Iedere letter die op de juiste plaats staat levert voor jou dubbele punten op?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik speel scrabble altijd op zijn trevs
Vast niet vanwege de scrabblequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik waarom ik niet naar de meet kom
Hmmm... dat ben ik dus...quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die engelse
[..]
Ik heb een heel dun woordenboek, een vlieg krijg je er net mee dood
Doegquote:
Voor mij welquote:
Nope, zwolle is wat te ver voor dat drukke weekend...quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast niet vanwege de scrabble
Zou hij wel komen als we scrabble vervangen door galgje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast niet vanwege de scrabble
Hoe gaat dat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik speel scrabble altijd op zijn trevs
Nog 3 minutenquote:
met taalfoutenquote:
Dat is een stuk veiligerquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij wel komen als we scrabble vervangen door galgje?.
eensquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
van afstand zijn ze altijd liever dan van dichtbij
Jammerquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, zwolle is wat te ver voor dat drukke weekend...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij wel komen als we scrabble vervangen door galgje?.
Ooit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mij welVoor jou dan?
quote:
Of is dat bij Koen niet zo dan? Bij die kleine van mij eerlijk gezegd wel... maar als ouder kijk je daar doorheen natuurlijkquote:
Ik vind die van andere ook leuk (meestal dan...)quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of is dat bij Koen niet zo dan? Bij die kleine van mij eerlijk gezegd wel... maar als ouder kijk je daar doorheen natuurlijk
De schat dat je bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die van andere ook leuk (meestal dan...)
Fijn weekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |