Ah joh, niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
wat een gezeik weer in het dieet topic
ben daar ook weer klaar mee hoor
Wauw, heb je dat vakerquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:23 schreef PeZu het volgende:
ik knipper 1x met mijn ogen en jullie zijn 2 topics verder
Ooooow. Dan indd geen hele zak meer, maar delen met mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook niet te streng, eet gewoon nog wat koekjes/chipjes/zoutjes/candyrepen en val nog steeds afDus.... Maar van een hele zak heb ik ook meteen last van m'n buik
Moet dat gewoon niet meer doen
![]()
ja maar dat doe ik vaak welquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah joh, niets van aantrekkenZe gaat toch weer terug naar slank las ik net, en ze bedoelde het vast niet lullig ofzo
Trek het je niet aan meis
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, heb je dat vakerDat je dan je rode schoentjes tegen elkaar klikt en mompelt "there's no place like home" ?
Terwijl ze het volgens mij helemaal niet zo tikkend bedoelde joh! En het is zhe interwebs maarquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik vaak wel![]()
iemand anders begon over een zakje chips wegwerken en ik krijg op mijn vingers getikt
Hoi zwabbertjequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik vaak wel![]()
iemand anders begon over een zakje chips wegwerken en ik krijg op mijn vingers getikt
mjaquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Terwijl ze het volgens mij helemaal niet zo tikkend bedoelde joh! En het is zhe interwebs maarJe bent goed zoals je bent en ze komt er even tussendoor en bedoelde het waarschijnlijk niet eens zo
Dus komop, klaar en kom gewoon posten
Ik had gisteren ook een strenge discussie met die Darkelf, kan gebeuren en hoort erbij
kopje koffie dan maar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Symphonic het volgende:
Zo, het was vooral heeeeel interessant
JA JA JA JA JA!!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
wil iemand mijn lichtgevende pinguin zien?
dit is wat hij echt bedoeld nsfwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Preciesquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DAT was ik
ik heb er schijt aan.. stomme zeik mensen.. laat mij gewoon af en toe miepen dat het niet lukt..en meestal pik ik er wel goede tips uit..
Doe even normaal! Jij bent GEEN luie dikkerd! Je hebt kinderen, bent daar druk mee, je hebt waarschijnlijk zo je redenen waarom het eten niet altijd even lekker loopt en je bent gewoon goed zoals je bent!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja
ik ben wel zo'n luie dikkerd![]()
en ik hou van lekkere dingen, maar het is niet zo dat ik de hele dag zit te eten ofzo
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
uit:
[ afbeelding ]
aan!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |