zie post hierbovenquote:
niet echt een symbool was al een tijdje naar zoiets op zoek maar wist nog niet echt wat toen kwam ik dit tegen en ik had gelijk zoiets van dat word hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke symboliek steekt daar achter als ik vragen mag?
flesquote:
Hier valt het wel mee.quote:
Ik mag niet zeggen dat je het via een 'open proxy' zou kunnen proberenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil nogmaals stemmen op een bepaalde site om iemand te helpen een prijsje te winnen. Nu kan ik maar 1 keer stemmen helaas. Ik heb de cookies al verwijderd maar dat helpt niet want ik kan nog steeds niet nog een keer stemmen weet 1 van jullie hoe ik dit kan omzeilen zodat ik nog 1 keer kan stemmen(ja ik weet dat het niet eerlijk is)
quote:
Ga dan naar huisquote:
Doe ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
eh ik ben dom hoor hoe doe je dat mag ook via pmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat je het via een 'open proxy' zou kunnen proberen....
Zaterdag heb ik Kontrustquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijkomen is altijd goed.
En Zomerparkfeest is echt wel tof ja. En dat is ook zaterdag en zondag nog
........
Ja, en ik doe met haar meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef DaMart het volgende:
Je moet de hele dag blijven staan om je kont rust te geven?
Nee, ik sponsor die baas van jou al veel te veelquote:
Kontrust is ook tofquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik KontrustEn zondag zijn mijn ouders lang getrouwd (weet even niet meer, meer dan 30 jaar in elk geval
) Dus helaas
![]()
Middag allemaal
Ervaringsdeskundige spreektquote:
Gezelligquote:
Hellup MPGquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
eh ik ben dom hoor hoe doe je dat mag ook via pm
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hebben ze daar ook bananenijsjes?
Godsamme nog altijd niet 100% na zaterdag