tja influential is heel breed natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2010 12:02 schreef Kingbaros het volgende:
Ik ging dat artikel net lezen, zie ik staan bij andere personen waar je ook op kunt stemmen: 'Lady Gaga' etc.. maarja als trotse Turk moet ik hem natuurlijk wel 100 punten geven. Ookal vind ik dat hij soms overdrijft, en alleen maar praatjes heeft ipv actie :p
Mjah, als Israel iets doet schreewt die wel moord en brand maar verder is er niks gebeurd? Israel blijft ondanks hevige kritiek van de rest van de wereld gewoon doorgaan met hun praktijken. Als ik president was en er werden onschuldige burgers van mijn eigen land, soort vermoord zou ik meteen een aanvalsplan opzetten jwz.quote:Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja influential is heel breed natuurlijk
praatjes kan je goed mee scorendaarnaast zullen veel mensen zeggen als trotse turk moet je juist niet stemmen op hem, maarja die zijn gewoon zielig
![]()
ik vind het trouwens wel goed van de regering,wat dit verhaal betreft, dat ze hun poot stijf houden en zeggen dat israel excuses moet bieden en smartengeld moet betalen aan de families van de vermoorde turken
gelukkig ben jij geen presidentquote:Op zondag 14 november 2010 12:14 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Mjah, als Israel iets doet schreewt die wel moord en brand maar verder is er niks gebeurd? Israel blijft ondanks hevige kritiek van de rest van de wereld gewoon doorgaan met hun praktijken. Als ik president was en er werden onschuldige burgers van mijn eigen land, soort vermoord zou ik meteen een aanvalsplan opzetten jwz.
regel een auto dan, hoef je nooit meer over te stappenquote:Op zondag 14 november 2010 12:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, 3 keer overstappen, waaronder een keer met de bus in plaats van de trein. /NS-klacht
Een auto in Rotterdam is zo nutteloos als studentquote:Op zondag 14 november 2010 12:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
regel een auto dan, hoef je nooit meer over te stappen
Wat aardig, maar tegen de tijd dat hij hier is ben ik waarschijnlijk al in Roffa.quote:
in de binnenstad moet je ook gewoon altijd de fiets pakkenquote:Op zondag 14 november 2010 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een auto in Rotterdam is zo nutteloos als student.
quote:
wat is er mis met je mobiel dan?quote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het idee dat ik nog meer dan een jAar aan m'n BB vastzit...
ik ook..quote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het idee dat ik nog meer dan een jAar aan m'n BB vastzit...
Dunno.quote:Op zondag 14 november 2010 10:56 schreef Slayage het volgende:
@TT Wat zei ik over gaysaray?![]()
Daarnaast burak bosuna urasmasana Su cehennemin komuru ile, zaten adamin istedigi bu
Ik ook.quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef IHVK het volgende:
iPhone 4 is echt niet zo vernieuwend tov 3GS. Sterker nog ik merk geen verschil. Hij heeft een frontcamera ofzo..
Ik heb btw 2,5 uur geslapen.
Jaaa men en mocro's in A'dam die roepen : pingping, niet met je bb lopen anders wil ik mquote:Op zondag 14 november 2010 13:19 schreef Kingbaros het volgende:
Ik ook main, ik voel de pijn. In het begin was die goed maarjaaa nu loopt elke 11jarige ermee rond.
Je voelt je mocro, je ziet eruit als een mocro... ben je er niet gewoon een?quote:
Ja maar identiteitscrisis enzoquote:Op zondag 14 november 2010 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je voelt je mocro, je ziet eruit als een mocro... ben je er niet gewoon een?
Welkom bij de club. Bij mij ookquote:Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Bij mij denken ze ook altijd dat ik een mocro ben
Echt? Ze raden het bij mij meestal wel goed (dat komt vooral door mijn neus, geloof ikquote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Welkom bij de club. Bij mij ook
Staat er hier niets tussen? http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=94984&part=sportsquote:Op zondag 14 november 2010 18:39 schreef Kingbaros het volgende:
Wel grappig als je iets zegt als hayirli isler ofzo in een turkse winkel wnr je weggaat, kijken ze echt zo verbaasd van wtf is die turks..
Godverdomme, heeft iemand een stream voor gs - manisa? De mijne werken nooit naar behoren en kappen meestal na 10 minuten met uitzenden. Ben te skeer voor ligtv
Echt he, somns verberg ik t ook gewoon, omdat anders : baban kim blabkaquote:Op zondag 14 november 2010 18:39 schreef Kingbaros het volgende:
Wel grappig als je iets zegt als hayirli isler ofzo in een turkse winkel wnr je weggaat, kijken ze echt zo verbaasd van wtf is die turks..
Godverdomme, heeft iemand een stream voor gs - manisa? De mijne werken nooit naar behoren en kappen meestal na 10 minuten met uitzenden. Ben te skeer voor ligtv
quote:Op zondag 14 november 2010 18:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Echt? Ze raden het bij mij meestal wel goed (dat komt vooral door mijn neus, geloof ik). Waarom denken ze meestal dat je een Marokkaan bent
? Lijk je er echt veel op of waren de mensen die dat zeiden gewoon slecht in onderscheiden van Turken en Marokkanen?
Hoe zie je verschil tussen Turk en Marokkaan? Dit topic![]()
...
[..]Sommige Marokkanen zelf denken t, vooral vroeger. Dunno why
Staat er hier niets tussen? http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=94984&part=sports
[edit] Deze is beter: http://p2pstation.net/channel2.htmlGalatasaray staat 0-1 achter, damn.
Alsjeblieft!quote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef Kingbaros het volgende:
Ik vind dat zo'n onzin he, 'baban kim''? /Insert random name die ze niet kennen en dan beetje interessant proberen te doen alsof ze hem kennen
E: Bedankt voor de stream
Echt hequote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef Kingbaros het volgende:
Ik vind dat zo'n onzin he, 'baban kim''? /Insert random name die ze niet kennen en dan beetje interessant proberen te doen alsof ze hem kennen
E: Bedankt voor de stream
Wehquote:
Mijn pa kennen ze juist nietquote:Op zondag 14 november 2010 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt hemaar mn pa kennen ze meestal wel echt, maar blijft dom, wat boeit het wie zijn dochter is, wat heb je eraan
Ja maar vooral vroeger hoor ;oquote:Op zondag 14 november 2010 19:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Weh, grappig. Dan lijk je er vast wel op
. Ik bedoel als zij ook denken dat je een Marokkaan bent
.. hm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |