quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Maar die vorige ging niet te ver? Malquote:
Heeft veel geholpenquote:Op zondag 14 november 2010 02:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb t WEL tegen zargon gezegd. Uf neyse
kijk ik had n mod gepmd + in feedback topic gezet, hij kan de tt niet veranderen tochquote:Op zondag 14 november 2010 02:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heeft veel geholpen.
Je moet niet denken dat je in "honds" kunt communiceren met zo een beest.
Anger edit. Iyi yaptin.quote:Op zondag 14 november 2010 02:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kijk ik had n mod gepmd + in feedback topic gezet, hij kan de tt niet veranderen toch
U need a ride?quote:
Als het vroeg is: neequote:
Moruugggggg, dat is niet het probleeemmm, probleem is de tijdddddd.quote:
Hahah and you wished I was around rightquote:Op zondag 14 november 2010 03:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laatst deed mn gr het niet burak!!
Komt deze mal weer. Waarom quoteer je niet wéér dat ik niet hier hoor te wezen. Grow a pair of balls.quote:Op zondag 14 november 2010 03:10 schreef IHVK het volgende:
Jouw posts zijn gelukkig wel van hoog niveau, over het verkrachten van moeders enzo. Echt goed bezig.
Nep-Turk.quote:
waarom heb je m dan ook gekocht...quote:Op zondag 14 november 2010 03:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hahah and you wished I was around right
Ik heb een nieuwe calculator gekocht door een vriend, die niet grafisch is, maar wel beter dan de standaard calculator. Wat denk je: niet nodig. Weg geld -_-.
Wie ben jij laquote:
Omdat ik dacht dat 'ie nodig was. Vriend wist het wel zekerquote:Op zondag 14 november 2010 03:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waarom heb je m dan ook gekocht...
Lees weer eens goedquote:Op zondag 14 november 2010 03:12 schreef IHVK het volgende:
Meneer is weer aangetast in zijn eergevoel ofzo
Niet haten, had Mohammed (sws) ook niet gewild.quote:Op zondag 14 november 2010 03:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wie ben jij la. Nietszeggende nietsnut
Drop the actquote:Op zondag 14 november 2010 03:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Niet haten, had Mohammed (sws) ook niet gewild.
Eens zult gij uwen zelf moeten verantwoorden voor den Schepper en de Zijnen.quote:Op zondag 14 november 2010 03:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Drop the act. Gewoon je muil dicht houden, want je bent echt tótaal nietszeggend. Ik negeer je gewoon
. IHVKs heb ik tenminste lol mee. Maar jij telt niet eens mee
.
haha echt out of this world deze chapquote:Op zondag 14 november 2010 03:15 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat jij iemand excuses schuldig bent omdat je zomaar los ging zonder reden.
de Zijnen?quote:Op zondag 14 november 2010 03:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Eens zult gij uwen zelf moeten verantwoorden voor den Schepper en de Zijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |