En hoe lang teer je daar op? Ik zou na 10 minuten alweer honger hebben volgens mij...quote:
quote:
IE is hier standaard browser... dus vandaar...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg java thuis ook niet geupdate, ik krijg iedere keer een foutmelding.
Ik zal het maar weer eens opnieuw installeren.
IE gebruik ik uit principe niet.
Klopt. En daar mag je dan best correct Nederlands gebruiken hoor. We proberen je alleen te helpen om het te verbeteren, heb je zelf ook plezier vanquote:
Een soort van lieve stimulans... net zo lang erover praten tot je je leven gaat beterenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En daar mag je dan best correct Nederlands gebruiken hoor. We proberen je alleen te helpen om het te verbeteren.
Ja, ok.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En daar mag je dan best correct Nederlands gebruiken hoor. We proberen je alleen te helpen om het te verbeteren, heb je zelf ook plezier van.
Binnenkort weet je het wel, daar zorgen wij wel voorquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ok.
Maar ik weet het nooit.
Dus...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
kan iemand mij een schop onder mijn hol verkopen?
*schopquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
Als je daarvoor gaat zorgen, ben ik hier igg weg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnenkort weet je het wel, daar zorgen wij wel voor.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
En ik heb er igg geen plezier aan.
Op een forum wil gewoon met mensen praten zonder gecorrigeerd te worden.
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan wel een zweepje erbij pakken..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
whehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan 5 euro.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een longeerzweep op stal
quote:
Ach het is pas pagina 2...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
oh, ik zat weer niet op te letten
hier verder
En terechtquote:
Ik snap hem wel hoorquote:
overalquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een longeerzweep op stal
Daar is niks aan johquote:
Trek je er dan gewoon niets van aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik gif je een tik op je billetjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
jawel maar niet allemaalquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de verborgen camera's in je club nog niet gevonden dan?.
die heb ik al gevonden en uitgeschakeldquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de verborgen camera's in je club nog niet gevonden dan?.
Ik moet eerst bedenken WAT ik ga eten we gaan etenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek je er dan gewoon niets van aan
[..]
Ik gif je een tik op je billetjesHup aan de slag jij
echt welquote:
Een beetje moeite mag je best doen hoor... en zoals ik al zei: ik doe het met de beste bedoelingen... het helpt jou en het maakt een topic leesbaarderquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Overeenkomst: mannen.
Ehm, wat dacht je van ehm.... stamppot?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet eerst bedenken WAT ik ga eten we gaan eten
zolang een olifant geen boekenkast is maakt die ene t of d ook niet uit hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje moeite mag je best doen hoor... en zoals ik al zei: ik doe het met de beste bedoelingen... het helpt jou en het maakt een topic leesbaarder.
Ja, maar het moet hier wel gewoon gezellig blijven toch? ik maak ook vaak zat foutjes, maar het is geen sollicitatie ofzo wat we hier doen, dus je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje moeite mag je best doen hoor... en zoals ik al zei: ik doe het met de beste bedoelingen... het helpt jou en het maakt een topic leesbaarder.
preciesquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het moet hier wel gewoon gezellig blijven toch? ik maak ook vaak zat foutjes, maar het is geen sollicitatie ofzo wat we hier doen, dus je kunt ook overdrijven
Nee, een olifant is een mug toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zolang een olifant geen boekenkast is maakt die ene t of d ook niet uit hoor
mieperd
Er zijn vast boekenkasten in de vorm van een olifant te vinden!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zolang een olifant geen boekenkast is maakt die ene t of d ook niet uit hoor
mieperd
Ja, maar...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het moet hier wel gewoon gezellig blijven toch? ik maak ook vaak zat foutjes, maar het is geen sollicitatie ofzo wat we hier doen, dus je kunt ook overdrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DaMart?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn vast boekenkasten in de vorm van een olifant te vinden!.
[..]
Ja, maar...Marijke hapt anders altijd heel lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn vast boekenkasten in de vorm van een olifant te vinden!.
[..]
Ja, maar...Nee komt door de lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En grammar nazi cat komt je ondersteunen hoorde ik
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |