quote:
of chineesbakjes. kan je ook om vragen bij de chinees ipv heel veel chinees te eten (hier betaal je er 5 a 10cent voor).quote:Op zondag 28 november 2010 16:15 schreef Ml-etje het volgende:
Je kan ook ijsdozen bewaren en die gebruiken als mal, invriezen en dan uit de ijsdoos wippen en dan in een diepvrieszakje. Scheelt ruimte
Zaterdagquote:Op zondag 28 november 2010 16:01 schreef DJMO het volgende:
ehmm mag ik even nadenkenkruimeldief, tuingereedschap (dat heb ik dus echt helemaal niet, nooit een tuin gehad) een paraplubak, speelgoedmanden/bakken (zo'n kind verzamelt me een speelgoed, niet normaal meer
)
ML: elf december? Dat valt op een dinsdag toch? Elf december is prima wat mij betreft
ik ben wel eens bij de chineen hier in t andere dorp geweest, maar die deed dat niet. Chinees in dit dorp zou ik wel kunnen proberen idd. Zijn fijne bakjes iddquote:Op zondag 28 november 2010 16:31 schreef loecje het volgende:
[..]
of chineesbakjes. kan je ook om vragen bij de chinees ipv heel veel chinees te eten (hier betaal je er 5 a 10cent voor).
gebruik zelf boterbakjes omdat dat precies een eenpersoons maaltijd is.
dat probleem heb ik dus ook met het ledikantje wat nu van jan is. Kunnen wel twee spijltjes uit, maar ik ben veel te bang dattie dan gaat spelen en op de grond in slaap kukelt, of over z'n toeren raakt van het niet slapen en ik dan met blerbaby zit. Vandaar dat ik 'm nog even in z'n ledikantje wil houden als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef vamperotica het volgende:
Ik had in het FhF topic gereageerd, maar daar gaat het zo snel!![]()
Ik denk dat ik nog een ledikantje heb.. ik heb geprobeerd er 1 zijkantje tussen uit te halen zodat t kleinste monster er gewoon zelf in en uit kan, maar dat lukt niet.. even kijken of ie nog stevig genoeg is , misschien hier en daar een kloddertje houtlijm ofzo als ie in elkaar zit...
Zal even tellen hier hoeveel ijsbakjes we hebben als ik er over heb neem ik die ook wel meteen mee.quote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben wel eens bij de chineen hier in t andere dorp geweest, maar die deed dat niet. Chinees in dit dorp zou ik wel kunnen proberen idd. Zijn fijne bakjes idd
Je was toch op zoek naar een ledikantje... ? Deze daar doe ik niets mee, t monster klimt eroverheen en laat zich dan vallen, dus ik durf 'm er juist niet meer in te laten slapen...quote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat probleem heb ik dus ook met het ledikantje wat nu van jan is. Kunnen wel twee spijltjes uit, maar ik ben veel te bang dattie dan gaat spelen en op de grond in slaap kukelt, of over z'n toeren raakt van het niet slapen en ik dan met blerbaby zit. Vandaar dat ik 'm nog even in z'n ledikantje wil houden als ik eerlijk ben.
ja, ik denk dat ik het niet goed verwoordde: wat jij hebt, heb ik nu dus met Jan en z'n eigen ledikantje alleen hij klimt er (nog) niet uit dus wil ik hem er nog even inhouden, zodat ik dus een tweede nodig heb voor de babyquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je was toch op zoek naar een ledikantje... ? Deze daar doe ik niets mee, t monster klimt eroverheen en laat zich dan vallen, dus ik durf 'm er juist niet meer in te laten slapen...
ML is een ijsjes monstertjequote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal even tellen hier hoeveel ijsbakjes we hebben als ik er over heb neem ik die ook wel meteen mee.
Ghehe zo lang we maar begrijpen dat jij er 1 nodig hebt en ik er 1 in de aanbieding heb!quote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik het niet goed verwoordde: wat jij hebt, heb ik nu dus met Jan en z'n eigen ledikantje alleen hij klimt er (nog) niet uit dus wil ik hem er nog even inhouden, zodat ik dus een tweede nodig heb voor de babyik doelde er dus op dat ik er géén zijkant uit kan halen vanwege de capriolen die hij dan gaat uithalen zeg maar
Nee, in het weekend een bolletje ijs en doordeweeks soms een waterijsje (van die ijslollies)quote:
die zijn lekker ja! wel jammer dat die oude zeg maar niet meer verkocht worden (die gewoon gekleurd waren.. die waren nog veel lekkerder dan die doorzichtige dingenquote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee, in het weekend een bolletje ijs en doordeweeks soms een waterijsje (van die ijslollies)
[ afbeelding ]
Ja inderdaad en de gekleurde van andere merken vind ik vrij prijzig.quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
die zijn lekker ja! wel jammer dat die oude zeg maar niet meer verkocht worden (die gewoon gekleurd waren.. die waren nog veel lekkerder dan die doorzichtige dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |