CUTEquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
uit:
[ afbeelding ]
aan!
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef MissyCooper123 het volgende:
Beste forummers Sheldon is nog steeds niet terecht. Zelfs ik maak mij een beetje ongerust. Is Sheldon misschien hier gesignaleerd dat jullie weten.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kruidvat. Pinguin. Vol met Smarties!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
hij is 30 cm groot ofzo, best nog een flinke pinguin
nee niet gezien maar ik was er niet de heel tijdquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef MissyCooper123 het volgende:
Beste forummers Sheldon is nog steeds niet terecht. Zelfs ik maak mij een beetje ongerust. Is Sheldon misschien hier gesignaleerd dat jullie weten.
jamaar jamaar ik WIL NIETquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef PeZu het volgende:
tweede keer
* PeZu schopt suikertaartje onder haar bips, moven jij aapie
Sommige mensen maken zichzelf nuttig en werken in de naam van de wetenschapquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef MissyCooper123 het volgende:
ok, eerst vraag je ons of je naar de winkel willen schoppen, dan doe ik dat 2x dan wil je niet, waarom vraaaaag je danquote:
omdat ik moetquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:43 schreef PeZu het volgende:
ok, eerst vraag je ons of je naar de winkel willen schoppen, dan doe ik dat 2x dan wil je niet, waarom vraaaaag je dan
Je mag ST niet schoppenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef PeZu het volgende:
tweede keer
* PeZu schopt suikertaartje onder haar bips, moven jij aapie
MAAR IK WIL ETENquote:
ga danquote:
ben je nu je eigen kloon aan het zoeken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef MissyCooper123 het volgende:
ze vroeg er zelf om joh, ga je broertje pesten ofzoquote:
Ik ben geen kloon mijn beste Symphonicquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je nu je eigen kloon aan het zoeken?
okee..ik ging wraps maken, is da goe?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
MAAR IK WIL ETEN.
DUS BOODSCHAPS DOEN EN KOKEN.
ja hoor dat zou wel kunnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
Zouden jullie svp kunnen stopen met die cooper kloons? bvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |