Succesquote:
douche ze trevquote:
mag ik meequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga zo dadelijk maar weer werken
Alleen als je, je muts hebt gevonden!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Alleen als je, je muts hebt gevonden!
jij bent nog niet beterquote:
correctie mijn favo muts, ik ga zo nog ven in de schuur kijken want ik heb in hui salles al 2x overhoop gehaald, mutsen zat maar niet de mutsquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Alleen als je, je muts hebt gevonden!
stimt! helaasquote:
Wanneer gevonden dan eis ik foto van DE mutsquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:12 schreef PeZu het volgende:
correctie mijn favo muts, ik ga zo nog ven in de schuur kijken want ik heb in hui salles al 2x overhoop gehaald, mutsen zat maar niet de muts![]()
Met PeZu's hoofd er inquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Wanneer gevonden dan eis ik foto van DE muts
Precies ja!quote:
eet slakelijkquote:
Mijn eigen laptop kan het wel aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, mevrouw Fha is weer aanwezig zie ik
Ja?quote:
Straks. Sssst ik probeer na te denken of ik mensen vergeet uit te nodigen voor mijn verjaardagquote:
Ja. Mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Straks. Sssst ik probeer na te denken of ik mensen vergeet uit te nodigen voor mijn verjaardag
de KSC people!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Straks. Sssst ik probeer na te denken of ik mensen vergeet uit te nodigen voor mijn verjaardag
quote:
lolquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef PeZu het volgende:
ola sol & sym
sym & sol
solsym
symsol
combineert goed
Hey LLquote:
en me koffie gaat regelmatig over mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
voor gf geen buikspier oefeningen, die man lacht hier de scheuren in zijn teennagales altijd
ik heb de hoop al opgegevenquote:
LoLaquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en me koffie gaat regelmatig over mijn toetsenbord
Als ik het nog ga vieren voor KSC volk, dan lekker een andere keerquote:
waarom nodig je er dan ook zoveel uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik het nog ga vieren voor KSC volk, dan lekker een andere keerIk heb nu al 19 man en dat kan ik eigenlijk echt niet kwijt
Doe niet zo mutserig jij vind hem vast wel.quote:
Cadeaus. Duhquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom nodig je er dan ook zoveel uit
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo er is er eentje met vuurwerk aan het klooien hier in de buurt, en heel zwaar vuurwerk ook
hebberdquote:
nee ik heb de hoop opgegeven als ik hem dan toevallig vind is dat pure joyquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe niet zo mutserig jij vind hem vast wel.
Kijk daarom ben jij dus niet welkom hehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |