Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef DaMart het volgende:
Als de koffie of thee te warm is even buiten gaan staan nu... hoef je niet zelf te blazen.
was ik vorige week nog waaide zowat weg daarquote:
Heerlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
was ik vorige week nog waaide zowat weg daar
niet echt had overal zand in zittenquote:
ben ik niet zo kapot van scrubbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sopje erbij en je hebt zelfgemaakte scrub
dan waai ik wegquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef DaMart het volgende:
Als de koffie of thee te warm is even buiten gaan staan nu... hoef je niet zelf te blazen.
stuur maar wat vlees hier heenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:22 schreef Enfermera het volgende:
Even een post zonder terug te lezen, ben net terug van mn werk en ga zo weer weg, weer eten bij schoonfamilie XD
Gister BBQ was leuk, best aardig. Veel, heeeul veel vlees overGelukkig niet zo'n last van mn maag, heb rustig aan gedaan met vlees. En ze hadden nog wat fruit dus dat was ook wel lekker
Hoe ist hier?
Dank je wel ik word verlegen van lieve complimentjes. Maar ik heb altijd dat ik mjin eigen foto's niet zo leuk vind hahahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuke foto! Niks geen stomme lach
dan scherm ik mijn bbq wel voor afquote:
En hier ook heen ajbquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
leuke foto panda niks mis mee
Lovelyquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Idd niks mis met de foto van panda
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
leuke foto panda niks mis mee
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Idd niks mis met de foto van panda
Jullie zijn allemaal liefquote:
Staekbeerevlaaiquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb op de verjaardag waar ik in het weekend was kruisbessenvlaai gegeten. Het klonk niet zo lekker omdat ik weet dat kruisbessen erg zuur zijn. Maar wat was ik bij dat ik mij toch aan een stukje heb gewaagd want was wat dat lekker zeg. De schoonouders van mijn nichtje komen uit Maastricht en hebben die vlaai vlak over de grens in Belgie gehaald. Jammer dat ze dat hier niet hebben. HIer heb je alleen de vlaaien van multivlaai ook lekker maar er gaat niks boven een echte limburgse vlaai. Ik houd meer van hartig dan van zoet maar een vlaai vind ik wel altijd lekker.
Mijn nicht noemde het anders het was trouwens een kruisbessenkruimelvlaaiquote:
Lowlands?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
Ik bevind me weer enigszins onder de levenden.
Manmanman, wat een feest dit weekend.
XDquote:
Ligt nog bij oma, dus ik gok dat zij het aan het opmaken zijnquote:
Kruusjelevlaai zekerquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mijn nicht noemde het anders het was trouwens een kruisbessenkruimelvlaai
Jup. Echt he-le-maal stukgegaanquote:
kronselevlaai werd er gezegdquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Kruusjelevlaai zeker. Zuiderlingen
.
[..]
Jup. Echt he-le-maal stukgegaan.
Kruisbessenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb op de verjaardag waar ik in het weekend was kruisbessenvlaai gegeten. Het klonk niet zo lekker omdat ik weet dat kruisbessen erg zuur zijn. Maar wat was ik bij dat ik mij toch aan een stukje heb gewaagd want was wat dat lekker zeg. De schoonouders van mijn nichtje komen uit Maastricht en hebben die vlaai vlak over de grens in Belgie gehaald. Jammer dat ze dat hier niet hebben. HIer heb je alleen de vlaaien van multivlaai ook lekker maar er gaat niks boven een echte limburgse vlaai. Ik houd meer van hartig dan van zoet maar een vlaai vind ik wel altijd lekker.
Goed zo!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Kruusjelevlaai zeker. Zuiderlingen
.
[..]
Jup. Echt he-le-maal stukgegaan.
Dat kan ook nog ja, de Limburgse taal verschilt van plaats tot plaatsquote:
Kunnen jullie elkaar dan wel goed verstaan. Ik kan de schoonvader van mijn nicht nooit goed verstaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja, de Limburgse taal verschilt van plaats tot plaats.
Over het algemeen wel, al moet ik bijvoorbeeld bij Kerkraads wel echt moeite doen om de spreker te kunnen volgen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar dan wel goed verstaan. Ik kan de schoonvader van mijn nicht nooit goed verstaan
Ach zolang je maar een lekkere vlaai kunt bestellen dan is het goed tochquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, al moet ik bijvoorbeeld bij Kerkraads wel echt moeite doen om de spreker te kunnen volgen.
Rustigquote:
Nee hoor ik ben een geboren en getogen Amsterdamse maar praat niet Amsterdams hoewel ik wel met een amsterdams accent kan praten. Toen ik nog een kleine Panda was zijn wij verhuisd naar een dorp ergens in NHquote:
gelukkig ik begon al te twijfelenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je hier zijn: Limburg #75 Waor we plat blieve praote
Die TT .. het lijkt wel friesquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je hier zijn: Limburg #75 Waor we plat blieve praote
Ik heb even gelezen en dat topic en kan het totaal niet volgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig ik begon al te twijfelen
je bedoelt bienestichquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Panda72 het volgende:
quote:
mja maar niet teveel wil nog wel kunnen slapen straksquote:
Nee 1tjequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
mja maar niet teveel wil nog wel kunnen slapen straks
Huh?quote:
ik hou van de smaak van koffiequote:
Fries is eigenlijk wel een hele grappige taalquote:
Ik moest meteen denken aan Fatima in S1nglequote:
ik heb fries nog nooit gehoord eigenlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fries is eigenlijk wel een hele grappige taal
En dialectenOm maar over accenten maar te zwijgen
die vlaai die je hebt gegeten zo noemen ze die in Roermondquote:
Ach zoquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die vlaai die je hebt gegeten zo noemen ze die in Roermond
Ik heb er eentjequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fries is eigenlijk wel een hele grappige taal
En dialectenOm maar over accenten maar te zwijgen
Ken ik nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Fatima in S1ngle
me schoonmoeder maakt hem wel eensquote:
Trouwen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
me schoonmoeder maakt hem wel eens
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Fatima in S1ngle
Hee wat grappig, dat hebben ze in Papoea Nieuw Guinea ook. In de binnenlanden dan he.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja, de Limburgse taal verschilt van plaats tot plaats.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Deze kreeg ik laatst van justmattie
Ik heb echt zowat in mijn broek gezeken van het lachen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Trouwen?![]()
Oh nee dat kan niet want schoonmoeder![]()
![]()
iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)en-eipott-heten.html
ziek, dat rechtengedoe![]()
en soms ook zo'n gemieren neukquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)en-eipott-heten.html
ziek, dat rechtengedoe![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Giertje het volgende:
oew ik heb nog 20 euro te gaan en dan heb ik 300 euro in mijn tattoo potje zitten
mja ik heb verschillende ideen dus ben er nog niet over uit wat het wordquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat wordt een fijne tattoo
Ik wil ook weer(mijn zwaan is net weer bijgewerkt)
Ik ga een aflevering kijken van Prisonbreakfijne avond allen
misschien tot later
Kijk ze en misschien tot straksquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat wordt een fijne tattoo
Ik wil ook weer(mijn zwaan is net weer bijgewerkt)
Ik ga een aflevering kijken van Prisonbreakfijne avond allen
misschien tot later
Hey TJquote:
Nu gewoon in het NLquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
hej lilla uppfödare![]()
det är inte händig, var ett språk
o, het is hier geen klein limburg waar iedereen zijn eigen taal heeftquote:
Aha zo, kijk nu begrijp ik het tenminste nogquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, het is hier geen klein limburg waar iedereen zijn eigen taal heeft
kan wel maar dan moet je geen slechte hebben of een foute trip krijgenquote:
Dat zijn geen paddo's dat zijn champignons. Paddo's moet je niet etenquote:
Zijn ook paddenstoelen dus een pot nat en eet ik nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat zijn geen paddo's dat zijn champignons. Paddo's moet je niet eten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat foto's van mijn vakantie, zonder treinenSpeciaal voor Marijke, maar jullie mogen ook kijken
![]()
Allereerst een vissersbootje op de Schluchsee.
[ afbeelding ]
De Jeugdherberg vanaf een bosweggetje in de buurt, waar ik tijdens één van de regendagen nog net een klein wandelingetje kon maken.
[ afbeelding ]
Een slak die net overstak tussen de buien door.
[ afbeelding ]
Een geinig Brunnentje, ook vlak achter de JH.
[ afbeelding ]
Uitzicht op de ondergaande zon vanaf het terras van de tent waar ik ongeveer de helft van de dagen gegeten heb![]()
[ afbeelding ]
De grootste intacte paddestoel die ik ooit gezien heb![]()
[ afbeelding ]
Het historische stadscentrum van Freiburg.
[ afbeelding ]
Opvallende fietstaxi in Freiburg.
[ afbeelding ]
De vernieuwde Schloßbergbahn, open sinds 2008. Tot 2006 was hier een kabelbaan, die te duur in onderhoud was. Stelt niet veel voor, in 3 minuten word je 75 meter omhoog gebracht. Toch leuk![]()
[ afbeelding ]
Overzicht over Freiburg vanaf de Schloßberg.
[ afbeelding ]
Brunnentje achter de JH nogmaals, op een mooie dag![]()
[ afbeelding ]
Hip appartementencomplex in Toscaanse stijl, opgetrokken op het voormalige goederenemplacement van station Freiburg Wiehre.
[ afbeelding ]
En tot slot, vaste prik aan het eind van een vakantie daar in de buurt: Een middagje genieten aan de Bodensee in Konstanz![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suikertaartjequote:
gaat dit over dat fototje van pandaquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:34 schreef Panda72 het volgende:
Eigenlijk vind ik die plaatjes helemaal niet leuk want nu heb ik trek in iets lekkers
Thee van trekkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan wel maar dan moet je geen slechte hebben of een foute trip krijgen
Nee schnitzel met patatquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat dit over dat fototje van panda
Alsjeblieft, iets lekkers:quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:34 schreef Panda72 het volgende:
Eigenlijk vind ik die plaatjes helemaal niet leuk want nu heb ik trek in iets lekkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alsjeblieft, iets lekkers:wat moet ik daar nou meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
bed. jij. voorbeeld volgen.quote:
dus niet meer scheren en breeduit liggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bed. jij. voorbeeld volgen.
tel maar op
Volgens mij moet dat voor jou niet moeilijk zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus niet meer scheren en breeduit liggen
eehh, wantquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat voor jou niet moeilijk zijn
[..]
Alsjeblieft, iets lekkers:DAMN!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom dusquote:
[..]
Alsjeblieft, iets lekkers:Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
en ik maar denken dat ik de bofkont wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
dat verhaaltjes lezen en je op tijd naar bed sturen heeft wel een doel natuurlijk he
Waarom deel je niet want ik heb nog steeds hongerquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef Panda72 het volgende:
Flash bedankt hoor dankzij jouw foto's kreeg ik trek in iets lekkers en nu heb ik een satekroket gebakken en gegeten.![]()
![]()
dat ben je toch ook?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
en ik maar denken dat ik de bofkont was
Volgende keer stuur ik het op met een koerierquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom deel je niet want ik heb nog steeds honger![]()
Dankjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik het op met een koerier
Ja hij boft wantquote:
quote:
quote:
Ja dan moet je ook niet midden in een verhaaltje in slaap vallen he dat is niet erg aardigquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga je weer voorlezen?
ga ik vast in bed liggen![]()
Ja het is zielig maar ja zo als mijn zeer wijze collega altijd zegt dat het maar geen varkentje/lammetje/hertje moeten zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind het zo sip als het beestje dat ik eet nog herkenbaar is als beestje!
ja, ik weet het, ik ben stom
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet midden in een verhaaltje in slaap vallen he dat is niet erg aardig
[ afbeelding ]
die krijg ik wel wakker hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Panda72 het volgende:
Ja dan moet je ook niet midden in een verhaaltje in slaap vallen he dat is niet erg aardig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
ga je weer voorlezen?
ga ik vast in bed liggen![]()
Oh dat is het je ligt te wachten op een nachtzoen mijn excuses dan heb ik mij vergistquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe ik nooit, want mis ik de nachtzoen
jip en janneke met takkiequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kies maar: Raad eens hoeveel ik van je hou of Jip en Janneke?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dat is het je ligt te wachten op een nachtzoen mijn excuses dan heb ik mij vergist
Trustenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen morgen weer werken. Slaap lekker fokkertjes
Slaap lekker snoetjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Panda72 het volgende:
Slaap lekker Beertjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Panda72 het volgende:
sluit ik me bij aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil d'r best een paar bekijkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zo pfff de treinenfoto's staan er ook inmiddelsMaar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen
Bijnaquote:
Marijkes verjaardagscadeautjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
Helaas nog nietwat staat er daar dan op de planning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Trusten Wokquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijkes verjaardagscadeautje
Ik hoefde niet eens in de spoiler te kijken want wist wat het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijkes verjaardagscadeautje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal de kaartjes snel even uitprinten
Zou je het evt leuk vinden als Bianca meegaat trouwens?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Bianca mag altijd overal mee naartoequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal de kaartjes snel even uitprinten
Zou je het evt leuk vinden als Bianca meegaat trouwens?
takkiequote:
Slaap lekker pandaatjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Panda72 het volgende:
Trustequote:
Trustenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bianca mag altijd overal mee naartoe
.quote:
Slaap lekker Marijkequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
.
Trusten meisje![]()
Ik ga ook zo, dus welterusten voor degenen die nog wakker zijn
Treinentopic #248quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil d'r best een paar bekijkenWaar staan ze?
Slaap Lekker LLquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook slapenweltrusten allemaal
trustenquote:
Thanksquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trusten
en ook aan de andere slapers
quote:
Dankquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 059 Panda72
02. 039 wel.o.k
03. 035 Trevland
04. 031 LovelyLady
05. 027 Giertje
06. 021 goldfinger1963
07. 019 suikertaartje
08. 018 Dr_Flash
09. 015 fonsoy
10. 011 Marijkezwolle
11. 010 DaMart
12. 009 Solique
13. 008 TJDoornbos
14. 007 naatje_1
15. 006 MPG
16. 004 friemelaar
17. 003 Enfermera
Reeks-statistieken!
Je werd wakker omdat ik het bed verlietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:11 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben vrij hoor, dus ik snap niet helemaal waarom ik al vanaf 6 uur klaarwakker ben
Dat is me dan toch een flink potje telepathie, want toen ik uit bed ging lag er nog iemand naast me hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:21 schreef DaMart het volgende:
Je werd wakker omdat ik het bed verliet.
Ik ben vandaag ook vrijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:11 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben vrij hoor, dus ik snap niet helemaal waarom ik al vanaf 6 uur klaarwakker ben
Hoi lieffiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben vandaag ook vrijKoffie doen?
zoals het hoortquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lieffie![]()
![]()
Ik WIL wel koffie doen, maar vrij is hier zoveel mogelijk in het huishouden doen vandaag![]()
Maar ik heb inmiddels al opgeruimd en ga zo stofzuigen en strijken, dus wie weet ben ik op tijd klaar
quote:
*kuch*quote:
Maar ja bent toch ook een soort tweelingzus... dan voel je dat gewoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is me dan toch een flink potje telepathie, want toen ik uit bed ging lag er nog iemand naast me hoor
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*kuch*
je snapt nu natuurlijk wel dat je vanavond geen verhaaltje krijgt he?
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:16 schreef DaMart het volgende:
Maar ja bent toch ook een soort tweelingzus... dan voel je dat gewoon.
dan had je je dat maar moeten bedenken voor je kutopmerkingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
en ik heb me speciaal niet geschoren vanochtend
Ik zal het voorstellen aan mijn baasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar!
Wil je er dan in het vervolg iets later uit gaan?
Ja, of je gaat dichter bij je werk wonenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef DaMart het volgende:
Ik zal het voorstellen aan mijn baas.
En we lagen er gisteren wel om 23:00 uur in!.
Nee, dan zijn strand en duinen weer zo ver wegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of je gaat dichter bij je werk wonen![]()
Dan was de telepathie 43 minuten vertraagd, want ik lag er om precies 23:08 inquote:Hmm. 23:51 om precies te zijn
Dan ga je dichter bij huis werkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:28 schreef DaMart het volgende:
Nee, dan zijn strand en duinen weer zo ver weg.
Het is ook best een afstand he, en 's ochtends ben ik nou eenmaal scherper dan 's avondsquote:Dan was de telepathie 43 minuten vertraagd, want ik lag er om precies 23:08 in.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan had je je dat maar moeten bedenken voor je kutopmerking
Hmm. Nou. Hmm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
sorry suikertaartje
kan ik het nog goed maken?
asjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieft
Mijn wekker ging om half 7 en ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:11 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Idem hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om half 7 en ik ben nog niet helemaal wakker
* wel.o.k wok gaat op zijn knieën voor suikertaartje zitten en geeft kadootje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Nou. Hmm.
Bedenk maar iets heel erg liefs en dan denk ik er over na. Misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
kwart voor 6 ging de mijnequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om half 7 en ik ben nog niet helemaal wakker
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k wok gaat op zijn knieën voor suikertaartje zitten en geeft kadootje.
Lieve lieve suikertaartje, wil jij vanavond met mij naar bed om een verhaaltje voor te lezen
kadootjeHihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ne sont pas partis
laat hem dat huis maar aan mij kado doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga je dichter bij huis werken![]()
'If god didn't want us to eat pigs, he wouldn't have made them out of bacon!'quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja het is zielig maar ja zo als mijn zeer wijze collega altijd zegt dat het maar geen varkentje/lammetje/hertje moeten zijn.
Guten Morgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal
[..]
Ik ben vandaag ook vrijKoffie doen?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb me speciaal niet geschoren vanochtend
Ehm....wel hoor:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
Ik ook niet.
En ik maak geen kutopmerkingen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:24 schreef MPG het volgende:
'If god didn't want us to eat pigs, he wouldn't have made them out of bacon!'
quote:
Friemelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:10 schreef friemelaar het volgende:
Ook van mijn vakantie, en de inspanning daarvoor , een paar fotootjes......
[ afbeelding ]
Zo is't geworden (de kajak kan eraf hoor)
[ afbeelding ]
En de binnenkant van mijn "geheime project"
Morgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen.
Vandaag en morgen bijkomen van Lowlands en dan vanaf donderdag nog eens 4 dagen afterparty op het zomerparkfeest hier....
wokquote:
Bijkomen is altijd goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen
Bijkomen is goedZomerparkfeest is wel tof
Het is dat ik donderdag en vrijdag moet werken, anders was ik misschien nog even langs gekomen
Tof!quote:
MPGquote:
En welke symboliek steekt daar achter als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:18 schreef Giertje het volgende:
op mijn borstkas 2 zwaluwen
[ afbeelding ]
zie post hierbovenquote:
niet echt een symbool was al een tijdje naar zoiets op zoek maar wist nog niet echt wat toen kwam ik dit tegen en ik had gelijk zoiets van dat word hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke symboliek steekt daar achter als ik vragen mag?
flesquote:
Hier valt het wel mee.quote:
Ik mag niet zeggen dat je het via een 'open proxy' zou kunnen proberenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil nogmaals stemmen op een bepaalde site om iemand te helpen een prijsje te winnen. Nu kan ik maar 1 keer stemmen helaas. Ik heb de cookies al verwijderd maar dat helpt niet want ik kan nog steeds niet nog een keer stemmen weet 1 van jullie hoe ik dit kan omzeilen zodat ik nog 1 keer kan stemmen(ja ik weet dat het niet eerlijk is)
quote:
Ga dan naar huisquote:
Doe ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
eh ik ben dom hoor hoe doe je dat mag ook via pmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat je het via een 'open proxy' zou kunnen proberen....
Zaterdag heb ik Kontrustquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijkomen is altijd goed.
En Zomerparkfeest is echt wel tof ja. En dat is ook zaterdag en zondag nog
........
Ja, en ik doe met haar meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef DaMart het volgende:
Je moet de hele dag blijven staan om je kont rust te geven?
Nee, ik sponsor die baas van jou al veel te veelquote:
Kontrust is ook tofquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik KontrustEn zondag zijn mijn ouders lang getrouwd (weet even niet meer, meer dan 30 jaar in elk geval
) Dus helaas
![]()
Middag allemaal
Ervaringsdeskundige spreektquote:
Gezelligquote:
Hellup MPGquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
eh ik ben dom hoor hoe doe je dat mag ook via pm
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hebben ze daar ook bananenijsjes?
Godsamme nog altijd niet 100% na zaterdag
Fruuuuuutsquote:
Shantel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:49 schreef MPG het volgende:
Damn. Nu weet ik weer waar ik Shantel & BCO eerder heb gezien. Na vorig jaar de afsluiter van het Zomerparkfeest, dit jaar de afsluiter van Lowlands
Schoremquote:
Ik word verlegen hihiquote:
Disko, Disko Partizani!quote:
frutsquote:
Mooierd?quote:
join the clubquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet gewoon hard werken voor mijn geld hier
Let me show you my paprika.quote:
Belachlijk zal ik ze in elkaar beukenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:ik moet gewoon hard werken voor mijn geld hier
het is maar hoe je het noemtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Let me show you my paprika.
Look what a beautiful paprika!
Ze had het tegen mijquote:
ja doe maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Belachlijk zal ik ze in elkaar beuken
betaal jij de ticket evenquote:
Geweld lost niks opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Belachlijk zal ik ze in elkaar beuken
Was ik daar nog bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |