Hoi lieffiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben vandaag ook vrijKoffie doen?
zoals het hoortquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lieffie![]()
![]()
Ik WIL wel koffie doen, maar vrij is hier zoveel mogelijk in het huishouden doen vandaag![]()
Maar ik heb inmiddels al opgeruimd en ga zo stofzuigen en strijken, dus wie weet ben ik op tijd klaar
quote:
*kuch*quote:
Maar ja bent toch ook een soort tweelingzus... dan voel je dat gewoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is me dan toch een flink potje telepathie, want toen ik uit bed ging lag er nog iemand naast me hoor
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*kuch*
je snapt nu natuurlijk wel dat je vanavond geen verhaaltje krijgt he?
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:16 schreef DaMart het volgende:
Maar ja bent toch ook een soort tweelingzus... dan voel je dat gewoon.
dan had je je dat maar moeten bedenken voor je kutopmerkingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
en ik heb me speciaal niet geschoren vanochtend
Ik zal het voorstellen aan mijn baasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar!
Wil je er dan in het vervolg iets later uit gaan?
Ja, of je gaat dichter bij je werk wonenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef DaMart het volgende:
Ik zal het voorstellen aan mijn baas.
En we lagen er gisteren wel om 23:00 uur in!.
Nee, dan zijn strand en duinen weer zo ver wegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of je gaat dichter bij je werk wonen![]()
Dan was de telepathie 43 minuten vertraagd, want ik lag er om precies 23:08 inquote:Hmm. 23:51 om precies te zijn
Dan ga je dichter bij huis werkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:28 schreef DaMart het volgende:
Nee, dan zijn strand en duinen weer zo ver weg.
Het is ook best een afstand he, en 's ochtends ben ik nou eenmaal scherper dan 's avondsquote:Dan was de telepathie 43 minuten vertraagd, want ik lag er om precies 23:08 in.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan had je je dat maar moeten bedenken voor je kutopmerking
Hmm. Nou. Hmm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
sorry suikertaartje
kan ik het nog goed maken?
asjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieftasjeblieft
Mijn wekker ging om half 7 en ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:11 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben vrij hoor, dus ik snap niet helemaal waarom ik al vanaf 6 uur klaarwakker ben
Idem hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om half 7 en ik ben nog niet helemaal wakker
* wel.o.k wok gaat op zijn knieën voor suikertaartje zitten en geeft kadootje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Nou. Hmm.
Bedenk maar iets heel erg liefs en dan denk ik er over na. Misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
kwart voor 6 ging de mijnequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om half 7 en ik ben nog niet helemaal wakker
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k wok gaat op zijn knieën voor suikertaartje zitten en geeft kadootje.
Lieve lieve suikertaartje, wil jij vanavond met mij naar bed om een verhaaltje voor te lezen
kadootjeHihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
laat hem dat huis maar aan mij kado doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga je dichter bij huis werken![]()
'If god didn't want us to eat pigs, he wouldn't have made them out of bacon!'quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja het is zielig maar ja zo als mijn zeer wijze collega altijd zegt dat het maar geen varkentje/lammetje/hertje moeten zijn.
Guten Morgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal
[..]
Ik ben vandaag ook vrijKoffie doen?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb me speciaal niet geschoren vanochtend
Ehm....wel hoor:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
Ik ook niet.
En ik maak geen kutopmerkingen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:24 schreef MPG het volgende:
'If god didn't want us to eat pigs, he wouldn't have made them out of bacon!'
quote:
Friemelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:10 schreef friemelaar het volgende:
Ook van mijn vakantie, en de inspanning daarvoor , een paar fotootjes......
[ afbeelding ]
Zo is't geworden (de kajak kan eraf hoor)
[ afbeelding ]
En de binnenkant van mijn "geheime project"
Morgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen.
Vandaag en morgen bijkomen van Lowlands en dan vanaf donderdag nog eens 4 dagen afterparty op het zomerparkfeest hier....
wokquote:
Bijkomen is altijd goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen
Bijkomen is goedZomerparkfeest is wel tof
Het is dat ik donderdag en vrijdag moet werken, anders was ik misschien nog even langs gekomen
Tof!quote:
MPGquote:
En welke symboliek steekt daar achter als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:18 schreef Giertje het volgende:
op mijn borstkas 2 zwaluwen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |