jip en janneke met takkiequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kies maar: Raad eens hoeveel ik van je hou of Jip en Janneke?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dat is het je ligt te wachten op een nachtzoen mijn excuses dan heb ik mij vergist
Trustenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen morgen weer werken. Slaap lekker fokkertjes
Slaap lekker snoetjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Panda72 het volgende:
Slaap lekker Beertjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Panda72 het volgende:
sluit ik me bij aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil d'r best een paar bekijkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zo pfff de treinenfoto's staan er ook inmiddelsMaar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen
Bijnaquote:
Marijkes verjaardagscadeautjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
Helaas nog nietwat staat er daar dan op de planning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Trusten Wokquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijkes verjaardagscadeautje
Ik hoefde niet eens in de spoiler te kijken want wist wat het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijkes verjaardagscadeautje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal de kaartjes snel even uitprinten
Zou je het evt leuk vinden als Bianca meegaat trouwens?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Bianca mag altijd overal mee naartoequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal de kaartjes snel even uitprinten
Zou je het evt leuk vinden als Bianca meegaat trouwens?
takkiequote:
Slaap lekker pandaatjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Panda72 het volgende:
Trustequote:
Trustenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bianca mag altijd overal mee naartoe
.quote:
Slaap lekker Marijkequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
.
Trusten meisje![]()
Ik ga ook zo, dus welterusten voor degenen die nog wakker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |