quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens wat voor gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na sterilisatie komen veel poesjes aan, maar kittenvoer helpt niet echtquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zozo!haha ja XD
OhjeeHilde! Nou, hoop dat alles goed is meid, en dat het alleen maar de groei is
Haha neequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Na sterilisatie komen veel poesjes aan, maar kittenvoer helpt niet echtEn ik kan er niets aan doen dat ze daar van mee eet
En Hilde heeft het gewoon wel nodig
Hoop ik ook![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens wat voor gepostDokter wok! Voor al uw inzeep en anti hoofdpijn adviezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
je vergeet buikpijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dokter wok! Voor al uw inzeep en anti hoofdpijn adviezen
Wat zijn daar de adviezen voor dan? Die heb ik gemist...quote:
Jij hebt Alzheimer-light?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
Enfe, jij komt ook naar de meet he?
Volgens mij heb je dit al 10 keer gevraagd en heeft ze er ook al 10 keer op geantwoordquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
Enfe, jij komt ook naar de meet he?
Enfe niet, maar anderen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit al 10 keer gevraagd en heeft ze er ook al 10 keer op geantwoord
LET EENS OP
Daarnaast kan je de PM van Marijke terug lezen en onder het bericht staan de geaddresseerden
Alleen Fha komt niet en van cablegunmaster en janies heb ik nog niets gehoordquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit al 10 keer gevraagd en heeft ze er ook al 10 keer op geantwoord
LET EENS OP
Daarnaast kan je de PM van Marijke terug lezen en onder het bericht staan de geaddresseerden
Werkse!quote:
Werkzequote:
Niet zo onaardig doen hoor vrede op aaaaaaaaarde je weet welquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LET EENS OP
Dat wat er gisteren ook al gezegd wasquote:
deze:quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat zijn daar de adviezen voor dan? Die heb ik gemist...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Door de babyfoon: ahh Dibbo... huh? Neej Neej Oh
edit : heeeeej AAAAHhrg
Dan moet ik denken aan liedje op de basisschoolquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet zo onaardig doen hoor vrede op aaaaaaaaarde je weet wel
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat ze niet kan, zoals gisteren ook gezegdquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voordat iemand anders hem inkopt: ja, dat Fha niet komt.
Maar waarom niet?.
Zeg DaMart, verbeter die spellingsfouten eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet ik denken aan liedje op de basisschool
MPG'en is voor Limburgers, en zelfs die doen dat niet meer, dus ik heb geen idee wat er gisteren gezegd isquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ze niet kan, zoals gisteren ook gezegd
Voor het niveau van de gebruiker is dat gewoon correct Nederlands hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeg DaMart, verbeter die spellingsfouten eens.
De oudste wordt Dibo genoemd ... snap je em nog?quote:
Wehehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor het niveau van de gebruiker is dat gewoon correct Nederlands hoor.
Eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor het niveau van de gebruiker is dat gewoon correct Nederlands hoor.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
En doei. Ik ga naar mijn opa toe
Dank je, altijd handigquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze:
Last van krampen in de buik of buikpijn? Sproei met de net te hete douche kop 10 a 20 min over de buik zodat ie rood word daarna afdrogen en je buikpijn verdwijnt.
- Sluiter
Buikkrampen? Drink rooibosthee! Wordt in Zuid Afrika ook aan babies gegeven.
Middel tegen buikkrampen, eet twee tot drie pepermunten, kauw deze in grove stukken doorslikken en de kans is heel groot dat de krampen verdwijnen.
Bij buikkrampen werkt het heel erg goed om een glas lauw, bijna warm, water te drinken. Binnen 10 minuten begint de stoelgang en is de pijn voorbij.
In plaats van 20 min douhcen kun je ook een warme kruik tegen je buik leggen. En het is ook goedkoper voor het water gebruik.
Een beker warme/hete melk met een pepermuntje of anijsblokjes erin, helpt heel goed, buikpijn is snel over
Als je buikpijn heb neem dan aardappelpuree of poeder met scheutje warm water eet hiervan 2 eetlepels op en ze maagpijn trekt snel weg werkt ook goed bij kinderen. bij misselijkheid helpt het ook.
Als je buikpijn hebt leg er dan een warme pittenzak op de pijn ga je minder voelen.
Weet ik eigenlijk niet, had je al naar onderaan m'n pm gekeken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Enfer kom jij nou ook naar de meet?
hihihiquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Enfer kom jij nou ook naar de meet?
Dokter wok, ik heb een borrelbuik vandaag, weet u raad?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doktorwok, de ksc arts voor al uw kwaaltjes
werk zequote:
dokterwokquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:08 schreef Panda72 het volgende:
Bah nog 3 uren werken totaal geen zin
Neuhquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, had je al naar onderaan m'n pm gekeken?
Moejje doen johquote:
Ben je zelf nog klachtenvrij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |