ik heb, als ik al haal, ook die zakken van tien voor 50 cent ofzoquote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja inderdaad en de gekleurde van andere merken vind ik vrij prijzig.
Ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb, als ik al haal, ook die zakken van tien voor 50 cent ofzo
LK: ja, het stokbrood is op, de rest heb ik nog netjes bewaard ! (zelfs de zak spekkies niet opengemaakt voor Jan, die krijgt hij voor t eerst op 5 december)
Oeh bah ja het is enorm koud, joh laatste keer dan kun je lekker in je fijne huisje.quote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef DJMO het volgende:
laatste inspectie, en wanneer in orde bevonden, sleuteloverdracht. Zal blij zijn als ik er vanaf ben. Zie er tegenop om er heen te fietsen, gewoon omdat het zo koud is. Ik denk ook niet dat ik Jan veel naar de psz breng de komende maanden. Of er moet eerder plaats zijn hier in t dorp ..
quote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil jou best morgen (na het krabben van de autoruiten) komen halen en naar je oude huis brengen. Kom je daarna naar mij, bakkie koffie en breng ik je naar huis. Mag Jan even naar waf-waf kijken (en loopt waf-waf in een hoekje
als je er geen bezwaar tegen hebt dat ik achterin zit met Jan op schoot? Die moet namelijk wel meequote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil jou best morgen (na het krabben van de autoruiten) komen halen en naar je oude huis brengen. Kom je daarna naar mij, dat is vast wel 3 minuten lopen, bakkie koffie en breng ik je naar huis. Mag Jan even naar waf-waf kijken (en loopt waf-waf in een hoekje
zou geweldig zijnquote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Met blijkbare goedkeuring van onze mod kóm ik je dus gewoon ophalen.
Sta gewoon even na 8 uur voor je nieuwe villa.
(heb alleen geen kinderzitje dus je mag, nee, je moet achterin)
Zonder zou ik niet durven, moeder K&Wquote:
Uhuh zullen we maar ruilen, met m'n 26 jaar voel ik me daar nog steeds te jong voorquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Zonder zou ik niet durven, moeder K&W
Ja, wrijf het er maar in, kindquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuh zullen we maar ruilen, met m'n 26 jaar voel ik me daar nog steeds te jong voor
hihi je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Was trouwens wel even humor, ik vond de weg makkelijk hoor, no problem, vorige week, stond alleen als enige met de dikke reet van mijn toet-toet de andere kant op dan alle andere toet-toets.
Bleek ik dus even vet tegen de rij-richting in gereden te zijn![]()
Afijn, geeft niks, moest lossen dus had een excuus maar ja, met DJMO in de toet-toet moest ik wél een eindje achteruit, en laat dat nou net mijn zwakste kant zijn, ehhhh, maar goed, we hebben het overleefd dus morgen ga ik heel braaf doen, zeker met mijn high-five kerel op de achterbank
Ik welquote:Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
En dan ben ik niet eens blond![]()
(met mijn excuses naar intelligente blondines)
Koop eens een agendaquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, en de eettafel gaat naar Vamerotica, dus moet wel morgen meteen even de kringloop bellen, dat ze dinsdag niet hoeven te komen als we hier een bakkie doen, help me ff herinneren
Nou, je hebt blond en blont, ik ben brunette van nature maar nogal blont in mijn ziel, blond in logica en brunette op inti, ehh, intoli, ehhh intello, eehhhhh, SLIM gebiedquote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik welen wedden dat ik ook de verkeerde kant uit rij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |