je weet dat er hier een ander op je staat te wachten hequote:De tv-kast die jullie hier zien, staat zowat op instorten. (ooit gekocht via mp, omdat we een oude beeldbuis tv hadden, en ik in gedachten dat bakbeest al op Jan zag belanden, enfin, vrijwel de hele achterwand is er dus uitgezaagd omdat de tv niet paste de deurtjes zitten er niet meer in en de onderste rand zit los > splintergevaar *au* )
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
je weet dat er hier een ander op je staat te wachten he
zonder dat was dit geen thuis geworden Vonkenboer .. ja uiteindelijk misschien wel, maar je weet zelf waarschijnlijk wel dat het kleine dingen zijn die het afmaken en je het thuisgevoel gevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er zeker netjes uit DJMO !, een hele vooruitgang !
Tof van onze mede Fokkers dat ze zomaar zaken schenken aan jullie !![]()
dan zit ik straks met gaten die groter zijn dan het handdoekenrekjequote:Op woensdag 22 december 2010 08:58 schreef RanTheMan het volgende:
Netjes hoor, maar schop die vent van je van de bank en laat m dat handdoeken rekje eerst ff ophangen. Plezier naar werken is het toch
ik ben dr ook echt blij mee, ze geven niet zo achterlijk veel licht dat je hele kamer in één keer op een zonnehemel lijkt als je begrijpt wat ik bedoel (met spotjes heb je dat wel bv)quote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef twentemeisje het volgende:
voor de update! Erg grappig om onze lampen nu bij jullie te zien hangen
.
betaalt hij de stroomrekening dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:11 schreef Rewimo het volgende:
qltel hier naast me stelt voor dat je bouwlampen ophangt
Ik kwam ze laatst tegen gemaakt van led verlichting dus dan zal dat wel weer mee gaan vallenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
betaalt hij de stroomrekening dan?
niet zo zeer kleiner, wel lagere leuningen en wellicht een hoekbank met een hockerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:30 schreef MarMar het volgende:
Begint er goed op te lijken meisGaat je kerel wel blij zijn als er ooit een kleinere bank komt? *grin*
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
Ooooh! Al echt een thuis!![]()
De rest komt ook wel goed...
IKEA heeft hem in verschillende kleurenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een onwijs leuk ding! Waar heb je die gekocht en was ie er ook in het roze?
En weet je toevallig ook hoe ie heet?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
IKEA heeft hem in verschillende kleuren
Dat probeer ik me al de hele tijd te herinneren, maar ik weet het echt nietquote:Op donderdag 23 december 2010 15:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En weet je toevallig ook hoe ie heet?(zoek me suf op de site, maar tot op heden geen resultaat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |