quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Maar die vorige ging niet te ver? Malquote:
Heeft veel geholpenquote:Op zondag 14 november 2010 02:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb t WEL tegen zargon gezegd. Uf neyse
kijk ik had n mod gepmd + in feedback topic gezet, hij kan de tt niet veranderen tochquote:Op zondag 14 november 2010 02:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heeft veel geholpen.
Je moet niet denken dat je in "honds" kunt communiceren met zo een beest.
Anger edit. Iyi yaptin.quote:Op zondag 14 november 2010 02:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kijk ik had n mod gepmd + in feedback topic gezet, hij kan de tt niet veranderen toch
U need a ride?quote:
Als het vroeg is: neequote:
Moruugggggg, dat is niet het probleeemmm, probleem is de tijdddddd.quote:
Hahah and you wished I was around rightquote:Op zondag 14 november 2010 03:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laatst deed mn gr het niet burak!!
Komt deze mal weer. Waarom quoteer je niet wéér dat ik niet hier hoor te wezen. Grow a pair of balls.quote:Op zondag 14 november 2010 03:10 schreef IHVK het volgende:
Jouw posts zijn gelukkig wel van hoog niveau, over het verkrachten van moeders enzo. Echt goed bezig.
Nep-Turk.quote:
waarom heb je m dan ook gekocht...quote:Op zondag 14 november 2010 03:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hahah and you wished I was around right
Ik heb een nieuwe calculator gekocht door een vriend, die niet grafisch is, maar wel beter dan de standaard calculator. Wat denk je: niet nodig. Weg geld -_-.
Wie ben jij laquote:
Omdat ik dacht dat 'ie nodig was. Vriend wist het wel zekerquote:Op zondag 14 november 2010 03:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waarom heb je m dan ook gekocht...
Lees weer eens goedquote:Op zondag 14 november 2010 03:12 schreef IHVK het volgende:
Meneer is weer aangetast in zijn eergevoel ofzo
Niet haten, had Mohammed (sws) ook niet gewild.quote:Op zondag 14 november 2010 03:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wie ben jij la. Nietszeggende nietsnut
Drop the actquote:Op zondag 14 november 2010 03:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Niet haten, had Mohammed (sws) ook niet gewild.
Eens zult gij uwen zelf moeten verantwoorden voor den Schepper en de Zijnen.quote:Op zondag 14 november 2010 03:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Drop the act. Gewoon je muil dicht houden, want je bent echt tótaal nietszeggend. Ik negeer je gewoon
. IHVKs heb ik tenminste lol mee. Maar jij telt niet eens mee
.
haha echt out of this world deze chapquote:Op zondag 14 november 2010 03:15 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat jij iemand excuses schuldig bent omdat je zomaar los ging zonder reden.
de Zijnen?quote:Op zondag 14 november 2010 03:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Eens zult gij uwen zelf moeten verantwoorden voor den Schepper en de Zijnen.
answer eens die pm la girboquote:Op zondag 14 november 2010 03:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ihvk je telt mee. Deze topicreeks is soms echt goed tegen de verveling.
Ik hoef er niet beroemd om te worden. Of een veer in mijn kont.quote:Op zondag 14 november 2010 03:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
haha echt out of this world deze chap. Ben je de moraalpolitie ofzo. Steken ze een veer in je kont als je een brave burger bent en is dit ook de reden van deze houding? Ik weet dat het moeilijk is voor je om te begrijpen, maar om zulke uitspraken word je niet beroemd buiten. Ja buiten, dat is dat gedoe als je naar buiten kijkt weet je wel.
Hou er dan ook mee op. Denk niet dat je de les kan lezen aan iemand die ouder is, en al helemaal niet via internet. Je acties vangen bot. Ten eerste weet je tótaal de situatie niet, ten tweede zou je anders nog steeds niet moeten zeggen. Je bent echt haantje de voorste , maar die gaat op een dag keihard terugslappen in je gezicht , mocht je jezelf ook zo uiten in het echt.quote:Op zondag 14 november 2010 03:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoef er niet beroemd om te worden. Of een veer in mijn kont.
Heeft meer iets met jouw moraal en manier van denken te maken.
De aap komt uit de mouw van deze josti.quote:Op zondag 14 november 2010 03:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Die brada hep toch profeten om zich heen ofzo
Teveel dr.Phil chap. teveel.quote:Op zondag 14 november 2010 03:19 schreef IHVK het volgende:
Overigens, het doel is niet om beroemd te worden Burakius.
Mijd de massa, heeft Seneca gezegd, en hij heeft helemaal gelijk.
Hoe is dit geen dr. Phil dan volgens jou?quote:Op zondag 14 november 2010 03:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hou er dan ook mee op. Denk niet dat je de les kan lezen aan iemand die ouder is, en al helemaal niet via internet. Je acties vangen bot. Ten eerste weet je tótaal de situatie niet, ten tweede zou je anders nog steeds niet moeten zeggen. Je bent echt haantje de voorste , maar die gaat op een dag keihard terugslappen in je gezicht , mocht je jezelf ook zo uiten in het echt.
Wie post bülent ersoy voor deze man.quote:Op zondag 14 november 2010 03:19 schreef AryaMehr het volgende:
Ik geil op elk TURKS kontje. Voor eens en altijd gezegd. Nu mogen alle moraalridders wel weer buitenspelen.
104:1; don't mention evil things openlyquote:Op zondag 14 november 2010 03:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
De aap komt uit de mouw van deze josti.
Ten eerste zeg je tegen Allah geen brada (hasha ve kella). Ten tweede zijn de profeten zoals jij die hebt genoemd niet gelijk aan Allah, maar dienen Allah. Zoals ze in jouw zin zijn aangegeven is foutief.
But why would you care, or even understand ...
Dit is levenservaring die dr.Phil (in zijn droomwereldje) je nooit zal kunnen leren.quote:Op zondag 14 november 2010 03:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe is dit geen dr. Phil dan volgens jou?
google nóg meerquote:Op zondag 14 november 2010 03:22 schreef msnk het volgende:
[..]
104:1; don't mention evil things openly
4:148; don't speak ill of each other
Om met de woorden van Dekkers te spreken.quote:Op zondag 14 november 2010 03:20 schreef Burakius het volgende:
De aap komt uit de mouw van deze josti.
Ten eerste zeg je tegen Allah geen brada (hasha ve kella). Ten tweede zijn de profeten zoals jij die hebt genoemd niet gelijk aan Allah, maar dienen Allah. Zoals ze in jouw zin zijn aangegeven is foutief.
But why would you care, or even understand ...
I sure as hell am trying to!quote:
Nee man, mijn uitspraken zijn specifiek op jou bedoelt. Van de rest verwacht ik eigenlijk dat ze vrij sociaal zijn. Jij bent eerlijk gezegd de enige. En dit meen ikquote:Op zondag 14 november 2010 03:23 schreef IHVK het volgende:
Je denkt echt dat jij de enige bent met vrienden en een leven buiten fok he, Burakius?
Jouw beeld van mij klopt niet, maar goed dat boeit me ook niet echt verder.
God: "jij bestaat niet". En God is de beste der planners.quote:Op zondag 14 november 2010 03:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Om met de woorden van Dekkers te spreken.
'Zal ik je een geintje verklappen? God bestaat niet'.
Oké, dan denk je verkeerd. Maar denk gerust verder hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 03:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee man, mijn uitspraken zijn specifiek op jou bedoelt. Van de rest verwacht ik eigenlijk dat ze vrij sociaal zijn. Jij bent eerlijk gezegd de enige. En dit meen ik.
Judas Dekkers.quote:
Ik hoop dat ik fout denk, daarom gaf ik al aan (LEZEN) , dat ik mijn mening baseer op Fok. Moeilijk he?quote:Op zondag 14 november 2010 03:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oké, dan denk je verkeerd. Maar denk gerust verder hoor.
Dat ik besta is allang bewezen.quote:Op zondag 14 november 2010 03:24 schreef Burakius het volgende:
God: "jij bestaat niet". En God is de beste der planners.
Hangt ervanaf. Wat als jij een projectie bent van mijn hersenen en dat je er eigenlijk niet bent?quote:
Tegen honden moet je wel.quote:Op zondag 14 november 2010 03:25 schreef IHVK het volgende:
Oke maar goed hoe is het in jouw planeet normaal om moeders van mensen die je niet kent op internet , 'verkracht' te noemen en meer van dat soort dignen?
Is dat populair 'buiten' in Zaandam?
Je verwart mij met God klaarblijkelijk. Daar wordt een mens als ik toch nederig van.quote:Op zondag 14 november 2010 03:25 schreef Burakius het volgende:
Hangt ervanaf. Wat als jij een projectie bent van mijn hersenen en dat je er eigenlijk niet bent?
Buiten mij is iedereen ook gek zowat. Geef nou zelf toe: hier komen niet de normaalste Turken.quote:Op zondag 14 november 2010 03:26 schreef IHVK het volgende:
Ik snap dat gewoon niet.
Volgens mij gedraagt niemand zich buiten jou zo in dit topic.
Volgens mij snap je niet wat ik in mijn zin bedoel. Want je reactie slaat nergens opquote:Op zondag 14 november 2010 03:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je verwart mij met God klaarblijkelijk. Daar wordt een mens als ik toch nederig van.
Geef es antwoord op mijn reactie.quote:Op zondag 14 november 2010 03:28 schreef IHVK het volgende:
Nee je moet niks, je bent compleet zelf verantwoordelijk voor je keuzes.
En ik vraag me echt af waar hij precies een hond is geweest, maar goed ik denk dat hij verder perfect voor zichzelf kan opkomen dus dat laat ik in het midden.
Ik begrijp de punt die je wilt maken, maar die klopt van geen kanten. Dat ik besta bevestigd mijn omgeving en ikzelf. Volgens Descartes overigens ook: 'ik denk, dus ik besta'.quote:Op zondag 14 november 2010 03:27 schreef Burakius het volgende:
Volgens mij snap je niet wat ik in mijn zin bedoel. Want je reactie slaat nergens op.
Jahquote:
Ja precies en dat is eigenlijk het probleem niet?quote:Op zondag 14 november 2010 03:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Buiten mij is iedereen ook gek zowat. Geef nou zelf toe: hier komen niet de normaalste Turken.
Wat hebben we? Homo's , atheïsten, halfjes die geen fuck weten wát ze doen. Wat nog meer? Paar kazen. Pers die weer eens terug is.
Geloof mij, er is een shitload aan leuke quotes waarmee ik het tegenovergestelde kan beweren. Wat is je punt? Ik heb al gezegd dat ik door rationeel te denken tot mijn geloof ben gekomen. Ene moment ben je echt venijnig en het andere moment respectvol. Wat dat betreft ben je net een vrouw met je emoties.quote:Op zondag 14 november 2010 03:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik begrijp de punt die je wil maken, maar die klopt van geen kanten. Dat ik besta bevestigd mijn omgeving en ikzelf. Volgens Descartes overigens ook: 'ik denk, dus ik besta'.
Dat zijn allemaal aantijgingen die ik niet accepteer. Maar goed dat je toegeeft dat hier niet normale Turken komen, wat ook gewoon zo is natuurlijk. Dus daarom voel ik me ook totaal niet "raar" om zo te zeggen als er 5-6 "Turken" hier over me heen vallen. Ik weet dat de overgrote meerderheid van de Turken het met mij eens zullen zijn en dat "jullie" den vreemde eenden in den bijt zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 03:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja precies en dat is eigenlijk het probleem niet?
Je voelt je gewoon verheven boven iedereen hier. Jij bent hier de echte Turk, de goede moslim. Die zijn eer , trots en geloof niet is verloren. Dit topic is vol mensen waar jij op neerkijkt , die verkeerd zijn etc.
Maar ik zeg een ding als dit topic vol komt mensen zoals jij wil dan is het binnen no time op slot. Kijk eens hoe jij je gedraagt bijvoorbeeld. Kan je beter een topic openen op hababam.nl ofzo.
Een gelovige die beweert rationeel na te denken begrijpt klaarblijkelijk niet wat 'contradictio in terminis' betekent. Rationaliteit en religies gaan immers niet samen.quote:Op zondag 14 november 2010 03:30 schreef Burakius het volgende:
Wat is je punt? Ik heb al gezegd dat ik door rationeel te denken tot mijn geloof ben gekomen. Ene moment ben je echt venijnig en het andere moment respectvol. Wat dat betreft ben je net een vrouw met je emoties.
Bla bla bla. Same shit everyday. Dit beweer je nu al jaren, maar in discussies sta je totaal niet sterk. Misschien moet je eens zoeken naar "onze" discussies van 1-2 jaar gelee.quote:Op zondag 14 november 2010 03:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een gelovige die beweert rationeel na te denken begrijpt klaarblijkelijk niet wat 'contradictio in terminis' betekent. Rationaliteit en religies gaan immers niet samen.
Ik snap niet wat voor reactie dit is op wat ik heb getypt????quote:Op zondag 14 november 2010 03:33 schreef IHVK het volgende:
Als je er echt niet mee zou zitten zou je niet steeds weer terugkomen bij die 5 of 6 mensen.
(en kom niet met een halfslachtig excuus als ik vind het leuk om jullie te fokken)
Maar goed het is menselijk om geaccepteerd te willen worden in de groep, kan je verder weinig aan doen.
Rationaliteit en religie gaan niet samen. Het bestaan van een persoonlijke god is zo goed als onwaarschijnlijk, los gezien van het feit dat elk bewijs voor het bestaan van zo'n god ontbreekt.quote:Op zondag 14 november 2010 03:35 schreef Burakius het volgende:
Bla bla bla. Same shit everyday. Dit beweer je nu al jaren, maar in discussies sta je totaal niet sterk. Misschien moet je eens zoeken naar "onze" discussies van 1-2 jaar gelee.
Rationaliteit én religie gaan perfect samen.Sterker nog, zonder religie is rationeel denken niet mogelijk (als het om levensvragen gaat)
(simpel he zo een zinnetje tikken).
Je hebt nog steeds geen één tegenstelling geproduceerd. Wist je nog wel in een topic die we daarvoor hadden.quote:Op zondag 14 november 2010 03:39 schreef AryaMehr het volgende:
Oh, wacht, de Koran - die vol met tegenstellingen staat - is het bewijs van God!
Ik heb genoeg voorbeelden aangegeven. Oh, overigens:quote:Op zondag 14 november 2010 03:40 schreef Burakius het volgende:
Je hebt nog steeds geen één tegenstelling geproduceerd. Wist je nog wel in een topic die we daarvoor hadden.Finaal uitgeluld was je. Met je modder en je zon maan gedoe
. Zwetser.
Rhazes.quote:You claim that the evidentiary miracle is present and available, namely, the Koran. You say: "Whoever denies it, let him produce a similar one." Indeed, we shall produce a thousand similar, from the works of rhetoricians, eloquent speakers and valiant poets, which are more appropriately phrased and state the issues more succinctly. They convey the meaning better and their rhymed prose is in better meter. ... By God what you say astonishes us! You are talking about a work which recounts ancient myths, and which at the same time is full of contradictions and does not contain any useful information or explanation. Then you say: "Produce something like it"?!
Ik zou zeggen kijk eens in de spiegel. Genoeg bewijs. Of moet het zijn dat een beweging 100 miljoen lichtjaren verderop meteen ook effect heeft op de mens een bewijs zijn voor je.quote:Op zondag 14 november 2010 03:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rationaliteit en religie gaan niet samen. Het bestaan van een persoonlijke god is zo goed als onwaarschijnlijk, los gezien van het feit dat elk bewijs voor het bestaan van zo'n god ontbreekt.
Ja sterk man erg sterkquote:Op zondag 14 november 2010 03:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voorbeelden aangegeven. Oh, overigens:
[..]
Rhazes.
quote:Op zondag 14 november 2010 03:41 schreef Burakius het volgende:
Ik zou zeggen kijk eens in de spiegel. Genoeg bewijs. Of moet het zijn dat een beweging 100 miljoen lichtjaren verderop meteen ook effect heeft op de mens een bewijs zijn voor je.
Hoe durf jij als gelovige het woord 'bewijs' in je mond te nemen?quote:Op zondag 14 november 2010 03:47 schreef IHVK het volgende:
maangod verhaal is echt bullshit. Compleet niet logisch en valt niet te bewijzen.
Ad-hominem: wanneer de persoon niet gelijk heeft zal het dit willen gebruiken.quote:Op zondag 14 november 2010 03:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Lachwekkend. Je bent een idioot. Een idioot met een maan-geloof, pedofiel als profeet en een barbaarse god als hoeder.
Burakius:quote:Op zondag 14 november 2010 03:53 schreef Burakius het volgende:
Ad-hominem: wanneer de persoon niet gelijk heeft zal het dit willen gebruiken.
Je kunt die Zoroaster in je kunt steken. Hoop dat ze totaal uitsterven.
Hier kan ik dan wel weer om lachen.quote:
Humor is goed. Ik ben overigens ongelovig, dus geen Zoroaster of wat dan ook. Los gezien van het feit dat ik vind dat Zoroaster moreel gezien ver boven analfabeet Mohammed staat.quote:
We strugglen elke dag toch. We eten bonen en brood.quote:Op zondag 14 november 2010 04:02 schreef Lo-Fi het volgende:
Ah, hier zijn mijn Turkse vrienden weer.
Nog genoten van de boerenkool dit weekend of stond er iets anders op tafel?
Ik weet van je affiniteit tegenover die Zoroaster-josti's . Dat had je ook kunnen bedenken. Of nee, dat kan je nietquote:Op zondag 14 november 2010 03:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Humor is goed. Ik ben overigens ongelovig, dus geen Zoroaster of wat dan ook. Los gezien van het feit dat ik vind dat Zoroaster moreel gezien ver boven analfabeet Mohammed staat.
Jerry curls en tan lotion shootin all over the place.quote:Op zondag 14 november 2010 04:06 schreef IHVK het volgende:
We hebben ruzie en conflicten gegeten met een religieuze saus eroverheen.
Maar goed dat we jou hier hebben rondlopen dan. Een ware rationalist, denker en filosoof. Je niveau limiteert zich jammer genoeg enkel tot de brugklas.quote:Op zondag 14 november 2010 04:06 schreef Burakius het volgende:
Ik weet van je affiniteit tegenover die Zoroaster-josti's . Dat had je ook kunnen bedenken. Of nee, dat kan je niet
quote:Op zondag 14 november 2010 04:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar goed dat we jou hier hebben rondlopen dan. Een ware rationalist, denker en filosoof. Je niveau limiteert zich jammer genoeg enkel tot de brugklas.
Ik ben geen wetenschapper, vooralsnog. Ik koester mijn overtuigingen tenminste nog met enig ratio.quote:
Kom op man. Gewaarde Turkse vrienden hebben een x-aantal keer per week een volle tafel vol vlees rond een uur of 19:00.quote:Op zondag 14 november 2010 04:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
We strugglen elke dag toch. We eten bonen en brood.
De enige dingen die in ratio staan bij jou is het IQ van je fecaliën en die van je hersenen, namelijk 1:1quote:Op zondag 14 november 2010 04:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben geen wetenschapper, vooralsnog. Ik koester mijn overtuigingen tenminste nog met enig ratio.
Ik zit nog op de helft neukfout. Maar in het eerste deel heeft hij God vaak genoemd, maar dan niet een persoonlijke God volgens hem. Meer als starter van het proces.quote:Op zondag 14 november 2010 04:10 schreef AryaMehr het volgende:
Burakius, de man die meent werken van Hawking te lezen, maar zijn laatste betoog over 'spontane creatie' klaarblijkelijk over het hoofd heeft gezien.
Dat zijn geen Turken man... dat zijn fakers. Echte Turken leven in doosjes op straat en eten bonen en nachos.quote:Op zondag 14 november 2010 04:11 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Kom op man. Gewaarde Turkse vrienden hebben een x-aantal keer per week een volle tafel vol vlees rond een uur of 19:00.
De God van Spinoza. Daar is nog enigszins iets voor te zeggen, maar het geloof in een persoonlijke god leunt tegen het belachelijke aan.quote:Op zondag 14 november 2010 04:15 schreef Burakius het volgende:
Ik zit nog op de helft neukfout. Maar in het eerste deel heeft hij God vaak genoemd, maar dan niet een persoonlijke God volgens hem. Meer als starter van het proces.
Tjah veel wetenschappers geloven inderdaad in die Spinoza shizzles (alhoewel Newton niet volgens mij). Tja ik vind vaak de beargumentering vrij zwak. Blijkbaar is goed zijn in het ene niet automatisch goed zijn in het andere.quote:Op zondag 14 november 2010 04:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De God van Spinoza. Daar is nog enigszins iets voor te zeggen, maar het geloof in een persoonlijke god leunt tegen het belachelijke aan.
De meeste respectabele wetenschappers houden geen rekening met een God. Ook prive niet.quote:Op zondag 14 november 2010 04:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tjah veel wetenschappers geloven inderdaad in die Spinoza shizzles (alhoewel Newton niet volgens mij). Tja ik vind vaak de beargumentering vrij zwak. Blijkbaar is goed zijn in het ene niet automatisch goed zijn in het andere.
Dat is slechts een beperking van de gelovige.quote:Op zondag 14 november 2010 04:18 schreef Burakius het volgende:
Zonder een persoonlijke God valt lot niet uit te leggen samen met veel meer dingen trouwens.
De meeste wetenschappers zijn anders vooralsnog atheïstisch. De god van Spinoza kan hier en daar op begrip rekenen, maar verder ook niet.quote:Op zondag 14 november 2010 04:18 schreef Burakius het volgende:
Tjah veel wetenschappers geloven inderdaad in die Spinoza shizzles (alhoewel Newton niet volgens mij). Tja ik vind vaak de beargumentering vrij zwak. Blijkbaar is goed zijn in het ene niet automatisch goed zijn in het andere.
Er zijn wel enkele topwetenschappers die in een persoonlijke God geloven, maar ze zijn idd zeer zeldzaam.quote:Op zondag 14 november 2010 04:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De meeste wetenschappers zijn anders vooralsnog atheïstisch. De god van Spinoza kan hier en daar op begrip rekenen, maar verder ook niet.
Denk dat er juist heel veel wetenschappers gelovig waren, met name middeleeuwen etc.quote:Op zondag 14 november 2010 04:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De meeste wetenschappers zijn anders vooralsnog atheïstisch. De god van Spinoza kan hier en daar op begrip rekenen, maar verder ook niet.
Tja als ze allen van de brug afspringen doe jij dat dan ook? En ik denk dat statistisch gezien dit ook niet waar hoeft te zijn trouwens wat je nu beweert. En wat zegt ongelovig zijn tegenover hun vorderingen in de wetenschap. Remde een geloof hen? Voor het Christendom valt wel wat te zeggen ja.quote:Op zondag 14 november 2010 04:19 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
De meeste respectabele wetenschappers houden geen rekening met een God. Ook prive niet.
Ik beweer niet dat ik ongelovig ben, omdat zij dat zijn, maar corrigeerde alleen hetgeen jij stelde.quote:Op zondag 14 november 2010 04:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tja als ze allen van de brug afspringen doe jij dat dan ook? En ik denk dat statistisch gezien dit ook niet waar hoeft te zijn trouwens wat je nu beweert.
Veel wetenschappers waren inderdaad gelovig. Net zoals voor de middeleeuwen de meeste (Griekse) wetenschappers polytheïstisch waren en zo'n zeven of acht goden er op nahielden. Wat wilt dat zeggen? Op veel vragen waar de mensen destijds mee worstelden kan de wetenschap nu antwoorden op geven.quote:Op zondag 14 november 2010 04:23 schreef Burakius het volgende:
Denk dat er juist heel veel wetenschappers gelovig waren, met name middeleeuwen etc.. Dat zou jij als "Pers" moeten weten. Of tellen we die niet mee?
tja influential is heel breed natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2010 12:02 schreef Kingbaros het volgende:
Ik ging dat artikel net lezen, zie ik staan bij andere personen waar je ook op kunt stemmen: 'Lady Gaga' etc.. maarja als trotse Turk moet ik hem natuurlijk wel 100 punten geven. Ookal vind ik dat hij soms overdrijft, en alleen maar praatjes heeft ipv actie :p
Mjah, als Israel iets doet schreewt die wel moord en brand maar verder is er niks gebeurd? Israel blijft ondanks hevige kritiek van de rest van de wereld gewoon doorgaan met hun praktijken. Als ik president was en er werden onschuldige burgers van mijn eigen land, soort vermoord zou ik meteen een aanvalsplan opzetten jwz.quote:Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja influential is heel breed natuurlijk
praatjes kan je goed mee scorendaarnaast zullen veel mensen zeggen als trotse turk moet je juist niet stemmen op hem, maarja die zijn gewoon zielig
![]()
ik vind het trouwens wel goed van de regering,wat dit verhaal betreft, dat ze hun poot stijf houden en zeggen dat israel excuses moet bieden en smartengeld moet betalen aan de families van de vermoorde turken
gelukkig ben jij geen presidentquote:Op zondag 14 november 2010 12:14 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Mjah, als Israel iets doet schreewt die wel moord en brand maar verder is er niks gebeurd? Israel blijft ondanks hevige kritiek van de rest van de wereld gewoon doorgaan met hun praktijken. Als ik president was en er werden onschuldige burgers van mijn eigen land, soort vermoord zou ik meteen een aanvalsplan opzetten jwz.
regel een auto dan, hoef je nooit meer over te stappenquote:Op zondag 14 november 2010 12:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, 3 keer overstappen, waaronder een keer met de bus in plaats van de trein. /NS-klacht
Een auto in Rotterdam is zo nutteloos als studentquote:Op zondag 14 november 2010 12:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
regel een auto dan, hoef je nooit meer over te stappen
Wat aardig, maar tegen de tijd dat hij hier is ben ik waarschijnlijk al in Roffa.quote:
in de binnenstad moet je ook gewoon altijd de fiets pakkenquote:Op zondag 14 november 2010 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een auto in Rotterdam is zo nutteloos als student.
quote:
wat is er mis met je mobiel dan?quote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het idee dat ik nog meer dan een jAar aan m'n BB vastzit...
ik ook..quote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het idee dat ik nog meer dan een jAar aan m'n BB vastzit...
Dunno.quote:Op zondag 14 november 2010 10:56 schreef Slayage het volgende:
@TT Wat zei ik over gaysaray?![]()
Daarnaast burak bosuna urasmasana Su cehennemin komuru ile, zaten adamin istedigi bu
Ik ook.quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef IHVK het volgende:
iPhone 4 is echt niet zo vernieuwend tov 3GS. Sterker nog ik merk geen verschil. Hij heeft een frontcamera ofzo..
Ik heb btw 2,5 uur geslapen.
Jaaa men en mocro's in A'dam die roepen : pingping, niet met je bb lopen anders wil ik mquote:Op zondag 14 november 2010 13:19 schreef Kingbaros het volgende:
Ik ook main, ik voel de pijn. In het begin was die goed maarjaaa nu loopt elke 11jarige ermee rond.
Je voelt je mocro, je ziet eruit als een mocro... ben je er niet gewoon een?quote:
Ja maar identiteitscrisis enzoquote:Op zondag 14 november 2010 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je voelt je mocro, je ziet eruit als een mocro... ben je er niet gewoon een?
Welkom bij de club. Bij mij ookquote:Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Bij mij denken ze ook altijd dat ik een mocro ben
Echt? Ze raden het bij mij meestal wel goed (dat komt vooral door mijn neus, geloof ikquote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Welkom bij de club. Bij mij ook
Staat er hier niets tussen? http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=94984&part=sportsquote:Op zondag 14 november 2010 18:39 schreef Kingbaros het volgende:
Wel grappig als je iets zegt als hayirli isler ofzo in een turkse winkel wnr je weggaat, kijken ze echt zo verbaasd van wtf is die turks..
Godverdomme, heeft iemand een stream voor gs - manisa? De mijne werken nooit naar behoren en kappen meestal na 10 minuten met uitzenden. Ben te skeer voor ligtv
Echt he, somns verberg ik t ook gewoon, omdat anders : baban kim blabkaquote:Op zondag 14 november 2010 18:39 schreef Kingbaros het volgende:
Wel grappig als je iets zegt als hayirli isler ofzo in een turkse winkel wnr je weggaat, kijken ze echt zo verbaasd van wtf is die turks..
Godverdomme, heeft iemand een stream voor gs - manisa? De mijne werken nooit naar behoren en kappen meestal na 10 minuten met uitzenden. Ben te skeer voor ligtv
quote:Op zondag 14 november 2010 18:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Echt? Ze raden het bij mij meestal wel goed (dat komt vooral door mijn neus, geloof ik). Waarom denken ze meestal dat je een Marokkaan bent
? Lijk je er echt veel op of waren de mensen die dat zeiden gewoon slecht in onderscheiden van Turken en Marokkanen?
Hoe zie je verschil tussen Turk en Marokkaan? Dit topic![]()
...
[..]Sommige Marokkanen zelf denken t, vooral vroeger. Dunno why
Staat er hier niets tussen? http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=94984&part=sports
[edit] Deze is beter: http://p2pstation.net/channel2.htmlGalatasaray staat 0-1 achter, damn.
Alsjeblieft!quote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef Kingbaros het volgende:
Ik vind dat zo'n onzin he, 'baban kim''? /Insert random name die ze niet kennen en dan beetje interessant proberen te doen alsof ze hem kennen
E: Bedankt voor de stream
Echt hequote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef Kingbaros het volgende:
Ik vind dat zo'n onzin he, 'baban kim''? /Insert random name die ze niet kennen en dan beetje interessant proberen te doen alsof ze hem kennen
E: Bedankt voor de stream
Wehquote:
Mijn pa kennen ze juist nietquote:Op zondag 14 november 2010 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt hemaar mn pa kennen ze meestal wel echt, maar blijft dom, wat boeit het wie zijn dochter is, wat heb je eraan
Ja maar vooral vroeger hoor ;oquote:Op zondag 14 november 2010 19:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Weh, grappig. Dan lijk je er vast wel op
. Ik bedoel als zij ook denken dat je een Marokkaan bent
.. hm.
Uiteindelijk boeit het niet of ze je pa kennen of niet. Wat heb je aan die informatiequote:Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Mijn pa kennen ze juist nietdat is ook het irritante eraan:
Of ze doen alsof ze hem kennen van cami/kahve/whatever
Of dan gaan ze nog meer irritante vragen stellen wie is het waar komt die vandaan etc..
Maarja, overal waar ik 'nieuw' ben denken ze dat ik een marokkaan ben totdat ik zeg dat ik turks ben.. en dan krijg je ook weer retard acties zoals ''ben je serieus??'' neeee man k ben gwn een mocro maar doe me voor als turk
0-2 achter
Damnquote:Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef Kingbaros het volgende:
Ik heb geen enkele keer een goed schot gezien, knal die bal eens een keer richting het doel van buiten het 16-meter gebied..
Maarja, eindelijk horen we dingen als ''yonetim'' istifa.. misschien flikkert Adnan Polat eindelijk op.
Ja, oké.quote:Op zondag 14 november 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar vooral vroeger hoor ;o
Ja is met opzetquote:Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef Kingbaros het volgende:
Is het trouwens niet bilmiyorum? ipv bilmiyorem?
eigenlijk is het bilmiremquote:Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef Kingbaros het volgende:
Is het trouwens niet bilmiyorum? ipv bilmiyorem?
dit seizoen:quote:
Trustee!quote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Ga je nu al in bed, ja. Slaap lekker.
ADNAN ISTIFAquote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef Julis het volgende:
IK WORD GEK!!! Samsunspor had moeten winnen. Wat een kansen hebben ze verspeeld.
[..]
Damn, speelde Galatasaray echt zo slecht... tegen Manisaspor. Josuha Simpsons was mij vorig jaar wel opgevallen bij Manisaspor. Hij heeft dus deze wedstrijd ook gescoord.
[..]
Ja, oké.. Dat was wel vroeger
..
Uitstekend natuurlijk. Ik ben dol op maandagen.quote:
Beh, maandagen zijn net Koerden. Niemand mag ze.quote:Op maandag 15 november 2010 04:00 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Uitstekend natuurlijk. Ik ben dol op maandagen.
Ik ken persoonlijk geen Koerden, maar weet wel dat o.a. Dexter zo te downloaden is.quote:Op maandag 15 november 2010 04:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beh, maandagen zijn net Koerden. Niemand mag ze.
Oeh, oeh!quote:Op maandag 15 november 2010 04:02 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk geen Koerden, maar weet wel dat o.a. Dexter zo te downloaden is.
Zal inderdaad straks te downloaden zijn. Ik moet S05E06 en S05E07 zien.quote:56 5-08 14/Nov/10 Take It
Goed punt.quote:
Over het algemeen Dexter, Breaking Bad, In Treatment, The Big Bang Theory en It's Always Sunny in Philadelphia.quote:Op maandag 15 november 2010 04:05 schreef zarGon het volgende:
Zal inderdaad straks te downloaden zijn. Ik moet S05E06 en S05E07 zien.
Welke series volg jij nog meer?
Dat weet ik niet. Ik niet echt.quote:Op maandag 15 november 2010 04:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed punt.
Ben ik de enige die de namen van personen die je in een SC (aan)spreekt wil weten?
Ik weet dat Dexter maar tot 20 jaar bekeken mag worden, maar daar heb ik als 21-jarige maling aan.quote:
Hm, ik kijk/ken uit je lijstje Dexter en TBBT. Hm, comedy, drama en horror. Okay dan.quote:Op maandag 15 november 2010 04:07 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Over het algemeen Dexter, Breaking Bad, In Treatment, The Big Bang Theory en It's Always Sunny in Philadelphia.
En vrij recent begonnen met The Walking Dead.
Ik denk dat je iig Breaking Bad ook wel goed zult vinden.quote:Op maandag 15 november 2010 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, ik kijk/ken uit je lijstje Dexter en TBBT. Hm, comedy, drama en horror. Okay dan.
Usenet/nieuwsgroepen. Kan ook via BitTorrent.quote:Op maandag 15 november 2010 04:15 schreef AryaMehr het volgende:
Waar downloaden jullie die zooi dan?
Ik heb nog nooit een Torrent gedownload. Weet niet eens hoe die zooi werkt.quote:Op maandag 15 november 2010 04:16 schreef zarGon het volgende:
Usenet/nieuwsgroepen. Kan ook via BitTorrent.
Om je (on)gelijk te bewijzen download ik nu episode 1.quote:Op maandag 15 november 2010 04:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik denk dat je iig Breaking Bad ook wel goed zult vinden.
quote:[26190]-[#altbin@EFNet]-[FULL]-[ Breaking.Bad.S01E01.DVDRip.XviD-ORPHEUS ]-[01/37] "breaking.bad.s01e01.dvdrip.xvid-orpheus.nfo" yEnc (1/1)
Duuuuude.quote:Op maandag 15 november 2010 04:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Torrent gedownload. Weet niet eens hoe die zooi werkt.
Download maar direct een heel seizoen of nog betere alle seizoenen. Amazing serie.quote:Op maandag 15 november 2010 04:18 schreef zarGon het volgende:
Om je (on)gelijk te bewijzen download ik nu episode 1.
Ja. Er is niets beter te downloaden dan de Soprano's.quote:Op maandag 15 november 2010 04:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk. Kan ik de Soprano's daar ook downloaden?
Natuurlijk!quote:Op maandag 15 november 2010 04:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk. Kan ik de Soprano's daar ook downloaden?
Bedankt. Hoe gaat het allemaal in zijn werking dan?quote:Op maandag 15 november 2010 04:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk!
http://torrentz.com/search?f=the+sopranos.
Zal ik doen. Ook gewoon Nederlandse ondertiteling?quote:Op maandag 15 november 2010 04:21 schreef Lo-Fi het volgende:
Eerst ff uTorrent downloaden:
http://www.utorrent.com/
Aight.quote:Op maandag 15 november 2010 04:21 schreef Lo-Fi het volgende:
Eerst ff uTorrent downloaden:
http://www.utorrent.com/
Compacte versie:quote:Op maandag 15 november 2010 04:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt. Hoe gaat het allemaal in zijn werking dan?
Bedankt, zal het eens uitproberen.quote:Op maandag 15 november 2010 04:23 schreef zarGon het volgende:
Compacte versie:
• Torrentclient (uTorrent) downloaden.
• Torrent opzoeken (link hierboven).
• Torrent downloaden en openen in uTorrent.
Probeer er zelf eerst even. Als je er niet uit komt, kun je dat hier of via PM aangeven.quote:Op maandag 15 november 2010 04:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt, zal het eens uitproberen.
Persoonlijk kijk ik alles op m'n pc, maar ik heb ook wel een vrij groot beeldscherm. Op een gemiddelde laptop lijkt het me minder.quote:Op maandag 15 november 2010 04:23 schreef AryaMehr het volgende:
Kijken jullie die series allemaal op jullie PC, of zetten jullie ze om in dvd?
wuuut. Waarom zou je het omzetten? Tegenwoordig heb je van die dvd-spelers die DivX/XviD kunnen afspelen (via USB bijv).quote:Op maandag 15 november 2010 04:23 schreef AryaMehr het volgende:
Kijken jullie die series allemaal op jullie PC, of zetten jullie ze om in dvd?
Pfrt. Openen in VLC, window on top, en forum/browser/MSN/iets anders ernaast.quote:Op maandag 15 november 2010 04:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Persoonlijk kijk ik alles op m'n pc, maar ik heb ook wel een vrij groot beeldscherm. Op een gemiddelde laptop lijkt het me minder.
Heb je die ondertiteling echt nodig?quote:Op maandag 15 november 2010 04:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ook gewoon Nederlandse ondertiteling?
Ik heb een hekel om films/series op de PC of laptop te bekijken. Het liefst gewoon via dvd.quote:Op maandag 15 november 2010 04:25 schreef Lo-Fi het volgende:
Persoonlijk kijk ik alles op m'n pc, maar ik heb ook wel een vrij groot beeldscherm. Op een gemiddelde laptop lijkt het me minder.
De betere series kijk ik wel fullscreen en ga er ook meestal voor zitten / liggen.quote:Op maandag 15 november 2010 04:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt. Openen in VLC, window on top, en forum/browser/MSN/iets anders ernaast.
Natuurlijk heb je wel ooit iets gedownload. Je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 15 november 2010 04:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lukt het een beetje?
Ik vind het echt raar dat je nooit iets hebt gedownload..
Ik ben nog aan het pokeren, daarna even proberen. Zal even kijken, maar ondertiteling gaat iets moeilijker dus?quote:Op maandag 15 november 2010 04:34 schreef zarGon het volgende:
Lukt het een beetje?
Ik vind het echt raar dat je nooit iets hebt gedownload..
Bij The Sopranos kan ondertiteling een beetje kut zijn om te vinden, omdat het niet een serie is dat op dit moment nog uitgezonden wordt. Bij series die nu uitgezonden worden kan je veel makkelijker een Nederlandse ondertiteling bij vinden.quote:Op maandag 15 november 2010 04:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het pokeren, daarna even proberen. Zal even kijken, maar ondertiteling gaat iets moeilijker dus?
Ja, ik ben wat dat betreft een digibeet.
Beh, HTTP-downloads. Hou ik niet van. Wacht nog wel even.quote:
Aight. Bedankt.quote:Op maandag 15 november 2010 04:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij The Sopranos kan ondertiteling een beetje kut zijn om te vinden, omdat het niet een serie is dat op dit moment nog uitgezonden wordt. Bij series die nu uitgezonden worden kan je veel makkelijker een Nederlandse ondertiteling bij vinden.
Ik zal even kijken.
Nope, geen subs gevonden voor complete seizoenen. De subs die er zijn, zijn voor andere versies. En om te kijken of ze bruikbaar zijn voor jouw versie moet je ze eerst downloaden om het te kunnen checken.quote:
Ok, even kijken dan.quote:Op maandag 15 november 2010 04:55 schreef zarGon het volgende:
Nope, geen subs gevonden voor complete seizoenen. De subs die er zijn, zijn voor andere versies. En om te kijken of ze bruikbaar zijn voor jouw versie moet je ze eerst downloaden om het te kunnen checken..
Vindt het een stuk fijner kijken.quote:Waar heb je de Nederlandse ondertiteling voor nodig eigenlijk?
Gewenning. Ik keek vroeger ook met ondertiteling, maar zonder is fijner. Leer je ook veel meer van.quote:Op maandag 15 november 2010 04:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ok, even kijken dan.
[..]
Vindt het een stuk fijner kijken.
Breaking Bad, nu.quote:Op maandag 15 november 2010 04:58 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik ga ff Dexter kijken, zonder ondertiteling.
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Imo wordt het steeds beter.quote:
quote:
Hun zoontje is iig een rasechte Fok!er.quote:Op maandag 15 november 2010 05:19 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is een FOK!ker en is aan het FOK!ken, da ken ni anders.
quote:Op maandag 15 november 2010 05:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hun zoontje is iig een rasechte Fok!er.
Walter is een echte baas.quote:Op maandag 15 november 2010 05:53 schreef zarGon het volgende:
Wajow, hij heeft ballen gekregen nadat ie heeft gehoord dat ie longkanker heeft..
Beest.
me tooquote:Op maandag 15 november 2010 04:07 schreef Lo-Fi het volgende:
En vrij recent begonnen met The Walking Dead.
Ik download nu Ep03.quote:
meeee toooooquote:
Succes ende sterkte.quote:Op maandag 15 november 2010 06:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
meeee tooooo![]()
nu effe wat stof doornemen voor mn examen straks
Wordt steeds beter imo. S02 + S03 waren ook geweldig.quote:Op maandag 15 november 2010 06:46 schreef zarGon het volgende:
S01E02 van Breaking Bad aan het kijken.
Toffe serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |