* PeZu schopt suikertaartje onder haar bips, moven jij aapiequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
wil iemand me dan nu even naar de boodschappenwinkel schoppen?
gaat lekker vandaag
Dat dusquote:
Nee vertel!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik jullie al over Smartiepinguin verteld?
ik heb em bij de makro in delft vandaan, ze hebben daar sneeuwpoppen en pinguins in die stijlquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan!!!!!????
Ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik jullie al over Smartiepinguin verteld?
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb em bij de makro in delft vandaan, ze hebben daar sneeuwpoppen en pinguins in die stijl
ja ik val dan altijd standaard in slaapquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Symphonic het volgende:
Het is wel eefectief vergaderen op vrijdagmiddag.
Iedereen is het na een uur spuugzat en blijft het tempo er een beetje in.
Wat hoor ik, neem je die mee de 27e?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef PeZu het volgende:
ik heb 2 dozen met mini tolberone's gekregen
Kruidvat. Pinguin. Vol met Smarties!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee vertel!!!
Snel, want ik moet zo weg
WOAH!!! Waarom heb ik geen makropasquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb em bij de makro in delft vandaan, ze hebben daar sneeuwpoppen en pinguins in die stijl
fijn weekend wokkeltjequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef wel.o.k het volgende:
hoogste tijd voor operatie stofwolk![]()
prettig weekend iedereen
OMG OMGquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kruidvat. Pinguin. Vol met Smarties!
Fijn weekendquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef wel.o.k het volgende:
hoogste tijd voor operatie stofwolk![]()
prettig weekend iedereen
als ze dat halen anders haal ik nieuwe, ik zag die pinguïn ook vandaagquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik, neem je die mee de 27e?
het is maar een kleintjequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMGIk moet naar de kruidvat
Oh nee, toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |