Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef DaMart het volgende:
Als de koffie of thee te warm is even buiten gaan staan nu... hoef je niet zelf te blazen.
was ik vorige week nog waaide zowat weg daarquote:
Heerlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
was ik vorige week nog waaide zowat weg daar
niet echt had overal zand in zittenquote:
ben ik niet zo kapot van scrubbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sopje erbij en je hebt zelfgemaakte scrub
dan waai ik wegquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef DaMart het volgende:
Als de koffie of thee te warm is even buiten gaan staan nu... hoef je niet zelf te blazen.
stuur maar wat vlees hier heenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:22 schreef Enfermera het volgende:
Even een post zonder terug te lezen, ben net terug van mn werk en ga zo weer weg, weer eten bij schoonfamilie XD
Gister BBQ was leuk, best aardig. Veel, heeeul veel vlees overGelukkig niet zo'n last van mn maag, heb rustig aan gedaan met vlees. En ze hadden nog wat fruit dus dat was ook wel lekker
Hoe ist hier?
Dank je wel ik word verlegen van lieve complimentjes. Maar ik heb altijd dat ik mjin eigen foto's niet zo leuk vind hahahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuke foto! Niks geen stomme lach
dan scherm ik mijn bbq wel voor afquote:
En hier ook heen ajbquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
leuke foto panda niks mis mee
Lovelyquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Idd niks mis met de foto van panda
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
leuke foto panda niks mis mee
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Idd niks mis met de foto van panda
Jullie zijn allemaal liefquote:
Staekbeerevlaaiquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb op de verjaardag waar ik in het weekend was kruisbessenvlaai gegeten. Het klonk niet zo lekker omdat ik weet dat kruisbessen erg zuur zijn. Maar wat was ik bij dat ik mij toch aan een stukje heb gewaagd want was wat dat lekker zeg. De schoonouders van mijn nichtje komen uit Maastricht en hebben die vlaai vlak over de grens in Belgie gehaald. Jammer dat ze dat hier niet hebben. HIer heb je alleen de vlaaien van multivlaai ook lekker maar er gaat niks boven een echte limburgse vlaai. Ik houd meer van hartig dan van zoet maar een vlaai vind ik wel altijd lekker.
Mijn nicht noemde het anders het was trouwens een kruisbessenkruimelvlaaiquote:
Lowlands?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
Ik bevind me weer enigszins onder de levenden.
Manmanman, wat een feest dit weekend.
XDquote:
Ligt nog bij oma, dus ik gok dat zij het aan het opmaken zijnquote:
Kruusjelevlaai zekerquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mijn nicht noemde het anders het was trouwens een kruisbessenkruimelvlaai
Jup. Echt he-le-maal stukgegaanquote:
kronselevlaai werd er gezegdquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Kruusjelevlaai zeker. Zuiderlingen
.
[..]
Jup. Echt he-le-maal stukgegaan.
Kruisbessenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb op de verjaardag waar ik in het weekend was kruisbessenvlaai gegeten. Het klonk niet zo lekker omdat ik weet dat kruisbessen erg zuur zijn. Maar wat was ik bij dat ik mij toch aan een stukje heb gewaagd want was wat dat lekker zeg. De schoonouders van mijn nichtje komen uit Maastricht en hebben die vlaai vlak over de grens in Belgie gehaald. Jammer dat ze dat hier niet hebben. HIer heb je alleen de vlaaien van multivlaai ook lekker maar er gaat niks boven een echte limburgse vlaai. Ik houd meer van hartig dan van zoet maar een vlaai vind ik wel altijd lekker.
Goed zo!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Kruusjelevlaai zeker. Zuiderlingen
.
[..]
Jup. Echt he-le-maal stukgegaan.
Dat kan ook nog ja, de Limburgse taal verschilt van plaats tot plaatsquote:
Kunnen jullie elkaar dan wel goed verstaan. Ik kan de schoonvader van mijn nicht nooit goed verstaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja, de Limburgse taal verschilt van plaats tot plaats.
Over het algemeen wel, al moet ik bijvoorbeeld bij Kerkraads wel echt moeite doen om de spreker te kunnen volgen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar dan wel goed verstaan. Ik kan de schoonvader van mijn nicht nooit goed verstaan
Ach zolang je maar een lekkere vlaai kunt bestellen dan is het goed tochquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, al moet ik bijvoorbeeld bij Kerkraads wel echt moeite doen om de spreker te kunnen volgen.
Rustigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |