quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alsjeblieft, iets lekkers:DAMN!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom dusquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alsjeblieft, iets lekkers:Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
en ik maar denken dat ik de bofkont wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
dat verhaaltjes lezen en je op tijd naar bed sturen heeft wel een doel natuurlijk he
Waarom deel je niet want ik heb nog steeds hongerquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef Panda72 het volgende:
Flash bedankt hoor dankzij jouw foto's kreeg ik trek in iets lekkers en nu heb ik een satekroket gebakken en gegeten.![]()
![]()
dat ben je toch ook?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
en ik maar denken dat ik de bofkont was
Volgende keer stuur ik het op met een koerierquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom deel je niet want ik heb nog steeds honger![]()
Dankjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik het op met een koerier
Ja hij boft wantquote:
quote:
quote:
Ja dan moet je ook niet midden in een verhaaltje in slaap vallen he dat is niet erg aardigquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga je weer voorlezen?
ga ik vast in bed liggen![]()
Ja het is zielig maar ja zo als mijn zeer wijze collega altijd zegt dat het maar geen varkentje/lammetje/hertje moeten zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind het zo sip als het beestje dat ik eet nog herkenbaar is als beestje!
ja, ik weet het, ik ben stom
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet midden in een verhaaltje in slaap vallen he dat is niet erg aardig
[ afbeelding ]
die krijg ik wel wakker hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Panda72 het volgende:
Ja dan moet je ook niet midden in een verhaaltje in slaap vallen he dat is niet erg aardig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
ga je weer voorlezen?
ga ik vast in bed liggen![]()
Oh dat is het je ligt te wachten op een nachtzoen mijn excuses dan heb ik mij vergistquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe ik nooit, want mis ik de nachtzoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |