Goedemorgenquote:
pgrquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:44 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet vandaag stagebedrijven gaan bellen.
Wokkeltjequote:
Goedemorgen snoetquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik las slaapbedrijven
Mogguh PGR en ST
Muh, moet vandaag veel doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe is het met je dipje?
Gewoon uitzetten en verder slapen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:41 schreef suikertaartje het volgende:
sjongejonge..normaal mag ik altijd slapen tot 09:30, maar mijn wekkertje besloot om 7:30 al te gaan vandaag![]()
goedemorgen
afwachtenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wokkeltje![]()
![]()
![]()
en? en? wat zeiden ze?
Nou ja, geen zin in iets al van tevoren voorspellen werkt ook niet echt heel erg stimulerend hequote:Op vrijdag 12 november 2010 08:48 schreef pgrferrari het volgende:
Muh, moet vandaag veel doen.
En morgen geen zin in iets.
Dus het wordt er niet echt beter op
quote:
Klopt, maar ik heb er echt geen zinquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, geen zin in iets al van tevoren voorspellen werkt ook niet echt heel erg stimulerend he
Min of meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb nu al koffie op en min of meer kleren aan hoor..nu lukt het niet meer
![]()
Goedemorgen
Ik snap dat helemaalquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
afwachten![]()
met wat geluk trekt het weer weg en is het klaar, met wat pech blijft er wat achter en moeten ze gaan snijden.
als ze moeten snijden dan met wat geluk kan het bij de huis arts, met wat pech moet ik weer naar het ziekenhuis![]()
ik ga voor optie 1, het trekt weg
Moet je iets doen dan morgen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:50 schreef pgrferrari het volgende:
Klopt, maar ik heb er echt geen zin
tot zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:51 schreef wel.o.k het volgende:
gloeiende, ben je al later dan normaal besluiten ze updates uit te rollen.![]()
moet ik de pc weer opnieuw opstarten![]()
doe dat lekker eind van de dag
Ja, ik kan zo niet echt naar buitenquote:
schoonmaken met babyshampoo is alles wat er aan gedaan kan wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat helemaal![]()
Komt vast goed!
Heb je nog een zalfje gekregen ofzo, of moet het helemaal alleen beter worden?
Ik moet weer mee naar een verjaardag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je iets doen dan morgen?
Want het is weekend hoor!
Picsquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik kan zo niet echt naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |