Uiteindelijk boeit het niet of ze je pa kennen of niet. Wat heb je aan die informatiequote:Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Mijn pa kennen ze juist nietdat is ook het irritante eraan:
Of ze doen alsof ze hem kennen van cami/kahve/whatever
Of dan gaan ze nog meer irritante vragen stellen wie is het waar komt die vandaan etc..
Maarja, overal waar ik 'nieuw' ben denken ze dat ik een marokkaan ben totdat ik zeg dat ik turks ben.. en dan krijg je ook weer retard acties zoals ''ben je serieus??'' neeee man k ben gwn een mocro maar doe me voor als turk
0-2 achter
Damnquote:Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef Kingbaros het volgende:
Ik heb geen enkele keer een goed schot gezien, knal die bal eens een keer richting het doel van buiten het 16-meter gebied..
Maarja, eindelijk horen we dingen als ''yonetim'' istifa.. misschien flikkert Adnan Polat eindelijk op.
Ja, oké.quote:Op zondag 14 november 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar vooral vroeger hoor ;o
Ja is met opzetquote:Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef Kingbaros het volgende:
Is het trouwens niet bilmiyorum? ipv bilmiyorem?
eigenlijk is het bilmiremquote:Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef Kingbaros het volgende:
Is het trouwens niet bilmiyorum? ipv bilmiyorem?
dit seizoen:quote:
Trustee!quote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Ga je nu al in bed, ja. Slaap lekker.
ADNAN ISTIFAquote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef Julis het volgende:
IK WORD GEK!!! Samsunspor had moeten winnen. Wat een kansen hebben ze verspeeld.
[..]
Damn, speelde Galatasaray echt zo slecht... tegen Manisaspor. Josuha Simpsons was mij vorig jaar wel opgevallen bij Manisaspor. Hij heeft dus deze wedstrijd ook gescoord.
[..]
Ja, oké.. Dat was wel vroeger
..
Uitstekend natuurlijk. Ik ben dol op maandagen.quote:
Beh, maandagen zijn net Koerden. Niemand mag ze.quote:Op maandag 15 november 2010 04:00 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Uitstekend natuurlijk. Ik ben dol op maandagen.
Ik ken persoonlijk geen Koerden, maar weet wel dat o.a. Dexter zo te downloaden is.quote:Op maandag 15 november 2010 04:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beh, maandagen zijn net Koerden. Niemand mag ze.
Oeh, oeh!quote:Op maandag 15 november 2010 04:02 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk geen Koerden, maar weet wel dat o.a. Dexter zo te downloaden is.
Zal inderdaad straks te downloaden zijn. Ik moet S05E06 en S05E07 zien.quote:56 5-08 14/Nov/10 Take It
Goed punt.quote:
Over het algemeen Dexter, Breaking Bad, In Treatment, The Big Bang Theory en It's Always Sunny in Philadelphia.quote:Op maandag 15 november 2010 04:05 schreef zarGon het volgende:
Zal inderdaad straks te downloaden zijn. Ik moet S05E06 en S05E07 zien.
Welke series volg jij nog meer?
Dat weet ik niet. Ik niet echt.quote:Op maandag 15 november 2010 04:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed punt.
Ben ik de enige die de namen van personen die je in een SC (aan)spreekt wil weten?
Ik weet dat Dexter maar tot 20 jaar bekeken mag worden, maar daar heb ik als 21-jarige maling aan.quote:
Hm, ik kijk/ken uit je lijstje Dexter en TBBT. Hm, comedy, drama en horror. Okay dan.quote:Op maandag 15 november 2010 04:07 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Over het algemeen Dexter, Breaking Bad, In Treatment, The Big Bang Theory en It's Always Sunny in Philadelphia.
En vrij recent begonnen met The Walking Dead.
Ik denk dat je iig Breaking Bad ook wel goed zult vinden.quote:Op maandag 15 november 2010 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, ik kijk/ken uit je lijstje Dexter en TBBT. Hm, comedy, drama en horror. Okay dan.
Usenet/nieuwsgroepen. Kan ook via BitTorrent.quote:Op maandag 15 november 2010 04:15 schreef AryaMehr het volgende:
Waar downloaden jullie die zooi dan?
Ik heb nog nooit een Torrent gedownload. Weet niet eens hoe die zooi werkt.quote:Op maandag 15 november 2010 04:16 schreef zarGon het volgende:
Usenet/nieuwsgroepen. Kan ook via BitTorrent.
Om je (on)gelijk te bewijzen download ik nu episode 1.quote:Op maandag 15 november 2010 04:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik denk dat je iig Breaking Bad ook wel goed zult vinden.
quote:[26190]-[#altbin@EFNet]-[FULL]-[ Breaking.Bad.S01E01.DVDRip.XviD-ORPHEUS ]-[01/37] "breaking.bad.s01e01.dvdrip.xvid-orpheus.nfo" yEnc (1/1)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |