quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Super goedquote:
Dit keer ging het om iemand andersquote:
misquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
Jeeej een topic waar we mis mogen typen...
Is scrabble dodelijk dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:22 schreef DaMart het volgende:
De meet overleven we vast ook wel.
Tenzij we scrabble gaan spelen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:22 schreef DaMart het volgende:
De meet overleven we vast ook wel.
Tenzij we scrabble gaan spelen natuurlijk.
Kijk, die damart is scherp, ik was benieuwd wie m zou inkoppen!quote:
quote:
welke, die woeste of de engelse?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En lang leve het woordenboek
Dus scrabble overleven we ook
Dat kan het wel worden als iemand met het woordenboek gaat meppenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afwachten![]()
met wat geluk trekt het weer weg en is het klaar, met wat pech blijft er wat achter en moeten ze gaan snijden.
als ze moeten snijden dan met wat geluk kan het bij de huis arts, met wat pech moet ik weer naar het ziekenhuis![]()
ik ga voor optie 1, het trekt weg
Ah, nu weet ik waarom ik niet naar de meet komquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de houten versie, je kunt iemand neersteken met die letterplankjes man
Degene die hierboven zei dat het mochtquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke, die woeste of de engelse?
Die engelsequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke, die woeste of de engelse?
Ik heb een heel dun woordenboek, een vlieg krijg je er net mee doodquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat kan het wel worden als iemand met het woordenboek gaat meppen.
Ik speel scrabble altijd op zijn trevsquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En lang leve het woordenboek
Dus scrabble overleven we ook
Ik stem ook voor optie 1quote:
quote:
Iedere letter die op de juiste plaats staat levert voor jou dubbele punten op?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik speel scrabble altijd op zijn trevs
Vast niet vanwege de scrabblequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik waarom ik niet naar de meet kom
Hmmm... dat ben ik dus...quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die engelse
[..]
Ik heb een heel dun woordenboek, een vlieg krijg je er net mee dood
Doegquote:
Voor mij welquote:
Nope, zwolle is wat te ver voor dat drukke weekend...quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast niet vanwege de scrabble
Zou hij wel komen als we scrabble vervangen door galgje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast niet vanwege de scrabble
Hoe gaat dat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik speel scrabble altijd op zijn trevs
Nog 3 minutenquote:
met taalfoutenquote:
Dat is een stuk veiligerquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij wel komen als we scrabble vervangen door galgje?.
eensquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
van afstand zijn ze altijd liever dan van dichtbij
Jammerquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, zwolle is wat te ver voor dat drukke weekend...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij wel komen als we scrabble vervangen door galgje?.
Ooit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mij welVoor jou dan?
quote:
Of is dat bij Koen niet zo dan? Bij die kleine van mij eerlijk gezegd wel... maar als ouder kijk je daar doorheen natuurlijkquote:
Ik vind die van andere ook leuk (meestal dan...)quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of is dat bij Koen niet zo dan? Bij die kleine van mij eerlijk gezegd wel... maar als ouder kijk je daar doorheen natuurlijk
De schat dat je bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die van andere ook leuk (meestal dan...)
Fijn weekendquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fijn weekend![]()
[..]
Het is mijn werkik moet andere kinderen wel aardig vinden
Lees: "hoef ik lekker NOG een dagje niks te doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
is de bouwmaterialenhandel vandaag gesloten![]()
kan ik maandag pas ruwer halen en gaan schilderen
zeg, moet jij niet naar huis voor je lunch ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: "hoef ik lekker NOG een dagje niks te doen"
Bijna jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg, moet jij niet naar huis voor je lunch ?
DOHHHquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
SmartiesIemand ook een buisje?
Wat voor tussendoortje heb jij gehad?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DOHHH
Nee
Ik heb net mijn tussendoortje gehad
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
SmartiesIemand ook een buisje?
quote:
een appel een cup a soupje want ik had het koud en een glas appelsapquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor tussendoortje heb jij gehad?
Lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een appel een cup a soupje want ik had het koud en een glas appelsap
Lekker he?quote:
WTF??quote:
Ik had me tenslotte gister al vergrepen aan de chocokokosballetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: "hoef ik lekker NOG een dagje niks te doen"
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had me tenslotte gister al vergrepen aan de chocokokosballetjesAan allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
neeheee, we zijn toch net klaarquote:
quote:
ferbquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef Ferb het volgende:
Ik post nu 200 topics lang mee![]()
En middag iedereen![]()
![]()
Heb al heel de dag migraine![]()
Maar het is weekend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ferbquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef Ferb het volgende:
Ik post nu 200 topics lang mee![]()
En middag iedereen![]()
![]()
Heb al heel de dag migraine![]()
Maar het is weekend
ik dacht al, ik ben net droogquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeheee, we zijn toch net klaar
tegels erinquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ga morgen de garage dan maar in orde maken
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff
Meh kut he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
die liggen er al inquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht al, ik ben net droog![]()
[..]
tegels erinkan je daar ook dweilen
Ehm jaquote:
ah, dus er kan bij jou ook in de garage gesopt wordenquote:
en dat gaan we morgen dus doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, dus er kan bij jou ook in de garage gesopt worden
Ja, dat dacht ik al ja.quote:
Jawel, maar als je graag kilootjes kwijt wilt is het niet zo handigquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al ja.
Masr voor een keer moet dat toch ook wel kunnen? Net als een paar chippies.
yup, ik was vanochtend wat laterquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok ben jij nou alweer aan het overwerken
Verslapen of verkeer?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yup, ik was vanochtend wat later
dan ben je niet aan het overwerken maar tijd aan het inhalenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yup, ik was vanochtend wat later
Dan niet neequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar als je graag kilootjes kwijt wilt is het niet zo handigVooral niet als het niet een paar chippies maar een hele zak vol was
![]()
Ik ben ook niet te streng, eet gewoon nog wat koekjes/chipjes/zoutjes/candyrepen en val nog steeds afquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan niet nee. Maar te streng is niet goed hoor
.
En een hele zak, dat is in mijn ogen maar een beetje...
Dat zal je lerenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:23 schreef PeZu het volgende:
ik knipper 1x met mijn ogen en jullie zijn 2 topics verder
Ah joh, niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
wat een gezeik weer in het dieet topic
ben daar ook weer klaar mee hoor
Wauw, heb je dat vakerquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:23 schreef PeZu het volgende:
ik knipper 1x met mijn ogen en jullie zijn 2 topics verder
Ooooow. Dan indd geen hele zak meer, maar delen met mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook niet te streng, eet gewoon nog wat koekjes/chipjes/zoutjes/candyrepen en val nog steeds afDus.... Maar van een hele zak heb ik ook meteen last van m'n buik
Moet dat gewoon niet meer doen
![]()
ja maar dat doe ik vaak welquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah joh, niets van aantrekkenZe gaat toch weer terug naar slank las ik net, en ze bedoelde het vast niet lullig ofzo
Trek het je niet aan meis
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, heb je dat vakerDat je dan je rode schoentjes tegen elkaar klikt en mompelt "there's no place like home" ?
Terwijl ze het volgens mij helemaal niet zo tikkend bedoelde joh! En het is zhe interwebs maarquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik vaak wel![]()
iemand anders begon over een zakje chips wegwerken en ik krijg op mijn vingers getikt
Hoi zwabbertjequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik vaak wel![]()
iemand anders begon over een zakje chips wegwerken en ik krijg op mijn vingers getikt
mjaquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Terwijl ze het volgens mij helemaal niet zo tikkend bedoelde joh! En het is zhe interwebs maarJe bent goed zoals je bent en ze komt er even tussendoor en bedoelde het waarschijnlijk niet eens zo
Dus komop, klaar en kom gewoon posten
Ik had gisteren ook een strenge discussie met die Darkelf, kan gebeuren en hoort erbij
kopje koffie dan maar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Symphonic het volgende:
Zo, het was vooral heeeeel interessant
JA JA JA JA JA!!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
wil iemand mijn lichtgevende pinguin zien?
dit is wat hij echt bedoeld nsfwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Preciesquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DAT was ik
ik heb er schijt aan.. stomme zeik mensen.. laat mij gewoon af en toe miepen dat het niet lukt..en meestal pik ik er wel goede tips uit..
Doe even normaal! Jij bent GEEN luie dikkerd! Je hebt kinderen, bent daar druk mee, je hebt waarschijnlijk zo je redenen waarom het eten niet altijd even lekker loopt en je bent gewoon goed zoals je bent!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja
ik ben wel zo'n luie dikkerd![]()
en ik hou van lekkere dingen, maar het is niet zo dat ik de hele dag zit te eten ofzo
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
uit:
[ afbeelding ]
aan!
[ afbeelding ]
* PeZu schopt suikertaartje onder haar bips, moven jij aapiequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
wil iemand me dan nu even naar de boodschappenwinkel schoppen?
gaat lekker vandaag
Dat dusquote:
Nee vertel!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik jullie al over Smartiepinguin verteld?
ik heb em bij de makro in delft vandaan, ze hebben daar sneeuwpoppen en pinguins in die stijlquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan!!!!!????
Ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik jullie al over Smartiepinguin verteld?
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb em bij de makro in delft vandaan, ze hebben daar sneeuwpoppen en pinguins in die stijl
ja ik val dan altijd standaard in slaapquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Symphonic het volgende:
Het is wel eefectief vergaderen op vrijdagmiddag.
Iedereen is het na een uur spuugzat en blijft het tempo er een beetje in.
Wat hoor ik, neem je die mee de 27e?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef PeZu het volgende:
ik heb 2 dozen met mini tolberone's gekregen
Kruidvat. Pinguin. Vol met Smarties!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee vertel!!!
Snel, want ik moet zo weg
WOAH!!! Waarom heb ik geen makropasquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb em bij de makro in delft vandaan, ze hebben daar sneeuwpoppen en pinguins in die stijl
fijn weekend wokkeltjequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef wel.o.k het volgende:
hoogste tijd voor operatie stofwolk![]()
prettig weekend iedereen
OMG OMGquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kruidvat. Pinguin. Vol met Smarties!
Fijn weekendquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef wel.o.k het volgende:
prettig weekend iedereen
als ze dat halen anders haal ik nieuwe, ik zag die pinguīn ook vandaagquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik, neem je die mee de 27e?
het is maar een kleintjequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMGIk moet naar de kruidvat
Oh nee, toch niet
CUTEquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
uit:
[ afbeelding ]
aan!
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef MissyCooper123 het volgende:
Beste forummers Sheldon is nog steeds niet terecht. Zelfs ik maak mij een beetje ongerust. Is Sheldon misschien hier gesignaleerd dat jullie weten.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
hij is 30 cm groot ofzo, best nog een flinke pinguin
nee niet gezien maar ik was er niet de heel tijdquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef MissyCooper123 het volgende:
Beste forummers Sheldon is nog steeds niet terecht. Zelfs ik maak mij een beetje ongerust. Is Sheldon misschien hier gesignaleerd dat jullie weten.
jamaar jamaar ik WIL NIETquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef PeZu het volgende:
tweede keer
* PeZu schopt suikertaartje onder haar bips, moven jij aapie
Sommige mensen maken zichzelf nuttig en werken in de naam van de wetenschapquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef MissyCooper123 het volgende:
ok, eerst vraag je ons of je naar de winkel willen schoppen, dan doe ik dat 2x dan wil je niet, waarom vraaaaag je danquote:
omdat ik moetquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:43 schreef PeZu het volgende:
ok, eerst vraag je ons of je naar de winkel willen schoppen, dan doe ik dat 2x dan wil je niet, waarom vraaaaag je dan
Je mag ST niet schoppenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef PeZu het volgende:
tweede keer
* PeZu schopt suikertaartje onder haar bips, moven jij aapie
MAAR IK WIL ETENquote:
ga danquote:
ben je nu je eigen kloon aan het zoeken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef MissyCooper123 het volgende:
ze vroeg er zelf om joh, ga je broertje pesten ofzoquote:
Ik ben geen kloon mijn beste Symphonicquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je nu je eigen kloon aan het zoeken?
okee..ik ging wraps maken, is da goe?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
MAAR IK WIL ETEN.
DUS BOODSCHAPS DOEN EN KOKEN.
ja hoor dat zou wel kunnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
Zouden jullie svp kunnen stopen met die cooper kloons? bvd
en hoe komt het dat jij dat weet?quote:
fijn weekend wokquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef wel.o.k het volgende:
prettig weekend iedereen
ik geloof niet in sprookjes zei ze, en ze startte haar bezemquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon mijn beste Symphonic
laters marijkequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof niet in sprookjes zei ze, en ze startte haar bezem
Van harte maar als jij, je eraan ergert kun je natuurlijk er gewoon overheen lezenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
En kappen met diecoperkloons. De lol is er wel vanaf. En ja, ik weet wie het zijn.
omdat het publiek geheim is voor sommigen maar ik vind het niet erg hoor om sheldon uit de ksc te houden hoor maar een pm of een normale vraag waren genoeg geweestquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en hoe komt het dat jij dat weet?
eetsmakelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben nu weg hoor, daaaaaaaaaaag
Eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het publiek geheim is voor sommigen maar ik vind het niet erg hoor om sheldon uit de ksc te houden hoor maar een pm of een normale vraag waren genoeg geweest![]()
boodschap ze suikertjequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
ok hoooooooor doeiquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die ene kloon hier niet meer zal posten op verzoek.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:54 schreef Symphonic het volgende:
Af en toe een kloon of een kloon die inspeelt op een lopende grap is best vermakelijk
Maar gewoon niet te regelmatig, het moet gewoon leuk blijven.
Overigens vond ik sheldon niet eens een vervelende kloon..
En de ene kloon die vraagt waar de andere kloon is voegt niet zoveel toe..
ja ik heb hem ook gemaakt omdat het hier best vaak gaat over tbbt, en daar wil ik dan soms op inhaken met sheldon maar goed ik kan me ook voorstellen dat sommige het niet leuk vinden maar aangezien we hier allemaal gewoon aardig en leuk met elkaar omgaan en je weet wie het is, spreek dan diegene gewoon aan of pm hem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:54 schreef Symphonic het volgende:
Af en toe een kloon of een kloon die inspeelt op een lopende grap is best vermakelijk
Maar gewoon niet te regelmatig, het moet gewoon leuk blijven.
Overigens vond ik sheldon niet eens een vervelende kloon..
En de ene kloon die vraagt waar de andere kloon is voegt niet zoveel toe..
maar ik rook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef Symphonic het volgende:
Met klonen is het net als met roken en alcohol: doe het met mate
Ik val er ook niet zo snel over hoor, zolang het binnen de perken blijft.
Ik ook nietquote:
ik wil een humidor voor m'n klonenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef Symphonic het volgende:
Met klonen is het net als met roken en alcohol: doe het met mate
Ik val er ook niet zo snel over hoor, zolang het binnen de perken blijft.
ja ik kijk de nieuwste aflevering van TBBTquote:
ja the big bang theory, de show met sheldon en kornuitenquote:
s04e08quote:
Onmogelijk, ik heb die dingen in geen jaren meer gegetenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh duh hoe kan ik dat nou vergetenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja the big bang theory, de show met sheldon en kornuiten
Ik heb ze ook gezien bij het Kruidvat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb die dingen in geen jaren meer gegeten
Ik ken alleen Pauline Huizinga.quote:
Nee.quote:
Jij ruikt dat ik hamburgers heb gebakken, heh slijmbal?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij ruikt dat ik hamburgers heb gebakken, heh slijmbal?![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij ruikt dat ik hamburgers heb gebakken, heh slijmbal?![]()
![]()
Ik vraag me vooral af..als je een favo muts hebt, waarom dan al die andere?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:53 schreef PeZu het volgende:
gofffffffer heb 20 mutsen en is je favo muts spoorloos wtf
Dat is balenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:53 schreef PeZu het volgende:
gofffffffer heb 20 mutsen en is je favo muts spoorloos wtf
Maar waren er nog maar drie dus je krijgt niksquote:
Zie hierbovenquote:
Jammerquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waren er nog maar drie dus je krijgt niks![]()
[..]
Zie hierboven![]()
Ik eet toch niks, ben ziek.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waren er nog maar drie dus je krijgt niks![]()
[..]
Zie hierboven![]()
wat heb je?quote:
Oh dan maak ik wel een bouillonnetje voor jequote:
morgen pasquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:03 schreef Trevland het volgende:
Wat nog niet vol?
Avond Lui![]()
EINDELIJK WEEKEND![]()
![]()
Zondag jaquote:
Hey Pezuquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef PeZu het volgende:
ja hoi trev
nee nog niet dicht heh anders konden we ook niet posten heh
Ikke dus nuquote:
Hoezo,wat die stout?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. En nu niet meer zeuren over stoute Office
en heeft de snack attack het gewonnen vande grote kapsalon?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. En nu niet meer zeuren over stoute Office
Nou nee dus he. Ze waren me dus vergetenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
en heeft de snack attack het gewonnen vande grote kapsalon?
dus een extra grote kapsalon?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dus he. Ze waren me dus vergeten
goedenavond sol, eet smakelijk vastquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:41 schreef Solique het volgende:
Avond, ook weer thuis. Zo maar eens eten.
Nielegalna wersja ty wieszquote:
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nielegalna wersja ty wiesz![]()
Maar nu heb ik er eentje echt gekocht, je weet wel, in een winkel, met geld en zo, van die stukjes metaal en papier![]()
2010 bovendien, en ik had 2007
Daar was ook niets mis mee hoorquote:
ja ik vond het niet echt wennen, vond het vooral een verademing maar goed ieder zijn dingquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja open office![]()
Moet ik WEER van voor af aan een heel nieuw pakket leren kennen. Kan OO overweg met de XML-formaten die door MS Office 2007 en 2010 gebruikt worden?
Succesquote:
douche ze trevquote:
mag ik meequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga zo dadelijk maar weer werken
Alleen als je, je muts hebt gevonden!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Alleen als je, je muts hebt gevonden!
jij bent nog niet beterquote:
correctie mijn favo muts, ik ga zo nog ven in de schuur kijken want ik heb in hui salles al 2x overhoop gehaald, mutsen zat maar niet de mutsquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Alleen als je, je muts hebt gevonden!
stimt! helaasquote:
Wanneer gevonden dan eis ik foto van DE mutsquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:12 schreef PeZu het volgende:
correctie mijn favo muts, ik ga zo nog ven in de schuur kijken want ik heb in hui salles al 2x overhoop gehaald, mutsen zat maar niet de muts![]()
Met PeZu's hoofd er inquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Wanneer gevonden dan eis ik foto van DE muts
Precies ja!quote:
eet slakelijkquote:
Mijn eigen laptop kan het wel aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, mevrouw Fha is weer aanwezig zie ik
Ja?quote:
Straks. Sssst ik probeer na te denken of ik mensen vergeet uit te nodigen voor mijn verjaardagquote:
Ja. Mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Straks. Sssst ik probeer na te denken of ik mensen vergeet uit te nodigen voor mijn verjaardag
de KSC people!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Straks. Sssst ik probeer na te denken of ik mensen vergeet uit te nodigen voor mijn verjaardag
quote:
lolquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef PeZu het volgende:
ola sol & sym
sym & sol
solsym
symsol
combineert goed
Hey LLquote:
en me koffie gaat regelmatig over mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
voor gf geen buikspier oefeningen, die man lacht hier de scheuren in zijn teennagales altijd
ik heb de hoop al opgegevenquote:
LoLaquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en me koffie gaat regelmatig over mijn toetsenbord
Als ik het nog ga vieren voor KSC volk, dan lekker een andere keerquote:
waarom nodig je er dan ook zoveel uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik het nog ga vieren voor KSC volk, dan lekker een andere keerIk heb nu al 19 man en dat kan ik eigenlijk echt niet kwijt
Doe niet zo mutserig jij vind hem vast wel.quote:
Cadeaus. Duhquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom nodig je er dan ook zoveel uit
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo er is er eentje met vuurwerk aan het klooien hier in de buurt, en heel zwaar vuurwerk ook
hebberdquote:
nee ik heb de hoop opgegeven als ik hem dan toevallig vind is dat pure joyquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe niet zo mutserig jij vind hem vast wel.
Kijk daarom ben jij dus niet welkom hehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |