Bah nog 20 minuten werken totaal geen zinquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:08 schreef Panda72 het volgende:
Bah nog 3 uren werken totaal geen zin
Dank jequote:
wat heb je nodig dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
Bah ik moet nog naar de winkel maar geen zin
Bah ik wilde nog vanalles doen maar heb ook geen zin meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dan ga je nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
dan doe je het nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah ik wilde nog vanalles doen maar heb ook geen zin meer
Dat kan je ook laten komenquote:
Die zin had alleen geen verbetering nodig, want het was een aanvulling op de zin in de quotequote:
mooi nodig ik gelijk mijn hele gezin ook even uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat kan je ook laten komen
Je kan ook bij mij komen eten
morgen hardcore feestquote:
Jawel, want moetquote:
En pick me pick mequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi nodig ik gelijk mijn hele gezin ook even uit
Ik vond het wel beter zo eigenlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zin had alleen geen verbetering nodig, want het was een aanvulling op de zin in de quote.
ja maar soms wil je ook gewoon niks. En dat is helemaal niet erg als ik niet hoef te werken en ik hoef niks belangrijks te doen, doe ik ook vaak niks. Niks mis meequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
simpel he
maar ik doe de hele dag al niks
Dat is leuk voor jou denk ikquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
STAMPUH [ afbeelding ][ afbeelding ]
Is goed hoor, kom maar eten... ik weet alleen niet of het je gaat lukken om op tijd te komenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi nodig ik gelijk mijn hele gezin ook even uit
- En we weten nog steeds niet of Enfe naar de meet komtquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
De hoofdpunten uit het nieuws van KSC op 12 november:\
- Lovely Lady en Suikertaartje hebben vandaag niets uitgevoerd
- PGR en DaMart hebben een haat liefde verhouding over verbeteringen
- Dokter wok heeft altijd wel een advies klaar als het gaat om inzepen, hoofdpijn of buikkrampen
- Fles moet op tijd naar bed om geen wallen te hebben op tv...
Wat een hoogtepunten tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
De hoofdpunten uit het nieuws van KSC op 12 november:\
- Lovely Lady en Suikertaartje hebben vandaag niets uitgevoerd
- PGR en DaMart hebben een haat liefde verhouding over verbeteringen
- Dokter wok heeft altijd wel een advies klaar als het gaat om inzepen, hoofdpijn of buikkrampen
- Fles moet op tijd naar bed om geen wallen te hebben op tv...
Hihihihi is dat Koen? Oh mamquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Door de babyfoon: Oh mama.. ooohhhh mama....Mam? Maaaaaaaaaamaaaaaaa
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Door de babyfoon: Oh mama.. ooohhhh mama....Mam? Maaaaaaaaaamaaaaaaa
Ja als iets stuk gaat: oh mam, oohh mama ohohquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een hoogtepunten toch
[..]
Hihihihi is dat Koen? Oh mam![]()
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je m nou er nog steeds niet uitgehaald?
Ach ja, je moet het toch ook samenvatten voor de MPG-ers natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een hoogtepunten toch
[..]
Hihihihi is dat Koen? Oh mam![]()
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd.' foutloos geschrevenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het wel beter zo eigenlijk
Succes!quote:
Ja, goet he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd'. foutloos geschreven.
Hihihi, ik vind Koen leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als iets stuk gaat: oh mam, oohh mama ohoh
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd.' foutloos geschreven.
Wat lief van je, ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd.' foutloos geschreven.
quote:
Gelukkig maar, want hij is van jouquote:
Zei ik dat niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we wel zorgen dat hij het binnenkort automatisch goed doet!
Iets beter mikkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
maar ik wilde eigenlijk de lapo
maar Giertje die pikt em altijd van mij af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |