Inmiddels is één van de lampen in de woonkamer op een andere plaats komen te hangen, aangezien we de eettafel verplaatst hebben. Op deze manier hebben we een vrije doorloop van de gang naar de keuken, en kan de tafel niet alle kanten meer opgeschoven worden door Jan en doordat de eettafel nu tegen een muur aanstaat, hebben we meteen dé ideale plaats gevonden voor de mooie spiegel die ik kreeg van Lottekoekie. Ik zal straks effe een fotootje maken, huismus dat ik tegenwoordig ben, komt dit, zoals het er nu uitziet, dichtbij mijn ideaalbaald van hoe een (t)huiskamer er uit hoort te zien
Als 't goed is komt er dit weekend een andere salontafel, de onze is rijp voor de sloop, maar wellicht dat we hem nog als tuintafel kunnen hergebruiken. Mijn nichtje doet haar tafel weg, een witte läck van ikea, die als het goed is iets kleiner is dan die we nu hebben. Dat zou iets meer (loop)ruimte betekenen in het zit gedeelte. Ook zou het er sowieso al ruimer uit moeten zien omdat de tafel wit is ipv houtkleurig. Enerzijds kan ik niet wachten tot de box de deur uitkan en er tegen die muur gewoon een lage tv-kast kan, maar voorlopig is het gevaar dat Jan de tv omtrekt nog iets te groot.
genoeg gebabbeld, tijd om foto's te gaan maken