wat is dat, een agenda, iets wat je wakker maaktquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
Een agenda voorkomt dat je een zwangere (ander woord voor vergeetachtige) vrouw vragt dingen voor je te onthouden
Maarehh ik ga slapen, truste! En veel plezier morgen.
Koudquote:Op maandag 29 november 2010 07:41 schreef DJMO het volgende:
don't ask me how .. maar ik ben op tijd wakker en jan ook (aangekleed én wel) *ril* wat ben ik blij met LK op dit moment zeg .. ik wil niet eens weten hoe koud het buiten is
Ik ook...Loop ook nog gewoon in een tshirtje rond ...Buitne wel een jas, maar heerlijk, wolkjes blazen enzo ( ja ik ben raar)quote:Op maandag 29 november 2010 07:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
(durf het eigenlijk niet te zeggen maar ik ben dol op koud winterweer)
hij zou 'n mutatierapport opsturenquote:Op maandag 29 november 2010 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Mooi, daar ben je vanaf. Nog wel even een bevestiging vragen hoor! Je weet maar nooit.
Ah helaas...quote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zeg, van mutsenstein, ik had anders al lang een mail gestuurd naar de kringloop hoor, nog ff en je mag mijn rollator duwen maar hold your horses nog maar even, ben nog niet geheel seniel
als ik een kabeltje, danwel sd-kaartje zou hebben, zou dat geen probleem zijn ...quote:
Romeo Delta = RDquote:[b] Op woensdag 1 december 2010 07:21 schreef DJMO het volgende: Als ik een kabeltje, danwel sd-kaartje zou hebben, zou dat geen probleem zijn ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |