Zij is al best oud dus ze past nu wat meer op maar het wagentje kan ze uren stil op zitten en om zich heen kijkenquote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Kan zo'n jack russel zich mooi op uitleven !
En als ze iets geweldig vinden zijn het wel paarden
quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef DJMO het volgende:
Half FOK! heeft voor sinterklaas gespeeld voor me dit jaar Vonk .. ik ben meer dan tevreden met alles wat ik heb gekregen heb voor m'n huisje de afgelopen weken
quote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Mijn vriendin heeft mij een deel van de uitzet gegeven
[ afbeelding ]
Een Sola 76 delig; 6 persoons bestekset, de pizzasnijder en kaas schaaf zijn een toevoeging van mijn schoonfamilie
dat is voor kerstquote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Dat had je moeten zeggen voor ik boodschappen ging doen
Oja? Ok jij zegt hetquote:
om weg te gooien of te verkopen met korting? het zal denk ik niet lang meer duren voor je hoogzomer de kerstspullen al ziet liggen, verkoopt beter dan sinterklaasquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oja? Ok jij zegt het![]()
Alles van de Sint lag al in een hoekecht wat ze al niet wegmikken dan
Korting maar daarna gaat het weg.quote:Op maandag 6 december 2010 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
om weg te gooien of te verkopen met korting? het zal denk ik niet lang meer duren voor je hoogzomer de kerstspullen al ziet liggen, verkoopt beter dan sinterklaas
ik let bij bv ah altijd op of er vlees in de aanbieding is of met 35% korting (tegen de datum aan vlees). scheelt echt een hoopquote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Korting maar daarna gaat het weg.
Kerst is wel altijd handig als ik plek heb in vries haal ik nog wat lekkers erna wat ik anders nooit zou eten.
Gelukkig zitten er ook vorken bij met lange tanden; ik vind dat om één of andere reden altijd zoveel beter eten dan "korte" vorken.quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
prima spul we hebben het hier ook
Doe ik ook maar ik geef het vervolgens weer uit aan lekkersquote:Op maandag 6 december 2010 20:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik let bij bv ah altijd op of er vlees in de aanbieding is of met 35% korting (tegen de datum aan vlees). scheelt echt een hoop
Ik heb een kleine mond dus ik moet geen vorken met lange tanden.quote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er ook vorken bij met lange tanden; ik vind dat om één of andere reden altijd zoveel beter eten dan "korte" vorken.
Of ben ik nu raar ?
Been there, done thatquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef DJMO het volgende:
ik bedenk me net ML, er is vlak voor ik vanmiddag met jan in t sophia was voor standaard controle, waterpokken geconstateerd daar. Nou hebben ze de meet-en-weegkamer dicht gehad en schoongemaakt, maar ik betijfel of dat voldoende is geweest. Er is een kleine kans dat Jan besmet is geraakt, dus ik wilde je waarschuwen voor het geval jij de waterpokken niet gehad hebt als kind ..
Heeft het geen invloed op het nog ongeboren kindje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:07 schreef DJMO het volgende:
ergens hoop ik dat Jan ze NU krijgt. Is het besmettingsgevaar voor de kleine ook gelijk grotendeels verdwenen. ik heb ze als kind ook wel gehad, maar ik zou het nou niet echt prettig vinden dat jan ze krijgt als ik (net) bevallen ben
Ah okquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:15 schreef DJMO het volgende:
nu nog niet, alleen tijdens de bevalling kan het besmet raken. Vandaar dat ik pleit voor nuen niet over drie maanden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterpokkenquote:Een bijzonder risico lopen (hoog)zwangere vrouwen die als kind geen waterpokken hebben gehad. Het kind loopt dan het risico met waterpokken ter wereld te komen, wat een groot risico voor de baby met zich brengt.
beterschapquote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Ben ik trouwens de enigste in Nederland die zich op het moment niet zo geweldig voelt ?
Heb de hele week het idee al dat ik beetje grieperig begin te worden
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm help me zaterdag even herinneren dat ik 1 cam meeneem en 2 snoertje?
Het wordt tussen 1 en 2 wshalf 3 moet ik weer thuis zijn voor volgende visite
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik je 06 had gehad, had ik je kunnen sms-en
(lang leve t-mobile, 300 gratis sms-jes per maand en ik krijg ze nooit op
)
* DJMO brengt ML-etje een beker warme chocomel met slagroom en gaat bedeesd in een hoekje zittenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
eerst eens zien of je wel lief bent
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO brengt ML-etje een beker warme chocomel met slagroom en gaat bedeesd in een hoekje zitten
ik las vleesbomen topic en had echt zoiets van WTFquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb net zo zitten lachen om Yvonne in het vleesbonnen topic dat ik dat lief niet kon laten
![]()
Maar lekker!
Heb tegenwoordig alleen nog een zakelijk nr dus ik pas een beetje op met uitdelen, heeft niks met jou te maken
Ik zit opdrachten te makenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik las vleesbomen topic en had echt zoiets van WTF
eet smakelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zit opdrachten te makendus het is bij mij sowieso een beetje
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
eet smakelijk* DJMO zit aan een bord spaghettini
Oh ahaquote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef DJMO het volgende:
gewoon spaghetti maar dan kleine stukjes ipv die lange slierten
gaan we toch samen koffie leuten zetten voor de klussers ?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:52 schreef innepin het volgende:
Ik meld me aan voor de groep slechte klussers danIk heb nog steeds niets bijgeleerd. Ik mag niet eens in de buurt komen. Leidt alleen maar af, ofzo.
Meld je daar maarquote:Op donderdag 9 december 2010 21:06 schreef DJMO het volgende:
En toch he ML-etje, een K&W-soap lijkt me wel grappig .. op FOK!tv ofzo?
Ik in ieder geval niet; ik weiger er pertinent naar te kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:29 schreef DJMO het volgende:
het kan niet anders dan dat half K&W verslaafd is aan goeie tijden slechte tijden![]()
ik zou wel een K&W soap willen starten: Goeie Klussers, Slechte Klussers ofzo .. wie doet er mee?
* DJMO stuurt Stefan wel een pmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |