quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
leuke foto panda niks mis mee
Lovelyquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Idd niks mis met de foto van panda
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
leuke foto panda niks mis mee
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Idd niks mis met de foto van panda
Jullie zijn allemaal liefquote:
Staekbeerevlaaiquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb op de verjaardag waar ik in het weekend was kruisbessenvlaai gegeten. Het klonk niet zo lekker omdat ik weet dat kruisbessen erg zuur zijn. Maar wat was ik bij dat ik mij toch aan een stukje heb gewaagd want was wat dat lekker zeg. De schoonouders van mijn nichtje komen uit Maastricht en hebben die vlaai vlak over de grens in Belgie gehaald. Jammer dat ze dat hier niet hebben. HIer heb je alleen de vlaaien van multivlaai ook lekker maar er gaat niks boven een echte limburgse vlaai. Ik houd meer van hartig dan van zoet maar een vlaai vind ik wel altijd lekker.
Mijn nicht noemde het anders het was trouwens een kruisbessenkruimelvlaaiquote:
Lowlands?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
Ik bevind me weer enigszins onder de levenden.
Manmanman, wat een feest dit weekend.
XDquote:
Ligt nog bij oma, dus ik gok dat zij het aan het opmaken zijnquote:
Kruusjelevlaai zekerquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mijn nicht noemde het anders het was trouwens een kruisbessenkruimelvlaai
Jup. Echt he-le-maal stukgegaanquote:
kronselevlaai werd er gezegdquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Kruusjelevlaai zeker. Zuiderlingen
.
[..]
Jup. Echt he-le-maal stukgegaan.
Kruisbessenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb op de verjaardag waar ik in het weekend was kruisbessenvlaai gegeten. Het klonk niet zo lekker omdat ik weet dat kruisbessen erg zuur zijn. Maar wat was ik bij dat ik mij toch aan een stukje heb gewaagd want was wat dat lekker zeg. De schoonouders van mijn nichtje komen uit Maastricht en hebben die vlaai vlak over de grens in Belgie gehaald. Jammer dat ze dat hier niet hebben. HIer heb je alleen de vlaaien van multivlaai ook lekker maar er gaat niks boven een echte limburgse vlaai. Ik houd meer van hartig dan van zoet maar een vlaai vind ik wel altijd lekker.
Goed zo!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Kruusjelevlaai zeker. Zuiderlingen
.
[..]
Jup. Echt he-le-maal stukgegaan.
Dat kan ook nog ja, de Limburgse taal verschilt van plaats tot plaatsquote:
Kunnen jullie elkaar dan wel goed verstaan. Ik kan de schoonvader van mijn nicht nooit goed verstaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja, de Limburgse taal verschilt van plaats tot plaats.
Over het algemeen wel, al moet ik bijvoorbeeld bij Kerkraads wel echt moeite doen om de spreker te kunnen volgen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar dan wel goed verstaan. Ik kan de schoonvader van mijn nicht nooit goed verstaan
Ach zolang je maar een lekkere vlaai kunt bestellen dan is het goed tochquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, al moet ik bijvoorbeeld bij Kerkraads wel echt moeite doen om de spreker te kunnen volgen.
Rustigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |