Jaja...quote:
Ik 'snap' het nog steeds nietquote:
Oude garp.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja...
hmmhmm...
'voorlezen'. Noemen ze het zo, tegenwoordig?
Geef maar toe, je moest wel lachenquote:
ja, nu begint er iets te dagenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[KSC#1897]met koffie in de wind
specifiek genoeg?
oef dan voel je je wel dik genaaidquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
Bosnische vluchteling aangezien voor Mladic
AMSTERDAM De politie van Wenen heeft deze week een man opgepakt in de veronderstelling dat het de Servische oud-generaal Ratko Mladic was. Gebitsonderzoek wees echter uit dat het om een 'dubbelganger' ging.
De man bleek een Bosniër te zijn die achttien jaar geleden uit het voormalige Joegoslavië is gevlucht voor het regime van Mladic. Dat schrijven diverse Oostenrijkse media.
De politie van de Oostenrijkse hoofdstad was op het spoor van de vermeende Mladic gekomen door een anonieme brief.
De Bosniër spreekt tegen media uit zijn geboorteland van een "traumatische ervaring". Hij deed een middagdutje toen zijn huis plotseling werd omsingeld.
"Ik kan er maar niet bij dat zoiets in Wenen kan gebeuren", zegt hij. Mladic heeft mij uit Bosnië verdreven en nu word ik met deze misdadiger verward."
Gezocht
Mladic wordt gezocht door het internationale Joegoslavië-Tribunaal in Den Haag. Hij wordt onder meer beschuldigd van volkerenmoord in 1995 rond het Bosnische Srebrenica.
In september van dit jaar dachten opsporingsdiensten van het Joegoslaviëtribunaal ook al dat ze Mladic te pakken hadden. Deze look-a-like bleek een Belg uit het Vlaamse Sint-Truiden te zijn.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geef maar toe, je moest wel lachen![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dan voel je je wel dik genaaid
ow... sorry... was wel de bedoelingquote:
latersquote:
Precies! Maar ja, ik kan ook niet alles hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer was hij is wel erg leuk natuurlijk
Nee, je kan nie(t)(d) alles hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies! Maar ja, ik kan ook niet alles hebben natuurlijk.
Doe datquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
ik schop mezelf even onder de douche hoor
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies! Maar ja, ik kan ook niet alles hebben natuurlijk.
Sop ze!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
ik schop mezelf even onder de douche hoor
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doe dat
Vind pgr ook niet erg volgens mij
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Doe dat
Vind pgr ook niet erg volgens mij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |