Duuuuude.quote:Op maandag 15 november 2010 04:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Torrent gedownload. Weet niet eens hoe die zooi werkt.
Download maar direct een heel seizoen of nog betere alle seizoenen. Amazing serie.quote:Op maandag 15 november 2010 04:18 schreef zarGon het volgende:
Om je (on)gelijk te bewijzen download ik nu episode 1.
Ja. Er is niets beter te downloaden dan de Soprano's.quote:Op maandag 15 november 2010 04:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk. Kan ik de Soprano's daar ook downloaden?
Natuurlijk!quote:Op maandag 15 november 2010 04:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk. Kan ik de Soprano's daar ook downloaden?
Bedankt. Hoe gaat het allemaal in zijn werking dan?quote:Op maandag 15 november 2010 04:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk!
http://torrentz.com/search?f=the+sopranos.
Zal ik doen. Ook gewoon Nederlandse ondertiteling?quote:Op maandag 15 november 2010 04:21 schreef Lo-Fi het volgende:
Eerst ff uTorrent downloaden:
http://www.utorrent.com/
Aight.quote:Op maandag 15 november 2010 04:21 schreef Lo-Fi het volgende:
Eerst ff uTorrent downloaden:
http://www.utorrent.com/
Compacte versie:quote:Op maandag 15 november 2010 04:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt. Hoe gaat het allemaal in zijn werking dan?
Bedankt, zal het eens uitproberen.quote:Op maandag 15 november 2010 04:23 schreef zarGon het volgende:
Compacte versie:
• Torrentclient (uTorrent) downloaden.
• Torrent opzoeken (link hierboven).
• Torrent downloaden en openen in uTorrent.
Probeer er zelf eerst even. Als je er niet uit komt, kun je dat hier of via PM aangeven.quote:Op maandag 15 november 2010 04:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt, zal het eens uitproberen.
Persoonlijk kijk ik alles op m'n pc, maar ik heb ook wel een vrij groot beeldscherm. Op een gemiddelde laptop lijkt het me minder.quote:Op maandag 15 november 2010 04:23 schreef AryaMehr het volgende:
Kijken jullie die series allemaal op jullie PC, of zetten jullie ze om in dvd?
wuuut. Waarom zou je het omzetten? Tegenwoordig heb je van die dvd-spelers die DivX/XviD kunnen afspelen (via USB bijv).quote:Op maandag 15 november 2010 04:23 schreef AryaMehr het volgende:
Kijken jullie die series allemaal op jullie PC, of zetten jullie ze om in dvd?
Pfrt. Openen in VLC, window on top, en forum/browser/MSN/iets anders ernaast.quote:Op maandag 15 november 2010 04:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Persoonlijk kijk ik alles op m'n pc, maar ik heb ook wel een vrij groot beeldscherm. Op een gemiddelde laptop lijkt het me minder.
Heb je die ondertiteling echt nodig?quote:Op maandag 15 november 2010 04:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ook gewoon Nederlandse ondertiteling?
Ik heb een hekel om films/series op de PC of laptop te bekijken. Het liefst gewoon via dvd.quote:Op maandag 15 november 2010 04:25 schreef Lo-Fi het volgende:
Persoonlijk kijk ik alles op m'n pc, maar ik heb ook wel een vrij groot beeldscherm. Op een gemiddelde laptop lijkt het me minder.
De betere series kijk ik wel fullscreen en ga er ook meestal voor zitten / liggen.quote:Op maandag 15 november 2010 04:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt. Openen in VLC, window on top, en forum/browser/MSN/iets anders ernaast.
Natuurlijk heb je wel ooit iets gedownload. Je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 15 november 2010 04:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lukt het een beetje?
Ik vind het echt raar dat je nooit iets hebt gedownload..
Ik ben nog aan het pokeren, daarna even proberen. Zal even kijken, maar ondertiteling gaat iets moeilijker dus?quote:Op maandag 15 november 2010 04:34 schreef zarGon het volgende:
Lukt het een beetje?
Ik vind het echt raar dat je nooit iets hebt gedownload..
Bij The Sopranos kan ondertiteling een beetje kut zijn om te vinden, omdat het niet een serie is dat op dit moment nog uitgezonden wordt. Bij series die nu uitgezonden worden kan je veel makkelijker een Nederlandse ondertiteling bij vinden.quote:Op maandag 15 november 2010 04:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het pokeren, daarna even proberen. Zal even kijken, maar ondertiteling gaat iets moeilijker dus?
Ja, ik ben wat dat betreft een digibeet.
Beh, HTTP-downloads. Hou ik niet van. Wacht nog wel even.quote:
Aight. Bedankt.quote:Op maandag 15 november 2010 04:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij The Sopranos kan ondertiteling een beetje kut zijn om te vinden, omdat het niet een serie is dat op dit moment nog uitgezonden wordt. Bij series die nu uitgezonden worden kan je veel makkelijker een Nederlandse ondertiteling bij vinden.
Ik zal even kijken.
Nope, geen subs gevonden voor complete seizoenen. De subs die er zijn, zijn voor andere versies. En om te kijken of ze bruikbaar zijn voor jouw versie moet je ze eerst downloaden om het te kunnen checken.quote:
Ok, even kijken dan.quote:Op maandag 15 november 2010 04:55 schreef zarGon het volgende:
Nope, geen subs gevonden voor complete seizoenen. De subs die er zijn, zijn voor andere versies. En om te kijken of ze bruikbaar zijn voor jouw versie moet je ze eerst downloaden om het te kunnen checken..
Vindt het een stuk fijner kijken.quote:Waar heb je de Nederlandse ondertiteling voor nodig eigenlijk?
Gewenning. Ik keek vroeger ook met ondertiteling, maar zonder is fijner. Leer je ook veel meer van.quote:Op maandag 15 november 2010 04:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ok, even kijken dan.
[..]
Vindt het een stuk fijner kijken.
Breaking Bad, nu.quote:Op maandag 15 november 2010 04:58 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik ga ff Dexter kijken, zonder ondertiteling.
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Imo wordt het steeds beter.quote:
quote:
Hun zoontje is iig een rasechte Fok!er.quote:Op maandag 15 november 2010 05:19 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is een FOK!ker en is aan het FOK!ken, da ken ni anders.
quote:Op maandag 15 november 2010 05:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hun zoontje is iig een rasechte Fok!er.
Walter is een echte baas.quote:Op maandag 15 november 2010 05:53 schreef zarGon het volgende:
Wajow, hij heeft ballen gekregen nadat ie heeft gehoord dat ie longkanker heeft..
Beest.
me tooquote:Op maandag 15 november 2010 04:07 schreef Lo-Fi het volgende:
En vrij recent begonnen met The Walking Dead.
Ik download nu Ep03.quote:
meeee toooooquote:
Succes ende sterkte.quote:Op maandag 15 november 2010 06:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
meeee tooooo![]()
nu effe wat stof doornemen voor mn examen straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |