het nieuwe his, ik ga niet heen en weer met de wagen. Maar ik moet sowieso ook nog even kijken wat de planning is van de verhuizersquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
DJMO, ik lees op je blog over je kat.
Ik kan daar niet reageren dus maar hier.
Het is handiger om je kat zo lang mogelijk in het oude huis te laten, bijv. in de badkamer opgesloten met een lekker dekentje en wat eten en drinken en pas als laatste over te laten gaan naar het nieuwe huis aan het eind van de dag als jullie even stoppen met rennen en vliegen.
Dan zijn jullie daar allemaal en pas dan kan hij rustig wennen. Dat heeft geen zin als hij als eerste is en iedereen nog van alles naar binnen sjouwt en ophangt etc.
daar was ik al over uitquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef MarMar het volgende:
True wat BrightEyes zegt. En een paar weken binnenhouden, anders kan je hem bij je oude huis weer ophalen..
dat hadden wij vroeger met onze oude kat. Wij gingen 6 straten verder verhuizen en onze kat liep steeds terug naar het oude huis. De vroegere buurvrouw vond dat zielig en gaf 'm te etenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef MarMar het volgende:
True wat BrightEyes zegt. En een paar weken binnenhouden, anders kan je hem bij je oude huis weer ophalen..
Jan naar opa en of oma brengenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:13 schreef DJMO het volgende:
zijn er nog dingen waarvan jullie zeggen: dat kan je nu al doen, of moet je zelfs nu al doen? (voor morgen dus) .......
hij heeft nog maar één opa, en die is morgen de chauffeurquote:Op donderdag 18 november 2010 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jan naar opa en of oma brengen
Oeh das niet fijn nee!quote:Op vrijdag 19 november 2010 06:37 schreef DJMO het volgende:
ik was dus de frituur vergeten die nog schoon moestlekker karweitje om kwart over zes 's ochtends
![]()
enfin, ding is schoon, vriesvak is leeg en de inhoud staat buiten in een koeltas met elementen. dat blijft toch wel even goed zo?
omdat m'n kind om kwart voor zes wakker was, en de verhuiswagen om kwart over acht al voor de deur stond ..quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:31 schreef RanTheMan het volgende:
Mag ik vragen waarom iemand om half 7 's ochtends al aan het fokken is, laat staan een frituurpan aan het schoonmaken is? hahaha, kon dat niet om half 9 ofzo:)
Maar goed Kudo's voor het fanatisme in ieder geval!!
vooralsnog is het drama .. hij is hyperactief op 't moment ..quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zit enigszins getijgerd te wachten op nieuws. Jammer dat het niet helemaal droog bleef hier vandaag maar het viel gelukkig mee.
Hoop dat het allemaal gladjes verlopen is en je vanavond lekker op de bank voor de tv kunt hangen.
Morgen weer een dag
Enne, vannacht slapen ik je nieuwe huis![]()
Ben benieuwd hoe het met Jan gaat vannacht, voor het eerst in een eigen kamer
met traphekjequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als je morgen, als je wakker wordt maar niet van de trap afdonderd , je hebt namelijk ineens een trap
ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef twentemeisje het volgende:
Heej wijffie, kom net thuis en zie je sms dus ook je topic meteen gecheckt. Jullie zijn gewoon over!!!Geniet van de eerste nacht op jullie nieuwe stekkie!
hij is stil iig, dus ik denk dattie wel slaaptquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Slaapt Jan al in zijn nieuwe kamertje?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Slaapt Jan al in zijn nieuwe kamertje?
neequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
Geniet ervan
Heb je nu al voorraadpotten?
Hoeveel moet je er hebben? En wat wil je hebben?quote:Op zondag 21 november 2010 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee![]()
Ik zal zorgen dat de koffie klaarstaat Lotte
Ah moet deze week toch langs de ikea zal eens kijken of ze iets leuks hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 12:45 schreef DJMO het volgende:
ehmm, ik zou graag bussen hebben om rijst, zout, macaroni enzo in te bewaren.
Oh ML; wil je lachen? gisteren stonden er twee vrienden van mij onverwacht op de stoep, ze hadden een cadeautje bij zich ...vier kleine cactussen
![]()
(ze hebben vast gemerkt dat ik planten meestal dood laat gaan
)
Fototoestelquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Lottekoekkie het volgende:....Kan trouwens nog wel wat kwijt in de kofferbak dus kan morgen nog wel bij je oude huis wat ophalen
de kussens zijn te lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik hoop dat big J er ook blij mee is.
En mocht hij geen tijd hebben die schemerlampen te voorzien van de dimmer c/q nieuw snoer dan zeg je het maar, heb ze psv rekening zelf ooit gesloopt dus knutsel ik ze ook weer in elkaar
Foto'squote:Op maandag 22 november 2010 14:50 schreef DJMO het volgende:
De kleden en kussens staan prachtig in m'n huiskamertjeDank je wel lottekoekkie
Dat wordt lastig want ze is iets kwijtquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat wordt lastig want ze is iets kwijt![]()
DJMO, heb je de fotoboel al gevonden? Of heeft kleine J het verstopt
Ja, maar zeker niet in kleine J zijn luierquote:Op maandag 22 november 2010 17:49 schreef DJMO het volgende:
misschien komt dat ding dan ook wel weer bovendrijven
ik zie het somber in eerlijk gezegdquote:Op maandag 22 november 2010 18:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
je hebt mijn telefoonnummer, geef maar een gil volgende week
(en tegen die tijd is de fototoestand weer gevonden)
dan moet ik naar de stort ben ik bang .. er is zaterdag al een hoop weggegaan namelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ben je je vuilniszakken al door gegaan?
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ook al in alle jaszakken gekeken denk ik
Heb je nog iets aan geld?quote:Op donderdag 25 november 2010 08:20 schreef DJMO het volgende:
Ik geloof dat ik een niew naambordje moet verzinnen.. Huize FOK! ofzo![]()
ik ben zo blij met jullie allemaal![]()
moet ik dit nu sarcastisch opvatten of wat?quote:Op donderdag 25 november 2010 08:26 schreef anufri het volgende:
[..]
Heb je nog iets aan geld?
Ik heb nog wel wat over...
Gewoon negeren lijkt me het slimstequote:Op donderdag 25 november 2010 08:32 schreef DJMO het volgende:
moet ik dit nu sarcastisch opvatten of wat?
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:07 schreef vamperotica het volgende:
Zoooo..Even niet hier geweest ivm druk met andere dingen... Wat fijn dat je binnenkort weer foto's kan maken!! Je gordijntjes komen er binnenkort ook echt, echt echt aan![]()
En dan nog even eenvoor mezelf......
Ik heb een woning aangeboden gekregen!!
Speeltuintje en school om de hoek, maar ook de huideige school nog dichtbij genoeg om ze daar te laten, 4 slaapkamers en een zolder..Ik mag zaterdag gaan kijken.... De mevrouw van de woningbouw moest gister wel lachen toen ik zei dat dat niet nodig was
Ga nu de kids van school halen en als er straks meer bekend is gaat er zeker een topic over komen!
Hier moet je de afspraak maken met de bewoners die er nog inzitten, ook om eventueel wat zaken over te nemen en die zijn dus al zwaar aan het verhuizen en waren er pas zaterdag weer...Ik was voordat ik wist dat ik mocht gaan kijken al een paar keer langsgefietst en toen durfde ik niet te vragen of ik even binnen mocht kijken ( ze waren er bezig toen) hek nu spijt van!!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:05 schreef DJMO het volgende:
wat goed Vamp!!! maar wat een rare dag om te kijken naar een huis .. is dat omdat het een urgentie is?
Ik heb het naar rechtstreeks naar haar gestuurd, moest immers ook de camera versturen en anders werden het twee pakketjes van 6,75. Dat is een beetje zonde, oons bint zuunigquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
TW, stuur je het rechtstreeks naar JDMO of hierheen?
Ben thuis hoor dus kan het ook makkelijk brengen en hoef dan anders de postmeneer niet in de kladden te grijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
oh wat een schatjes zijn dat!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
intern geheugen van de camquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:50 schreef loecje het volgende:
ook geen kaartlezer? geheugenkaartje uit je camera halen en deze in de kaartlezer.
benieuwd naar de foto's!!
ik zal eens mijn kasten doorzoeken, kijken of ik nog zo'n sd kaartje heb liggen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
intern geheugen van de camzit geen sd-kaartje bij
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
Bedoel je deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Bij IKEA?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
@ Bartje, nee heb een normale vormgenomen dus die kleintjes in het groot.
ik ga ervan uit dat ML een betere smaak heeftquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Beetje mijn snoeppotten afkraken ..Tsssss...quote:Op zondag 28 november 2010 08:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat ML een betere smaak heeft![]()
We hebben hier ook een gescheiden man volledig in de spullen gezet, tot aan speelgoed voor de kinderen, die alleen maar het weekend kwamen, toe.quote:Op zondag 28 november 2010 03:24 schreef Toverheks het volgende:
Hou het hier maar bij ja ipv de eerdere post..
quote:Op zondag 28 november 2010 09:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beetje mijn snoeppotten afkraken ..Tsssss...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 09:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met niet glimmend zilvergrijs dekseltje.. nu nog langs brengen
het wennen gaat rustig doorquote:Op zondag 28 november 2010 12:24 schreef loecje het volgende:
DJMO zijn jullie al een beetje gewent aan jullie huisje?
hoe vind Jan het op zn eigen kamer?
één schemerlamp staat aangeslotenquote:Op zondag 28 november 2010 13:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
hèhè, kom ook weer even loeren, herstellende van enorm veel snot, een hoofd wat niet wilde wat ik wil en een zwaar gekneusde voet
![]()
Afijn, nog geen foto's maar wel een camera op komst dus![]()
Lekker dat Jan langzaam aan went maar voor zo'n kereltje is die hele verhuizing uiteraard ook nogal wat, en dan een heel eigen kamertje, ietsjes verder bij pappa en mamma vandaan, dat is wat voor zo'n schaapje...
Heb je de schemerlampen al brandend? Verder een beetje op orde?
Ben benieuwd of het tafeltje nog een plek heeft gekregen en anders weet je wat ik zei hè![]()
En die ene zuurpruim moet je maar negeren meid, mensen maken lekker zelf wel uit wat ze met hun spullen doen, daar heeft een ander zich niet mee te bemoeien, lekkur pûh.
quote:
of chineesbakjes. kan je ook om vragen bij de chinees ipv heel veel chinees te eten (hier betaal je er 5 a 10cent voor).quote:Op zondag 28 november 2010 16:15 schreef Ml-etje het volgende:
Je kan ook ijsdozen bewaren en die gebruiken als mal, invriezen en dan uit de ijsdoos wippen en dan in een diepvrieszakje. Scheelt ruimte
Zaterdagquote:Op zondag 28 november 2010 16:01 schreef DJMO het volgende:
ehmm mag ik even nadenkenkruimeldief, tuingereedschap (dat heb ik dus echt helemaal niet, nooit een tuin gehad) een paraplubak, speelgoedmanden/bakken (zo'n kind verzamelt me een speelgoed, niet normaal meer
)
ML: elf december? Dat valt op een dinsdag toch? Elf december is prima wat mij betreft
ik ben wel eens bij de chineen hier in t andere dorp geweest, maar die deed dat niet. Chinees in dit dorp zou ik wel kunnen proberen idd. Zijn fijne bakjes iddquote:Op zondag 28 november 2010 16:31 schreef loecje het volgende:
[..]
of chineesbakjes. kan je ook om vragen bij de chinees ipv heel veel chinees te eten (hier betaal je er 5 a 10cent voor).
gebruik zelf boterbakjes omdat dat precies een eenpersoons maaltijd is.
dat probleem heb ik dus ook met het ledikantje wat nu van jan is. Kunnen wel twee spijltjes uit, maar ik ben veel te bang dattie dan gaat spelen en op de grond in slaap kukelt, of over z'n toeren raakt van het niet slapen en ik dan met blerbaby zit. Vandaar dat ik 'm nog even in z'n ledikantje wil houden als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef vamperotica het volgende:
Ik had in het FhF topic gereageerd, maar daar gaat het zo snel!![]()
Ik denk dat ik nog een ledikantje heb.. ik heb geprobeerd er 1 zijkantje tussen uit te halen zodat t kleinste monster er gewoon zelf in en uit kan, maar dat lukt niet.. even kijken of ie nog stevig genoeg is , misschien hier en daar een kloddertje houtlijm ofzo als ie in elkaar zit...
Zal even tellen hier hoeveel ijsbakjes we hebben als ik er over heb neem ik die ook wel meteen mee.quote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben wel eens bij de chineen hier in t andere dorp geweest, maar die deed dat niet. Chinees in dit dorp zou ik wel kunnen proberen idd. Zijn fijne bakjes idd
Je was toch op zoek naar een ledikantje... ? Deze daar doe ik niets mee, t monster klimt eroverheen en laat zich dan vallen, dus ik durf 'm er juist niet meer in te laten slapen...quote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat probleem heb ik dus ook met het ledikantje wat nu van jan is. Kunnen wel twee spijltjes uit, maar ik ben veel te bang dattie dan gaat spelen en op de grond in slaap kukelt, of over z'n toeren raakt van het niet slapen en ik dan met blerbaby zit. Vandaar dat ik 'm nog even in z'n ledikantje wil houden als ik eerlijk ben.
ja, ik denk dat ik het niet goed verwoordde: wat jij hebt, heb ik nu dus met Jan en z'n eigen ledikantje alleen hij klimt er (nog) niet uit dus wil ik hem er nog even inhouden, zodat ik dus een tweede nodig heb voor de babyquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je was toch op zoek naar een ledikantje... ? Deze daar doe ik niets mee, t monster klimt eroverheen en laat zich dan vallen, dus ik durf 'm er juist niet meer in te laten slapen...
ML is een ijsjes monstertjequote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal even tellen hier hoeveel ijsbakjes we hebben als ik er over heb neem ik die ook wel meteen mee.
Ghehe zo lang we maar begrijpen dat jij er 1 nodig hebt en ik er 1 in de aanbieding heb!quote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik het niet goed verwoordde: wat jij hebt, heb ik nu dus met Jan en z'n eigen ledikantje alleen hij klimt er (nog) niet uit dus wil ik hem er nog even inhouden, zodat ik dus een tweede nodig heb voor de babyik doelde er dus op dat ik er géén zijkant uit kan halen vanwege de capriolen die hij dan gaat uithalen zeg maar
Nee, in het weekend een bolletje ijs en doordeweeks soms een waterijsje (van die ijslollies)quote:
die zijn lekker ja! wel jammer dat die oude zeg maar niet meer verkocht worden (die gewoon gekleurd waren.. die waren nog veel lekkerder dan die doorzichtige dingenquote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee, in het weekend een bolletje ijs en doordeweeks soms een waterijsje (van die ijslollies)
[ afbeelding ]
Ja inderdaad en de gekleurde van andere merken vind ik vrij prijzig.quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
die zijn lekker ja! wel jammer dat die oude zeg maar niet meer verkocht worden (die gewoon gekleurd waren.. die waren nog veel lekkerder dan die doorzichtige dingen
ik heb, als ik al haal, ook die zakken van tien voor 50 cent ofzoquote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja inderdaad en de gekleurde van andere merken vind ik vrij prijzig.
Ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb, als ik al haal, ook die zakken van tien voor 50 cent ofzo
LK: ja, het stokbrood is op, de rest heb ik nog netjes bewaard ! (zelfs de zak spekkies niet opengemaakt voor Jan, die krijgt hij voor t eerst op 5 december)
Oeh bah ja het is enorm koud, joh laatste keer dan kun je lekker in je fijne huisje.quote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef DJMO het volgende:
laatste inspectie, en wanneer in orde bevonden, sleuteloverdracht. Zal blij zijn als ik er vanaf ben. Zie er tegenop om er heen te fietsen, gewoon omdat het zo koud is. Ik denk ook niet dat ik Jan veel naar de psz breng de komende maanden. Of er moet eerder plaats zijn hier in t dorp ..
quote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil jou best morgen (na het krabben van de autoruiten) komen halen en naar je oude huis brengen. Kom je daarna naar mij, bakkie koffie en breng ik je naar huis. Mag Jan even naar waf-waf kijken (en loopt waf-waf in een hoekje
als je er geen bezwaar tegen hebt dat ik achterin zit met Jan op schoot? Die moet namelijk wel meequote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil jou best morgen (na het krabben van de autoruiten) komen halen en naar je oude huis brengen. Kom je daarna naar mij, dat is vast wel 3 minuten lopen, bakkie koffie en breng ik je naar huis. Mag Jan even naar waf-waf kijken (en loopt waf-waf in een hoekje
zou geweldig zijnquote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Met blijkbare goedkeuring van onze mod kóm ik je dus gewoon ophalen.
Sta gewoon even na 8 uur voor je nieuwe villa.
(heb alleen geen kinderzitje dus je mag, nee, je moet achterin)
Zonder zou ik niet durven, moeder K&Wquote:
Uhuh zullen we maar ruilen, met m'n 26 jaar voel ik me daar nog steeds te jong voorquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Zonder zou ik niet durven, moeder K&W
Ja, wrijf het er maar in, kindquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuh zullen we maar ruilen, met m'n 26 jaar voel ik me daar nog steeds te jong voor
hihi je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Was trouwens wel even humor, ik vond de weg makkelijk hoor, no problem, vorige week, stond alleen als enige met de dikke reet van mijn toet-toet de andere kant op dan alle andere toet-toets.
Bleek ik dus even vet tegen de rij-richting in gereden te zijn![]()
Afijn, geeft niks, moest lossen dus had een excuus maar ja, met DJMO in de toet-toet moest ik wél een eindje achteruit, en laat dat nou net mijn zwakste kant zijn, ehhhh, maar goed, we hebben het overleefd dus morgen ga ik heel braaf doen, zeker met mijn high-five kerel op de achterbank
Ik welquote:Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
En dan ben ik niet eens blond![]()
(met mijn excuses naar intelligente blondines)
Koop eens een agendaquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, en de eettafel gaat naar Vamerotica, dus moet wel morgen meteen even de kringloop bellen, dat ze dinsdag niet hoeven te komen als we hier een bakkie doen, help me ff herinneren
Nou, je hebt blond en blont, ik ben brunette van nature maar nogal blont in mijn ziel, blond in logica en brunette op inti, ehh, intoli, ehhh intello, eehhhhh, SLIM gebiedquote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik welen wedden dat ik ook de verkeerde kant uit rij
.
wat is dat, een agenda, iets wat je wakker maaktquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
Een agenda voorkomt dat je een zwangere (ander woord voor vergeetachtige) vrouw vragt dingen voor je te onthouden
Maarehh ik ga slapen, truste! En veel plezier morgen.
Koudquote:Op maandag 29 november 2010 07:41 schreef DJMO het volgende:
don't ask me how .. maar ik ben op tijd wakker en jan ook (aangekleed én wel) *ril* wat ben ik blij met LK op dit moment zeg .. ik wil niet eens weten hoe koud het buiten is
Ik ook...Loop ook nog gewoon in een tshirtje rond ...Buitne wel een jas, maar heerlijk, wolkjes blazen enzo ( ja ik ben raar)quote:Op maandag 29 november 2010 07:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
(durf het eigenlijk niet te zeggen maar ik ben dol op koud winterweer)
hij zou 'n mutatierapport opsturenquote:Op maandag 29 november 2010 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Mooi, daar ben je vanaf. Nog wel even een bevestiging vragen hoor! Je weet maar nooit.
Ah helaas...quote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zeg, van mutsenstein, ik had anders al lang een mail gestuurd naar de kringloop hoor, nog ff en je mag mijn rollator duwen maar hold your horses nog maar even, ben nog niet geheel seniel
als ik een kabeltje, danwel sd-kaartje zou hebben, zou dat geen probleem zijn ...quote:
Romeo Delta = RDquote:[b] Op woensdag 1 december 2010 07:21 schreef DJMO het volgende: Als ik een kabeltje, danwel sd-kaartje zou hebben, zou dat geen probleem zijn ...
quote:Op woensdag 1 december 2010 07:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Romeo Delta = RDRegel Dit dan ff
zo waar nog iemand die Romeo Delta zegt! Ben jij Chris?quote:Op woensdag 1 december 2010 07:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Romeo Delta = RDRegel Dit dan ff
Ligt aan de goodwill vd WB.quote:Op zondag 5 december 2010 21:25 schreef DJMO het volgende:
vraagje: onze douchevloer loopt af naar de verkeerde kant zeg maar, het water blijft staan. Op zich geen onoverkomelijk probleem, met de vloerwisser heb je het wel met een minuutje of twee harken weg, maar is dit een probleem wat door de woningbouw gefixt moet worden, of ben ik zelf verantwoordelijk voor het opnieuw leggen van de vloer?
Niet zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 21:29 schreef DJMO het volgende:
morgen maar eens langslopen daar dan. Ik heb wel blauwe vloertegels (de leftovers gekregen van m'n tante) en voegenspul liggen, maar goed, er zal ook een nieuw ondervloertje gestort moeten worden denk ik? Om te zorgen dat het de goede kant afloopt
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef DJMO het volgende:
Jongens .. dit gaan jullie niet gelovenIk heb een camera, een sd-kaartje, én een kaartlezer op m'n printer. Laat de kaartlezer nou niet compatibel zijn met het kaartje
![]()
ik heb de buurman (Fe203 fyi) al gevraagd of hij een kabeltje heeft, want ik kun nu wel zat foto's maken, maar ze nóg niet overzetten op de pc
)
hem kennende heeft hij dat welquote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef twentemeisje het volgende:
Djeez DJMO, je treft het ook wel... Hopelijk heeft de buurman een goed kabeltje!
ik mag zelf een nieuwe douchevloer gaan stortenquote:
LOL! hahaquote:
behoorlijkquote:
dat wil ik ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Da's balenLaat er dan wel even iemand met verstand van zaken naar kijken (misschien een klusje voor iemand uit FHF/K&W). Zodat het wel meteen goed gebeurt. Geklooi met water(schade) moet je niet krijgen natuurlijk.
je weet dat er hier een ander op je staat te wachten hequote:De tv-kast die jullie hier zien, staat zowat op instorten. (ooit gekocht via mp, omdat we een oude beeldbuis tv hadden, en ik in gedachten dat bakbeest al op Jan zag belanden, enfin, vrijwel de hele achterwand is er dus uitgezaagd omdat de tv niet paste de deurtjes zitten er niet meer in en de onderste rand zit los > splintergevaar *au* )
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
je weet dat er hier een ander op je staat te wachten he
zonder dat was dit geen thuis geworden Vonkenboer .. ja uiteindelijk misschien wel, maar je weet zelf waarschijnlijk wel dat het kleine dingen zijn die het afmaken en je het thuisgevoel gevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er zeker netjes uit DJMO !, een hele vooruitgang !
Tof van onze mede Fokkers dat ze zomaar zaken schenken aan jullie !![]()
dan zit ik straks met gaten die groter zijn dan het handdoekenrekjequote:Op woensdag 22 december 2010 08:58 schreef RanTheMan het volgende:
Netjes hoor, maar schop die vent van je van de bank en laat m dat handdoeken rekje eerst ff ophangen. Plezier naar werken is het toch
ik ben dr ook echt blij mee, ze geven niet zo achterlijk veel licht dat je hele kamer in één keer op een zonnehemel lijkt als je begrijpt wat ik bedoel (met spotjes heb je dat wel bv)quote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef twentemeisje het volgende:
voor de update! Erg grappig om onze lampen nu bij jullie te zien hangen
.
betaalt hij de stroomrekening dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:11 schreef Rewimo het volgende:
qltel hier naast me stelt voor dat je bouwlampen ophangt
Ik kwam ze laatst tegen gemaakt van led verlichting dus dan zal dat wel weer mee gaan vallenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
betaalt hij de stroomrekening dan?
niet zo zeer kleiner, wel lagere leuningen en wellicht een hoekbank met een hockerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:30 schreef MarMar het volgende:
Begint er goed op te lijken meisGaat je kerel wel blij zijn als er ooit een kleinere bank komt? *grin*
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
Ooooh! Al echt een thuis!![]()
De rest komt ook wel goed...
IKEA heeft hem in verschillende kleurenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een onwijs leuk ding! Waar heb je die gekocht en was ie er ook in het roze?
En weet je toevallig ook hoe ie heet?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
IKEA heeft hem in verschillende kleuren
Dat probeer ik me al de hele tijd te herinneren, maar ik weet het echt nietquote:Op donderdag 23 december 2010 15:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En weet je toevallig ook hoe ie heet?(zoek me suf op de site, maar tot op heden geen resultaat).
dat ik jou nog eens in m'n topic(s) zou zienquote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef Bartjebart het volgende:
Dat is/was de BLIMP!
Maar ondertussen niet meer in het assortiment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |