abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:14:25 #151
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89187035
Ik *O* gewoon ff met je mee!

Pakketje ligt bij de balie van TNT, nu maar hopen dat ie vandaag nog naar het distributiecentrum gaat (wist ze niet zeker ivm de staking), dan heb je 'm morgen. En dan willen we inderdaad die foto-udate!!! Ben erg benieuwd hoe de lampen staan!
pi_89187773
TW, stuur je het rechtstreeks naar JDMO of hierheen?
Ben thuis hoor dus kan het ook makkelijk brengen en hoef dan anders de postmeneer niet in de kladden te grijpen _O_
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:32:09 #153
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89189923
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
TW, stuur je het rechtstreeks naar JDMO of hierheen?
Ben thuis hoor dus kan het ook makkelijk brengen en hoef dan anders de postmeneer niet in de kladden te grijpen _O_
Ik heb het naar rechtstreeks naar haar gestuurd, moest immers ook de camera versturen en anders werden het twee pakketjes van 6,75. Dat is een beetje zonde, oons bint zuunig w/ .
pi_89190509
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 november 2010 @ 19:00:49 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89191057
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wat een schatjes zijn dat!! O+ O+ _O_ _O_
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 november 2010 @ 18:40:21 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89231679
vanmorgen post gehad, dus nu kan ik senseo zetten én foto's maken .. maar ze nog niet overzetten op de pc aangezien ik het benodigde kabeltje niet heb :{ (en ik heb véél kabeltjes :') )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89231984
ook geen kaartlezer? geheugenkaartje uit je camera halen en deze in de kaartlezer.

benieuwd naar de foto's!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 november 2010 @ 18:57:13 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89232202
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:50 schreef loecje het volgende:
ook geen kaartlezer? geheugenkaartje uit je camera halen en deze in de kaartlezer.

benieuwd naar de foto's!!
intern geheugen van de cam ;) zit geen sd-kaartje bij :)

pi_89238735
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:57 schreef DJMO het volgende:

[..]

intern geheugen van de cam ;) zit geen sd-kaartje bij :)
ik zal eens mijn kasten doorzoeken, kijken of ik nog zo'n sd kaartje heb liggen...

volgens mij wel :)
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_89239489
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
SPOILER
Bedoel je deze?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89239607
@ Bartje, nee heb een normale vorm ;) genomen dus die kleintjes in het groot.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ml-etje op 28-11-2010 16:11:12 ]
pi_89240123
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
@ Bartje, nee heb een normale vorm ;) genomen dus die kleintjes in het groot.
Bij IKEA? :o
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 08:32:43 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89248781
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
ik ga ervan uit dat ML een betere smaak heeft :X :P

pi_89249025
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 08:32 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ga ervan uit dat ML een betere smaak heeft :X :P
Beetje mijn snoeppotten afkraken ..Tsssss... :( :D :P _O-
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Admin zondag 28 november 2010 @ 09:35:55 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89249131
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:24 schreef Toverheks het volgende:

Hou het hier maar bij ja ipv de eerdere post..
We hebben hier ook een gescheiden man volledig in de spullen gezet, tot aan speelgoed voor de kinderen, die alleen maar het weekend kwamen, toe.
Dus ja, zo zijn we hier op FOK!, elkaar helpen.
En als er een is die het verdiend, als er een is die geknokt heeft dan is het DJMO wel en ik heb het diepste respect voor haar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89249228
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:23 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Beetje mijn snoeppotten afkraken ..Tsssss... :( :D :P _O-

Met niet glimmend zilvergrijs dekseltje.. nu nog langs brengen :')
pi_89249817
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met niet glimmend zilvergrijs dekseltje.. nu nog langs brengen :')
:D :P
pi_89251976
DJMO zijn jullie al een beetje gewent aan jullie huisje?
hoe vind Jan het op zn eigen kamer?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 12:29:08 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89252108
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:24 schreef loecje het volgende:
DJMO zijn jullie al een beetje gewent aan jullie huisje?
hoe vind Jan het op zn eigen kamer?
het wennen gaat rustig door :) Jan slaapt nu redelijk goed moet ik zeggen. Overdag vrijwel geen problemen, 's avonds wil hij nog wel eens (verdrietig) wakker worden, maar dan is even (beneden op de bank) knuffelen genoeg om hem rustig te krijgen en weer verder te laten slapen O+

pi_89253208
hèhè, kom ook weer even loeren, herstellende van enorm veel snot :P , een hoofd wat niet wilde wat ik wil en een zwaar gekneusde voet :{
Afijn, nog geen foto's maar wel een camera op komst dus ^O^
Lekker dat Jan langzaam aan went maar voor zo'n kereltje is die hele verhuizing uiteraard ook nogal wat, en dan een heel eigen kamertje, ietsjes verder bij pappa en mamma vandaan, dat is wat voor zo'n schaapje...
Heb je de schemerlampen al brandend? Verder een beetje op orde?
Ben benieuwd of het tafeltje nog een plek heeft gekregen en anders weet je wat ik zei hè ;)

En die ene zuurpruim moet je maar negeren meid, mensen maken lekker zelf wel uit wat ze met hun spullen doen, daar heeft een ander zich niet mee te bemoeien, lekkur pûh.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 14:03:17 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89255352
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
hèhè, kom ook weer even loeren, herstellende van enorm veel snot :P , een hoofd wat niet wilde wat ik wil en een zwaar gekneusde voet :{
Afijn, nog geen foto's maar wel een camera op komst dus ^O^
Lekker dat Jan langzaam aan went maar voor zo'n kereltje is die hele verhuizing uiteraard ook nogal wat, en dan een heel eigen kamertje, ietsjes verder bij pappa en mamma vandaan, dat is wat voor zo'n schaapje...
Heb je de schemerlampen al brandend? Verder een beetje op orde?
Ben benieuwd of het tafeltje nog een plek heeft gekregen en anders weet je wat ik zei hè ;)

En die ene zuurpruim moet je maar negeren meid, mensen maken lekker zelf wel uit wat ze met hun spullen doen, daar heeft een ander zich niet mee te bemoeien, lekkur pûh.
één schemerlamp staat aangesloten :Y (In de hoek naast de televisie) en t tafeltje gaat echt NIET weg. Dat blijft staan (tegen de muur onder de thermostaat). Ook wij gebruiken het als sleutellaatje :P en er staat een (inmiddels verlepte) bos bloemen op van de buuv, en op t hoekje ligt post. hij komt gelijk uit met de bank, dus staat me daar best O+ O+

pi_89255875
Dat is leuk, het is ook een snoezig tafeltje nietwaar. Dat ringetje zat er niet op, ik vind het handiger om er een trekringetje op te maken. Maar het is idd een fijn sleutel-laadje en een handig post-geval.
Trouwens, af en toe een vochtige lap met enkel water er over heen en dan blijft-ie mooi.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 14:26:12 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89256105
ik vind het een supermooi tafeltje LK :Y Daarom gaat het ook niet weg ;) En t mooie is, Jan blijft er (intuitief?) vanaf :)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 14:34:48 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89256382
ik heb net de box (gedeeltelijk) opgezet ... hoezo nesteldrang ? :')

Admin zondag 28 november 2010 @ 15:33:51 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89257960
Hebben jullie een tv DJMO?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 15:35:23 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89258006
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:33 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie een tv DJMO?
:Y ik had er eerst nog een van m'n vader staan, die sneuvelde een jaar geleden. Toen van de belastingteruggave eentje in de uitverkoop bij Correct gehaald.

Admin zondag 28 november 2010 @ 15:44:56 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89258307
Oké prima :) Zet anders eens neer wat je nog mist of zou kunnen gebruiken, mensen ruimen zo vaak op of gooien goede dingen weg.
Pas nog stond bij het groot vuil een nieuwe espressomachine :o Gloednieuw, nooit gebruikt.
Ik bedoel maar, we gooien zoveel weg.

pi_89258364
Oh enne DJMO het weekend van de 11e kan ik jouw kant op komen als het uitkomt, zo niet gewoon laten weten kijken we een andere keer ;)
Kelder gaat aankomend weekend ivm opzoeken kerstspullen toch op zijn kop.
  zondag 28 november 2010 @ 15:46:56 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89258366
idd DJMO.. als je weet wat je mist kan ik ook gericht mee kijken :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_89258574
Dat is zo lief van ale Fokkers te samen maar ook Vamperotica moet ook nog een huis inrichten dus we hebben vast hier op FOK nog heel wat spullen met z'n allen over denk ik zo dus hoppa, DJMO en Vampie, uit alle hoeken en gaten rolt wat weg, jullie vragen er niet om maar wordt jullie aangeboden, en daar is totaal niks mis mee.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 16:01:49 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89258854
ehmm mag ik even nadenken :@ kruimeldief, tuingereedschap (dat heb ik dus echt helemaal niet, nooit een tuin gehad) een paraplubak, speelgoedmanden/bakken (zo'n kind verzamelt me een speelgoed, niet normaal meer :X )

