quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Maar die vorige ging niet te ver? Malquote:
Heeft veel geholpenquote:Op zondag 14 november 2010 02:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb t WEL tegen zargon gezegd. Uf neyse
kijk ik had n mod gepmd + in feedback topic gezet, hij kan de tt niet veranderen tochquote:Op zondag 14 november 2010 02:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heeft veel geholpen.
Je moet niet denken dat je in "honds" kunt communiceren met zo een beest.
Anger edit. Iyi yaptin.quote:Op zondag 14 november 2010 02:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kijk ik had n mod gepmd + in feedback topic gezet, hij kan de tt niet veranderen toch
U need a ride?quote:
Als het vroeg is: neequote:
Moruugggggg, dat is niet het probleeemmm, probleem is de tijdddddd.quote:
Hahah and you wished I was around rightquote:Op zondag 14 november 2010 03:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laatst deed mn gr het niet burak!!
Komt deze mal weer. Waarom quoteer je niet wéér dat ik niet hier hoor te wezen. Grow a pair of balls.quote:Op zondag 14 november 2010 03:10 schreef IHVK het volgende:
Jouw posts zijn gelukkig wel van hoog niveau, over het verkrachten van moeders enzo. Echt goed bezig.
Nep-Turk.quote:
waarom heb je m dan ook gekocht...quote:Op zondag 14 november 2010 03:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hahah and you wished I was around right
Ik heb een nieuwe calculator gekocht door een vriend, die niet grafisch is, maar wel beter dan de standaard calculator. Wat denk je: niet nodig. Weg geld -_-.
Wie ben jij laquote:
Omdat ik dacht dat 'ie nodig was. Vriend wist het wel zekerquote:Op zondag 14 november 2010 03:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waarom heb je m dan ook gekocht...
Lees weer eens goedquote:Op zondag 14 november 2010 03:12 schreef IHVK het volgende:
Meneer is weer aangetast in zijn eergevoel ofzo
Niet haten, had Mohammed (sws) ook niet gewild.quote:Op zondag 14 november 2010 03:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wie ben jij la. Nietszeggende nietsnut
Drop the actquote:Op zondag 14 november 2010 03:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Niet haten, had Mohammed (sws) ook niet gewild.
Eens zult gij uwen zelf moeten verantwoorden voor den Schepper en de Zijnen.quote:Op zondag 14 november 2010 03:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Drop the act. Gewoon je muil dicht houden, want je bent echt tótaal nietszeggend. Ik negeer je gewoon
. IHVKs heb ik tenminste lol mee. Maar jij telt niet eens mee
.
haha echt out of this world deze chapquote:Op zondag 14 november 2010 03:15 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat jij iemand excuses schuldig bent omdat je zomaar los ging zonder reden.
de Zijnen?quote:Op zondag 14 november 2010 03:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Eens zult gij uwen zelf moeten verantwoorden voor den Schepper en de Zijnen.
answer eens die pm la girboquote:Op zondag 14 november 2010 03:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ihvk je telt mee. Deze topicreeks is soms echt goed tegen de verveling.
Ik hoef er niet beroemd om te worden. Of een veer in mijn kont.quote:Op zondag 14 november 2010 03:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
haha echt out of this world deze chap. Ben je de moraalpolitie ofzo. Steken ze een veer in je kont als je een brave burger bent en is dit ook de reden van deze houding? Ik weet dat het moeilijk is voor je om te begrijpen, maar om zulke uitspraken word je niet beroemd buiten. Ja buiten, dat is dat gedoe als je naar buiten kijkt weet je wel.
Hou er dan ook mee op. Denk niet dat je de les kan lezen aan iemand die ouder is, en al helemaal niet via internet. Je acties vangen bot. Ten eerste weet je tótaal de situatie niet, ten tweede zou je anders nog steeds niet moeten zeggen. Je bent echt haantje de voorste , maar die gaat op een dag keihard terugslappen in je gezicht , mocht je jezelf ook zo uiten in het echt.quote:Op zondag 14 november 2010 03:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoef er niet beroemd om te worden. Of een veer in mijn kont.
Heeft meer iets met jouw moraal en manier van denken te maken.
De aap komt uit de mouw van deze josti.quote:Op zondag 14 november 2010 03:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Die brada hep toch profeten om zich heen ofzo
Teveel dr.Phil chap. teveel.quote:Op zondag 14 november 2010 03:19 schreef IHVK het volgende:
Overigens, het doel is niet om beroemd te worden Burakius.
Mijd de massa, heeft Seneca gezegd, en hij heeft helemaal gelijk.
Hoe is dit geen dr. Phil dan volgens jou?quote:Op zondag 14 november 2010 03:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hou er dan ook mee op. Denk niet dat je de les kan lezen aan iemand die ouder is, en al helemaal niet via internet. Je acties vangen bot. Ten eerste weet je tótaal de situatie niet, ten tweede zou je anders nog steeds niet moeten zeggen. Je bent echt haantje de voorste , maar die gaat op een dag keihard terugslappen in je gezicht , mocht je jezelf ook zo uiten in het echt.
Wie post bülent ersoy voor deze man.quote:Op zondag 14 november 2010 03:19 schreef AryaMehr het volgende:
Ik geil op elk TURKS kontje. Voor eens en altijd gezegd. Nu mogen alle moraalridders wel weer buitenspelen.
104:1; don't mention evil things openlyquote:Op zondag 14 november 2010 03:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
De aap komt uit de mouw van deze josti.
Ten eerste zeg je tegen Allah geen brada (hasha ve kella). Ten tweede zijn de profeten zoals jij die hebt genoemd niet gelijk aan Allah, maar dienen Allah. Zoals ze in jouw zin zijn aangegeven is foutief.
But why would you care, or even understand ...
Dit is levenservaring die dr.Phil (in zijn droomwereldje) je nooit zal kunnen leren.quote:Op zondag 14 november 2010 03:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe is dit geen dr. Phil dan volgens jou?
google nóg meerquote:Op zondag 14 november 2010 03:22 schreef msnk het volgende:
[..]
104:1; don't mention evil things openly
4:148; don't speak ill of each other
Om met de woorden van Dekkers te spreken.quote:Op zondag 14 november 2010 03:20 schreef Burakius het volgende:
De aap komt uit de mouw van deze josti.
Ten eerste zeg je tegen Allah geen brada (hasha ve kella). Ten tweede zijn de profeten zoals jij die hebt genoemd niet gelijk aan Allah, maar dienen Allah. Zoals ze in jouw zin zijn aangegeven is foutief.
But why would you care, or even understand ...
I sure as hell am trying to!quote:
Nee man, mijn uitspraken zijn specifiek op jou bedoelt. Van de rest verwacht ik eigenlijk dat ze vrij sociaal zijn. Jij bent eerlijk gezegd de enige. En dit meen ikquote:Op zondag 14 november 2010 03:23 schreef IHVK het volgende:
Je denkt echt dat jij de enige bent met vrienden en een leven buiten fok he, Burakius?
Jouw beeld van mij klopt niet, maar goed dat boeit me ook niet echt verder.
God: "jij bestaat niet". En God is de beste der planners.quote:Op zondag 14 november 2010 03:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Om met de woorden van Dekkers te spreken.
'Zal ik je een geintje verklappen? God bestaat niet'.
Oké, dan denk je verkeerd. Maar denk gerust verder hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 03:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee man, mijn uitspraken zijn specifiek op jou bedoelt. Van de rest verwacht ik eigenlijk dat ze vrij sociaal zijn. Jij bent eerlijk gezegd de enige. En dit meen ik.
Judas Dekkers.quote:
Ik hoop dat ik fout denk, daarom gaf ik al aan (LEZEN) , dat ik mijn mening baseer op Fok. Moeilijk he?quote:Op zondag 14 november 2010 03:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oké, dan denk je verkeerd. Maar denk gerust verder hoor.
Dat ik besta is allang bewezen.quote:Op zondag 14 november 2010 03:24 schreef Burakius het volgende:
God: "jij bestaat niet". En God is de beste der planners.
Hangt ervanaf. Wat als jij een projectie bent van mijn hersenen en dat je er eigenlijk niet bent?quote:
Tegen honden moet je wel.quote:Op zondag 14 november 2010 03:25 schreef IHVK het volgende:
Oke maar goed hoe is het in jouw planeet normaal om moeders van mensen die je niet kent op internet , 'verkracht' te noemen en meer van dat soort dignen?
Is dat populair 'buiten' in Zaandam?
Je verwart mij met God klaarblijkelijk. Daar wordt een mens als ik toch nederig van.quote:Op zondag 14 november 2010 03:25 schreef Burakius het volgende:
Hangt ervanaf. Wat als jij een projectie bent van mijn hersenen en dat je er eigenlijk niet bent?
Buiten mij is iedereen ook gek zowat. Geef nou zelf toe: hier komen niet de normaalste Turken.quote:Op zondag 14 november 2010 03:26 schreef IHVK het volgende:
Ik snap dat gewoon niet.
Volgens mij gedraagt niemand zich buiten jou zo in dit topic.
Volgens mij snap je niet wat ik in mijn zin bedoel. Want je reactie slaat nergens opquote:Op zondag 14 november 2010 03:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je verwart mij met God klaarblijkelijk. Daar wordt een mens als ik toch nederig van.
Geef es antwoord op mijn reactie.quote:Op zondag 14 november 2010 03:28 schreef IHVK het volgende:
Nee je moet niks, je bent compleet zelf verantwoordelijk voor je keuzes.
En ik vraag me echt af waar hij precies een hond is geweest, maar goed ik denk dat hij verder perfect voor zichzelf kan opkomen dus dat laat ik in het midden.
Ik begrijp de punt die je wilt maken, maar die klopt van geen kanten. Dat ik besta bevestigd mijn omgeving en ikzelf. Volgens Descartes overigens ook: 'ik denk, dus ik besta'.quote:Op zondag 14 november 2010 03:27 schreef Burakius het volgende:
Volgens mij snap je niet wat ik in mijn zin bedoel. Want je reactie slaat nergens op.
Jahquote:
Ja precies en dat is eigenlijk het probleem niet?quote:Op zondag 14 november 2010 03:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Buiten mij is iedereen ook gek zowat. Geef nou zelf toe: hier komen niet de normaalste Turken.
Wat hebben we? Homo's , atheïsten, halfjes die geen fuck weten wát ze doen. Wat nog meer? Paar kazen. Pers die weer eens terug is.
Geloof mij, er is een shitload aan leuke quotes waarmee ik het tegenovergestelde kan beweren. Wat is je punt? Ik heb al gezegd dat ik door rationeel te denken tot mijn geloof ben gekomen. Ene moment ben je echt venijnig en het andere moment respectvol. Wat dat betreft ben je net een vrouw met je emoties.quote:Op zondag 14 november 2010 03:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik begrijp de punt die je wil maken, maar die klopt van geen kanten. Dat ik besta bevestigd mijn omgeving en ikzelf. Volgens Descartes overigens ook: 'ik denk, dus ik besta'.
Dat zijn allemaal aantijgingen die ik niet accepteer. Maar goed dat je toegeeft dat hier niet normale Turken komen, wat ook gewoon zo is natuurlijk. Dus daarom voel ik me ook totaal niet "raar" om zo te zeggen als er 5-6 "Turken" hier over me heen vallen. Ik weet dat de overgrote meerderheid van de Turken het met mij eens zullen zijn en dat "jullie" den vreemde eenden in den bijt zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 03:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja precies en dat is eigenlijk het probleem niet?
Je voelt je gewoon verheven boven iedereen hier. Jij bent hier de echte Turk, de goede moslim. Die zijn eer , trots en geloof niet is verloren. Dit topic is vol mensen waar jij op neerkijkt , die verkeerd zijn etc.
Maar ik zeg een ding als dit topic vol komt mensen zoals jij wil dan is het binnen no time op slot. Kijk eens hoe jij je gedraagt bijvoorbeeld. Kan je beter een topic openen op hababam.nl ofzo.
Een gelovige die beweert rationeel na te denken begrijpt klaarblijkelijk niet wat 'contradictio in terminis' betekent. Rationaliteit en religies gaan immers niet samen.quote:Op zondag 14 november 2010 03:30 schreef Burakius het volgende:
Wat is je punt? Ik heb al gezegd dat ik door rationeel te denken tot mijn geloof ben gekomen. Ene moment ben je echt venijnig en het andere moment respectvol. Wat dat betreft ben je net een vrouw met je emoties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |