Jij geilt op uberslanke meisjes, dan wil je mij niet zien douchen hoorquote:
Kijk maar uit dat je jezelf geen pijn doet, jezelf schoppen doet dubbel pijn...quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
ik schop mezelf even onder de douche hoor
Is wel eens goed voor mequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je jezelf geen pijn doet, jezelf schoppen doet dubbel pijn...
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij geilt op uberslanke meisjes, dan wil je mij niet zien douchen hoor
Ik denk eerder dat ST een borstel nodig heeft voor haar harenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat heb ik nooit gezeg(d)(t)
Je hebt vast wel een cam?![]()
![]()
Maar je post ze welquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat heb ik nooit gezeg(d)(t)
Je hebt vast wel een cam?![]()
![]()
Hoezo dat? Vin je jezelf te lui?quote:
Ik zit nog in mijn slaapklerenquote:
er zijn ook waterbestendige boekjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
ik schop mezelf even onder de douche hoor
Zit je op wok te wachten die komt voorlezen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn slaapkleren
Dat dus...quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn ook waterbestendige boekjes
ga je mee?quote:
het doet heel erg zeerquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
als het erg zeer doet geef ik wel een kusje![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sofie was alles goed mee en die was 4 kg rond8 ons aangekomen in 9 maanden
Even in de gaten houden dus
En Hilde was 4 ons gegroeid in 3 wekenMaar had een lichte hartruis volgens de DA
Maar dat kon ook komen door de groei en ze zag er verder gezond uit, dus ik hoop dat maar dat alles gewoon goed is
![]()
Die van ons heeft ook een hartruis hoor kunnen ze prima mee levenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Hilde was 4 ons gegroeid in 3 wekenMaar had een lichte hartruis volgens de DA
Maar dat kon ook komen door de groei en ze zag er verder gezond uit, dus ik hoop dat maar dat alles gewoon goed is
![]()
Nou ja, de vorige DA had dus niets gehoordquote:
Dat is wel goed om te weten, merk het wel over een maand of 4 wanneer ze gesteriliseerd wordtquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van ons heeft ook een hartruis hoor kunnen ze prima mee levenKomt goed valt heus wel mee
Ze moesten wel aangepaste narcose doen ivm castratie
* wel.o.k pakt fles shampo en huppelt naar de douchequote:
quote:het doet heel erg zeer![]()
ik heb dat filmpje gezien, echt zo uber kjoet gewoonquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hilde liep naar Sofie die ergens was gaan liggen, gaf d'r een kopje en werd daarna weer helemaal gewassen
daar heb ik wel eens wat voor gepostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Ze zijn echt zo leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dat filmpje gezien, echt zo uber kjoet gewoon
* LovelyLady hoort gebrabbel door de babyfoon
Zozo!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |