abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 juni 2011 @ 20:16:08 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98834589
Wij zitten in een sociale huurwoning van ergens rond/net na de oorlog ofzo, ik geloof dat we al redelijk blij mogen zijn dat we een douche hebben :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 29 juni 2011 @ 20:17:37 #102
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juni 2011 @ 19:21:22 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98877218
vloertje!

Ik moest vanavond voor ik ging slapen de vloer nog afnemen met een vochtige doek om de witte aanslag van het voegen te verwijderen .. morgen komt de loodgieter en dan morgen we zaterdagochtend weer douchen *O*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_98882162
Het is al een hele verbetering, ziet er netjes uit!
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 15:16:37 #105
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 17 juli 2011 @ 15:21:49 #106
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_99579632
Nou keurig hoor allemaal.

Men moest eens weten hoe belangrijk een keuken en een douche in een huis is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 17 juli 2011 @ 19:27:21 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99587055
The last pics van de badkamer :
AF!

(het enige wat er nog moet gebeuren is het raamkozijn verven, dat kwam voor eigen rekening aldus de aannemer)

En hoe de leidingen in de gang (trapgat) zijn aangsloten:

vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:44:40 #108
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100373759
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef DJMO het volgende:

Maar idd, we zitten hier een stuk beter dan in het vorige huis.
QFT!
Leuk huis trouwens, deze blijf ik wel even volgen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 augustus 2011 @ 00:12:46 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100377833
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:44 schreef Lastpost het volgende:

[..]

QFT!
Leuk huis trouwens, deze blijf ik wel even volgen.
hey je leeft nog! :D

Als 't goed is komt ergens komende week de zijtuin aan de beurt! Pics volgen uiteraard :Y

zaterdag 6 augustus 2011 @ 08:20:19 #110
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100383915
Haha ja ik leef nog.
Jullie gaan in ieder geval sneller qua klussen als wij hier, hier hangen na 5 maanden nog niet eens de gordijnen aan de achterkant. :')

Het ziet er in ieder geval leuk uit jullie woning en die tuin is heerlijk zeg, beter dan dat strookje voor de schuifpui waar je eerst moest vertoeven he (weet er alles van, praktisch dezelfde woning hiervoor gehad he) en gras in de tuin. O+

Ben alleen gezakt voor de postbode-test vrees ik, heb geen flauw idee waar jullie nu ergens zitten. :D
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:41:49 #111
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100801893
Ziet er goed uit Djmo!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:56:53 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100819545
Inmiddels is één van de lampen in de woonkamer op een andere plaats komen te hangen, aangezien we de eettafel verplaatst hebben. Op deze manier hebben we een vrije doorloop van de gang naar de keuken, en kan de tafel niet alle kanten meer opgeschoven worden door Jan en doordat de eettafel nu tegen een muur aanstaat, hebben we meteen dé ideale plaats gevonden voor de mooie spiegel die ik kreeg van Lottekoekie. Ik zal straks effe een fotootje maken, huismus dat ik tegenwoordig ben, komt dit, zoals het er nu uitziet, dichtbij mijn ideaalbaald van hoe een (t)huiskamer er uit hoort te zien O+

Als 't goed is komt er dit weekend een andere salontafel, de onze is rijp voor de sloop, maar wellicht dat we hem nog als tuintafel kunnen hergebruiken. Mijn nichtje doet haar tafel weg, een witte läck van ikea, die als het goed is iets kleiner is dan die we nu hebben. Dat zou iets meer (loop)ruimte betekenen in het zit gedeelte. Ook zou het er sowieso al ruimer uit moeten zien omdat de tafel wit is ipv houtkleurig. Enerzijds kan ik niet wachten tot de box de deur uitkan en er tegen die muur gewoon een lage tv-kast kan, maar voorlopig is het gevaar dat Jan de tv omtrekt nog iets te groot.

genoeg gebabbeld, tijd om foto's te gaan maken :+

pi_100819789
Die Lacktafeltjes zijn gevaarlijk met kleine kinderen!
Hoeken zijn echt heel scherp en ze wegen totaal niks dus een kind dat zich optrekt aan zo'n tafeltje krijgt gegarandeerd hetgeen op die tafel staat inclusief eventueel hete thee over zich heen. Hou daar terdege rekening mee. Kun je toch beter die zwaardere tafel van je grondig schuren en paar keer lakken. Bespaar je je een hoop potentiële ongelukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lottekoekkie op 16-08-2011 20:07:24 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:24:39 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100821167
als het goed is, zitten er al van die hoekbeschermers op (ze heeft zelf twee dochters, jongste is Jan z'n leeftijd). ik bedoel trouwens deze tafel; het is niet zo'n heel klein vierkantje, maar gewoon een rechthoekige:

Verder staat er bij ons sowieso nooit drinken op tafel, omdat Jan gewoon echt niet uitkijkt, en hoevaak we het ook zeggen, hij blijft "lomp" dus voor zijn veiligheid staat er zelfs geen glas water op tafel ;)
mijn uitzicht als ik naar links kijk vanaf de plek waar ik dit zit te typen:

Ik kan niet voorbij de eettafel lopen zonder een blik in de spiegel te werpen :D (ik word nog eens ijdel :P )

pi_100821485
Daarom heb ik spiegel met alle andere spullen naar jou gebracht, dat ding werd steeds lelijker naarmate ik dichterbij kwam ;) _O-
Ik zou er maar niet te vaak in kijken :P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:30:55 #116
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100821547
Wat heb je er een gezellig plekje van gemaakt DJMO!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:46:52 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100822397
Het leuke van de spiegel op deze plaats is dat Jan er tegenover zit met eten. Als hij nu moeilijk doet met eten, zeggen we: kijk dat jongetje in de spiegel eens? Die zit wél lekker te eten :Y) en dan begint Jan ook weer te eten :D :D En met Geert beneden verschonen ligt hij gekke bekken naar zichzelf te trekken in de spiegel, gewoon hilarisch om te zien _O-

-edit- naarmate het donkerder wordt, wordt het ook echt donker in m'n pc-hoekje. nu heb ik hier een bureaulampje staan, eens kijken of ik die op m'n pc neer kan zetten voor wat licht. een inbouwspotje in het koofje zou moderner zijn, maar hey, schemerlampje is sfeervoller O+

[ Bericht 20% gewijzigd door DJMO op 16-08-2011 21:20:47 ]

pi_100824200
Zorg je wel voor antischuif onder die spiegel ben als de dood dat-ie omlazerd/wegschuift (excuse my french) want dat ding is lompeloeizwaar (met naar beneden sjouwen ben ik dus echt van de trap af gerold, gelukkig met de spiegel boven op mij, anders was de spiegel stuk geweest :{ )
ik was wel heel er blauw aan één kant de dag erna, heel blauw, auwa ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:23:54 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100824372
Daarom heb ik 'm naar beneden laten brengen door Johan LK; ik had hem op onze kamer staan, buiten bereik van kinderhandjes ;) Hij wordt binnenkort opgehangen aan een verankerde haak in de muur, maar m'n schoonvader had geen betonboor bij zich vandaag. Hij komt dus nog stevig verankerd aan de muur te hangen :)

pi_100829063
Goed zo, de blauwe plekken zijn inmiddels al lang wel weg dus hang dat lompe kreng maar goed heel erg stevig op met een stuk of 8 keilbouten, minimaal van een centimetertje of 10, minstens _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:46:57 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100829360
lomp kreng of niet, mooi is en blijft hij!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:02:09 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101203755

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')