ML: elf december? Dat valt op een dinsdag toch? Elf december is prima wat mij betreft :Y

zondag 28 november 2010 @ 16:10:49 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89259134
DJMO heb je genoeg kookgerei? ik heb echt onwijs veel kook/bakspullen ( niet allemaal gloedje nieuw maar wel goed, en denk ik alles wel 3 a 4 dubbel :+ ( geen pannen die heb ik zelf echt nodig ivm GV koken enzo )

Denk aan garde pollepels, etc. veel kommetjes schaaltjes mokken en e.e.a. aan tupperware.
Even aankijkende hoe volgende week alles eruit komt ben zelf aan het kamer verhuizen etc. hoe ik uitkom misschien ook wel bakken over.

Enige maar is dat ik het niet kan brengen want geen rijbewijs en auto.. dus dat zou je even iemand moeten regelen, want tis me wel beetje erg ver met de fiets :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 16:13:01 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89259202
Tupperware en diepvriesdoosjes heb ik idd niet nu je erover begint. Zat daar laatst nog wel aan te denken omdat ik met baby op komst op voorraad wil gaan koken ..

pi_89259297
Je kan ook ijsdozen bewaren en die gebruiken als mal, invriezen en dan uit de ijsdoos wippen en dan in een diepvrieszakje. Scheelt ruimte ;)
pi_89259906
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:15 schreef Ml-etje het volgende:
Je kan ook ijsdozen bewaren en die gebruiken als mal, invriezen en dan uit de ijsdoos wippen en dan in een diepvrieszakje. Scheelt ruimte ;)
of chineesbakjes. kan je ook om vragen bij de chinees ipv heel veel chinees te eten (hier betaal je er 5 a 10cent voor).
gebruik zelf boterbakjes omdat dat precies een eenpersoons maaltijd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door loecje op 28-11-2010 16:46:02 ]
pi_89260152
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:01 schreef DJMO het volgende:
ehmm mag ik even nadenken :@ kruimeldief, tuingereedschap (dat heb ik dus echt helemaal niet, nooit een tuin gehad) een paraplubak, speelgoedmanden/bakken (zo'n kind verzamelt me een speelgoed, niet normaal meer :X )

ML: elf december? Dat valt op een dinsdag toch? Elf december is prima wat mij betreft :Y
Zaterdag ;) onder voorbehoud :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 20:22:08 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89269388
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:31 schreef loecje het volgende:

[..]

of chineesbakjes. kan je ook om vragen bij de chinees ipv heel veel chinees te eten (hier betaal je er 5 a 10cent voor).
gebruik zelf boterbakjes omdat dat precies een eenpersoons maaltijd is.
ik ben wel eens bij de chineen hier in t andere dorp geweest, maar die deed dat niet. Chinees in dit dorp zou ik wel kunnen proberen idd. Zijn fijne bakjes idd :Y

pi_89271310
Ik had in het FhF topic gereageerd, maar daar gaat het zo snel! O+
Ik denk dat ik nog een ledikantje heb.. ik heb geprobeerd er 1 zijkantje tussen uit te halen zodat t kleinste monster er gewoon zelf in en uit kan, maar dat lukt niet.. even kijken of ie nog stevig genoeg is , misschien hier en daar een kloddertje houtlijm ofzo als ie in elkaar zit...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 21:10:37 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89272420
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef vamperotica het volgende:
Ik had in het FhF topic gereageerd, maar daar gaat het zo snel! O+
Ik denk dat ik nog een ledikantje heb.. ik heb geprobeerd er 1 zijkantje tussen uit te halen zodat t kleinste monster er gewoon zelf in en uit kan, maar dat lukt niet.. even kijken of ie nog stevig genoeg is , misschien hier en daar een kloddertje houtlijm ofzo als ie in elkaar zit...
dat probleem heb ik dus ook met het ledikantje wat nu van jan is. Kunnen wel twee spijltjes uit, maar ik ben veel te bang dattie dan gaat spelen en op de grond in slaap kukelt, of over z'n toeren raakt van het niet slapen en ik dan met blerbaby zit. Vandaar dat ik 'm nog even in z'n ledikantje wil houden als ik eerlijk ben.

pi_89272583
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ben wel eens bij de chineen hier in t andere dorp geweest, maar die deed dat niet. Chinees in dit dorp zou ik wel kunnen proberen idd. Zijn fijne bakjes idd :Y
Zal even tellen hier hoeveel ijsbakjes we hebben als ik er over heb neem ik die ook wel meteen mee.
pi_89272732
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat probleem heb ik dus ook met het ledikantje wat nu van jan is. Kunnen wel twee spijltjes uit, maar ik ben veel te bang dattie dan gaat spelen en op de grond in slaap kukelt, of over z'n toeren raakt van het niet slapen en ik dan met blerbaby zit. Vandaar dat ik 'm nog even in z'n ledikantje wil houden als ik eerlijk ben.
Je was toch op zoek naar een ledikantje... ? Deze daar doe ik niets mee, t monster klimt eroverheen en laat zich dan vallen, dus ik durf 'm er juist niet meer in te laten slapen...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 21:20:18 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89273106
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Je was toch op zoek naar een ledikantje... ? Deze daar doe ik niets mee, t monster klimt eroverheen en laat zich dan vallen, dus ik durf 'm er juist niet meer in te laten slapen...
ja, ik denk dat ik het niet goed verwoordde: wat jij hebt, heb ik nu dus met Jan en z'n eigen ledikantje alleen hij klimt er (nog) niet uit dus wil ik hem er nog even inhouden, zodat ik dus een tweede nodig heb voor de baby ;) ik doelde er dus op dat ik er géén zijkant uit kan halen vanwege de capriolen die hij dan gaat uithalen zeg maar ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 21:20:40 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89273138
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zal even tellen hier hoeveel ijsbakjes we hebben als ik er over heb neem ik die ook wel meteen mee.
ML is een ijsjes monstertje :D

pi_89273802
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef DJMO het volgende:

[..]

ja, ik denk dat ik het niet goed verwoordde: wat jij hebt, heb ik nu dus met Jan en z'n eigen ledikantje alleen hij klimt er (nog) niet uit dus wil ik hem er nog even inhouden, zodat ik dus een tweede nodig heb voor de baby ;) ik doelde er dus op dat ik er géén zijkant uit kan halen vanwege de capriolen die hij dan gaat uithalen zeg maar ;)
Ghehe zo lang we maar begrijpen dat jij er 1 nodig hebt en ik er 1 in de aanbieding heb!
pi_89273980
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef DJMO het volgende:

[..]

ML is een ijsjes monstertje :D
Nee, in het weekend een bolletje ijs en doordeweeks soms een waterijsje (van die ijslollies)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 21:34:46 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89274119
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee, in het weekend een bolletje ijs en doordeweeks soms een waterijsje (van die ijslollies)

[ afbeelding ]
die zijn lekker ja! wel jammer dat die oude zeg maar niet meer verkocht worden (die gewoon gekleurd waren.. die waren nog veel lekkerder dan die doorzichtige dingen :Y)

pi_89274395
Kijk, en nou is ikke beetje jaloers want die zorgen voor een beentje of zo door een spijltjesbedje heb ik nooit gehad want heb niet kindjes nie :N
En Jan is a big smul met z'n lekkere bekkie, al geeft hij héle natje kusjes O+
pi_89274414
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

die zijn lekker ja! wel jammer dat die oude zeg maar niet meer verkocht worden (die gewoon gekleurd waren.. die waren nog veel lekkerder dan die doorzichtige dingen :Y)
Ja inderdaad en de gekleurde van andere merken vind ik vrij prijzig.
pi_89274504
Dus, DJ, als ik weer eens langs mag komen moet ik ijs meenemen (is het hendig dat het vriest nu ^O^ )
Hebbie ut stokbrrod al op :9
pi_89274602
Oh, een dun flensje maken, roomijs ev overheen en aardbezems, dubbelvouwen, een zooi slagroom eroverheen en een beetje boel andere smurrie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')