quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens wat voor gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na sterilisatie komen veel poesjes aan, maar kittenvoer helpt niet echtquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zozo!haha ja XD
OhjeeHilde! Nou, hoop dat alles goed is meid, en dat het alleen maar de groei is
Haha neequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Na sterilisatie komen veel poesjes aan, maar kittenvoer helpt niet echtEn ik kan er niets aan doen dat ze daar van mee eet
En Hilde heeft het gewoon wel nodig
Hoop ik ook![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens wat voor gepostDokter wok! Voor al uw inzeep en anti hoofdpijn adviezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
je vergeet buikpijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dokter wok! Voor al uw inzeep en anti hoofdpijn adviezen
Wat zijn daar de adviezen voor dan? Die heb ik gemist...quote:
Jij hebt Alzheimer-light?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
Enfe, jij komt ook naar de meet he?
Volgens mij heb je dit al 10 keer gevraagd en heeft ze er ook al 10 keer op geantwoordquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
Enfe, jij komt ook naar de meet he?
Enfe niet, maar anderen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit al 10 keer gevraagd en heeft ze er ook al 10 keer op geantwoord
LET EENS OP
Daarnaast kan je de PM van Marijke terug lezen en onder het bericht staan de geaddresseerden
Alleen Fha komt niet en van cablegunmaster en janies heb ik nog niets gehoordquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit al 10 keer gevraagd en heeft ze er ook al 10 keer op geantwoord
LET EENS OP
Daarnaast kan je de PM van Marijke terug lezen en onder het bericht staan de geaddresseerden
Werkse!quote:
Werkzequote:
Niet zo onaardig doen hoor vrede op aaaaaaaaarde je weet welquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LET EENS OP
Dat wat er gisteren ook al gezegd wasquote:
deze:quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat zijn daar de adviezen voor dan? Die heb ik gemist...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Door de babyfoon: ahh Dibbo... huh? Neej Neej Oh
edit : heeeeej AAAAHhrg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |