Dat leuke komt pas na de verhuizing, als je helemaal gesetteld bentquote:Op maandag 15 november 2010 13:40 schreef DJMO het volgende:
wie zei dat verhuizen leuk was?![]()
**streept af: harde buiken, rugpijn, algehele moeheid, spierpijn, stoflongen en niesaanvallen + een flinke dosis hormonen en ongeduld
hmm ja, maar nu is het even niet leuk meerquote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef exlurker het volgende:
[..]
Dat leuke komt pas na de verhuizing, als je helemaal gesetteld bent
i know i know .. exploderende buik enzoquote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
bai zu wee, je groeit ook als een speer zeg, dat gaat me hard![]()
ga eten in de oven schuiven, ik hoor ergens boven een maag knorren
ik geloof dat die nog wel teruggezet zijn hoor, zal er morgen eens naar kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef klipper het volgende:
Even over de leidingen in de gang, ik snap dat je de aanwezige beugel niet mooi vond en hem verwijdert hebt, maar hij zit nu wel over een heel groot stuk niet gebeugeld.
Ik zou haast zeggen gegarandeerd dat dat gaat doorhangen op termijn.
Waarom geen ander type beugel toegepast?
(de foto's na je ruimtethermostaat welke je vervangen hebt.)
heb ik aan gedacht, maar ze zijn vrijdag de hele dag dichtquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Helaas hang ik vrijdag vast...
Ben ook niet zo goed met kleine kindertjes![]()
en mijn "enorme hond"ook niet
![]()
Anders had ik graag mijn hulp aangeboden maar vrees dat Jan dan en traumatische dag heeft![]()
Kun je hem voor één keertje niet extra naar de PSZ doen?
die komen uiteraard ! (sommige zullen pas echt áf zijn als lottekoekkie is geweestquote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
Wat super allemaal!!! Het is echt opgeknapt
Ben wel heel benieuwd naar de ingerichte foto's!
Hihi ben benieuwd wat zij in petto heeftquote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
die komen uiteraard ! (sommige zullen pas echt áf zijn als lottekoekkie is geweest)
Oehh een sfeerhaard *jaloersquote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef DJMO het volgende:
nee, er mag ook absoluut niet gestookt worden. Mijn schoonvader doet zijn sfeerhaard weg, en die gaat naar ons toe. Hopelijk staat hij voor 4 dec, dan kan Jan z'n schoen bij de haard zetten voor pakjesdag / avond
electischequote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh een sfeerhaard *jaloers
Elektrisch of bio ethanol?
ik werd met exact die gedachte wakker zonetquote:Op donderdag 18 november 2010 08:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nog maar 1 nachtje slapen![]()
Ben je al zenuwachtig?
ik ben zelf de hele dag in het nieuwe his, ik ga niet heen en weer met de wagen. Maar ik moet sowieso ook nog even kijken wat de planning is van de verhuizersquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
DJMO, ik lees op je blog over je kat.
Ik kan daar niet reageren dus maar hier.
Het is handiger om je kat zo lang mogelijk in het oude huis te laten, bijv. in de badkamer opgesloten met een lekker dekentje en wat eten en drinken en pas als laatste over te laten gaan naar het nieuwe huis aan het eind van de dag als jullie even stoppen met rennen en vliegen.
Dan zijn jullie daar allemaal en pas dan kan hij rustig wennen. Dat heeft geen zin als hij als eerste is en iedereen nog van alles naar binnen sjouwt en ophangt etc.
daar was ik al over uitquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef MarMar het volgende:
True wat BrightEyes zegt. En een paar weken binnenhouden, anders kan je hem bij je oude huis weer ophalen..
dat hadden wij vroeger met onze oude kat. Wij gingen 6 straten verder verhuizen en onze kat liep steeds terug naar het oude huis. De vroegere buurvrouw vond dat zielig en gaf 'm te etenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef MarMar het volgende:
True wat BrightEyes zegt. En een paar weken binnenhouden, anders kan je hem bij je oude huis weer ophalen..
Jan naar opa en of oma brengenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:13 schreef DJMO het volgende:
zijn er nog dingen waarvan jullie zeggen: dat kan je nu al doen, of moet je zelfs nu al doen? (voor morgen dus) .......
hij heeft nog maar één opa, en die is morgen de chauffeurquote:Op donderdag 18 november 2010 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jan naar opa en of oma brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |