Dat is leuk voor jou denk ikquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
STAMPUH [ afbeelding ][ afbeelding ]
Is goed hoor, kom maar eten... ik weet alleen niet of het je gaat lukken om op tijd te komenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi nodig ik gelijk mijn hele gezin ook even uit
- En we weten nog steeds niet of Enfe naar de meet komtquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
De hoofdpunten uit het nieuws van KSC op 12 november:\
- Lovely Lady en Suikertaartje hebben vandaag niets uitgevoerd
- PGR en DaMart hebben een haat liefde verhouding over verbeteringen
- Dokter wok heeft altijd wel een advies klaar als het gaat om inzepen, hoofdpijn of buikkrampen
- Fles moet op tijd naar bed om geen wallen te hebben op tv...
Wat een hoogtepunten tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
De hoofdpunten uit het nieuws van KSC op 12 november:\
- Lovely Lady en Suikertaartje hebben vandaag niets uitgevoerd
- PGR en DaMart hebben een haat liefde verhouding over verbeteringen
- Dokter wok heeft altijd wel een advies klaar als het gaat om inzepen, hoofdpijn of buikkrampen
- Fles moet op tijd naar bed om geen wallen te hebben op tv...
Hihihihi is dat Koen? Oh mamquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Door de babyfoon: Oh mama.. ooohhhh mama....Mam? Maaaaaaaaaamaaaaaaa
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Door de babyfoon: Oh mama.. ooohhhh mama....Mam? Maaaaaaaaaamaaaaaaa
Ja als iets stuk gaat: oh mam, oohh mama ohohquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een hoogtepunten toch
[..]
Hihihihi is dat Koen? Oh mam![]()
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je m nou er nog steeds niet uitgehaald?
Ach ja, je moet het toch ook samenvatten voor de MPG-ers natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een hoogtepunten toch
[..]
Hihihihi is dat Koen? Oh mam![]()
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd.' foutloos geschrevenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het wel beter zo eigenlijk
Succes!quote:
Ja, goet he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd'. foutloos geschreven.
Hihihi, ik vind Koen leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als iets stuk gaat: oh mam, oohh mama ohoh
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd.' foutloos geschreven.
Wat lief van je, ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd.' foutloos geschreven.
quote:
Gelukkig maar, want hij is van jouquote:
Zei ik dat niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we wel zorgen dat hij het binnenkort automatisch goed doet!
Iets beter mikkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
maar ik wilde eigenlijk de lapo
maar Giertje die pikt em altijd van mij af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |