Leer eens nadenken.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe zijn die bestraft dan??
Wat ik bedoel je zeggen is: wat bedoel je eigenlijk??
Tsja, ik zal wel dom zijn, maar ik geloof niet dat ze denken dat dat voor henzelf geldt.. Dus jouw zinnen waren niet direct duidelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Leer eens nadenken.
Ik bedoel dat ze uitdragen dat geweld harder bestraft moet worden.
Ik zeg niet dat ze dit wél doen. Lijkt me duidelijk dat de PVV een achterlijke partij is op het gebied van afstraffing en het checken van de integriteit en achtergrond van hun kamerleden.
Heel belangrijk iddquote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef RM-rf het volgende:
Je kunt trouwens over Lucassen een hoop zeggen..... maar een dubbel paspoort heeft hij dus gelukkig niet
Ik geloof dat Lucassen en consorten te asociaal en narcistisch zijn om dat te beseffen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik zal wel dom zijn, maar ik geloof niet dat ze denken dat dat voor henzelf geldt.. Dus jouw zinnen waren niet direct duidelijk.
Ergo: leer eens helder formuleren..
er zal bij de screening strak op gelet zijn, het zou natuurlijk erg belachelijk en door de linkse pers gelijk uitgenut, als der eentje tussen zou zitten die zow een dubbel paspoort heeftquote:
Dank je.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lucassen en consorten te asociaal en narcistisch zijn om dat te beseffen.
Tevens had ik het idee dat het duidelijk was dat de PVV hun geweldadenaars niet afstrafte. Ik doelde duidelijk op het hun landelijk strafbeleid.
Hoewel ik het storend vond dat je dat detail niet goed begreep, had ik je niet dom moeten noemen.
Excuses daarvoor
Of die redenering goed of slecht is mag je zelf bepalen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Im.Kant. het volgende:
Het neerkijken op 'theedrinken' kan hoogstens betekenen dat je geweld op een andere manier dan 'theedrinken' wilt aanpakken.
An sich geen slechte redenering, denk ik zo.
Misschien vanavond nog wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben benieuwd.. Wanneer denken jullie dat we horen dat Wilders iets laat weten? Danwel er anderszins iets duidelijk wordt?
Morgen, na het weekend, of helemaal niet?
Hij vindt het vervelend dat het naar buiten is gekomen en zal een beetje acteren alsof het een schok voor hem is, maar voor een belangrijk deel wist hij dit natuurlijk allemaal al lang.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben benieuwd.. Wanneer denken jullie dat we horen dat Wilders iets laat weten? Danwel er anderszins iets duidelijk wordt?
Morgen, na het weekend, of helemaal niet?
Ja, goeie analyse van Ferry.quote:
Klopt, maar dat is geen "nieuws"..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, goeie analyse van Ferry.
Die zetel is gewoon van Lucassen en als Wilders hem uit de fractie zet heeft de coalitie een probleem.
Nee. En als dat zo is, probeer dan een verband te bewijzen. Nu is je hele redenering niks waard. Je probeert een opinie over een(mijn inziens falend beleid) te koppelen aan dingen 'zelf doen' en 'doorpakken'. Die twee kenmerken zijn niet negatief en je kan ze net zo goed gebruiken om 'theedrinken' en het 'creëren van buurtcentra voor de gewelddadige hangjeugd' te beschrijven. Ik denk dat iemand als Cohen dat ook graag doet.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Of die redenering goed of slecht is mag je zelf bepalen.
Maar denk je niet dat iemand die neerkijkt op theedrinken qua politiek ook in zijn privéleven meer is van het 'zelf doen' en 'doorpakken' dan van overleg en begrip?
Dit is gewoon grappigquote:Dat een theedrinker bij een conflict met de aannemer kiest voor het gesprek en uiteindelijk juridische stappen, terwijl de 'doorpakker' zelf de bijl erbij pakt en daarmee gaat zwaaien? Dat de theedrinker vertrouwt op de politiebeveiliging, terwijl doorpakker Markuszower zelf wel z'n gun meeneemt naar een evenement. Dat de theedrinker met lastige buren met honden in overleg gaat en uiteindelijk de gemeente/politie inschakelt, terwijl een Lucassen er dan gewoon op los ramt.
Nee. Je constante gebruik van zweverige begrippen geeft me het gevoel dat ik op het moment wordt geconsulteerd door Gerda van AstroTV.quote:Snap je nu het punt?
Ik wel, als Ferry het zegt is het pas echt belangrijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klopt, maar dat is geen "nieuws"..
Ik vond het item weinig toevoegen eigenlijk..
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wel, als Ferry het zegt is het pas echt belangrijk.
Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Nee. En als dat zo is, probeer dan een verband te bewijzen. Nu is je hele redenering niks waard. Je probeert een opinie over een(mijn inziens falend beleid) te koppelen aan dingen 'zelf doen' en 'doorpakken'. Die twee kenmerken zijn niet negatief en je kan ze net zo goed gebruiken om 'theedrinken' en het 'creëren van buurtcentra voor de gewelddadige hangjeugd' te beschrijven. Ik denk dat iemand als Cohen dat ook graag doet.
Kortom, je bewering is zweverig en klopt niet.
[..]
Dit is gewoon grappig
Ten eerste kan je met 'doorpakker' net zo goed mijn zéér maatschappelijk betrokken D66-stemmende maatschappij-lerares(van de middelbare school 4e klas, dan) die enorm van 'aanpakken' was op het gebied van criminaliteit beschrijven.
Ze zou echter nóóit geweld gebruiken.
Wat ik hiermee probeer te illustreren is dat je een zeer vaag abstract begrip aanduid wat je op de meest uiteenlopende acties en politieke denkbeelden kan plakken.
Vervolgens probeer je met dit zeer algemene begrip een heel kleine groep van asociale mensen te definiëren.
Is dat nou de 'theedrink' manier van woordkeuze?
[..]
Nee. Je constante gebruik van zweverige begrippen geeft me het gevoel dat ik op het moment wordt geconsulteerd door Gerda van AstroTV.
Binnen 24 uur komt er een persberichtje van de PVV waarin Lucassen aankondigt dat hij ontslag neemt, en misschien ook excuses aanbiedt voor het in diskrediet brengen van de partij.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, goeie analyse van Ferry.
Die zetel is gewoon van Lucassen en als Wilders hem uit de fractie zet heeft de coalitie een probleem.
Ach, ik heb al eerder een "foute kamerleden en bewindslieden-topic" geopperd (om het breed te houden en de jij-bakken ruim baan te geven), maar niemand wenst het te openen kennelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef capricia het volgende:
Is er al een centraal PVV-kerfstok topic?
Laten we het hopen. Zou jammer zijn als zo'n idioot zou kunnen blijven zitten simpelweg omdat elke zetel telt.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef freako het volgende:
[..]
Binnen 24 uur komt er een persberichtje van de PVV waarin Lucassen aankondigt dat hij ontslag neemt, en misschien ook excuses aanbiedt voor het in diskrediet brengen van de partij.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zou jammer zijn als zo'n idioot zou kunnen blijven zitten simpelweg omdat elke zetel telt.
Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..
Wat een pvda streken !quote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Arcee het volgende:
Eric Lucassen, die eerder dit jaar voor de PVV werd gekozen in de
Tweede Kamer, blijkt buurtgenoten in zijn voormalige woonplaats
Haarlem jarenlang te hebben bedreigd en geintimideerd. Verschillende
wijkbewoners deden tussen 2006 en 2009 aangifte tegen Lucassen en hij
werd aangehouden door de politie. Lucassen is het derde kamerlid van
de PVV dat in opspraak raakt door bedreiging of geweld.
Zeg alsjeblieft dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat een pvda streken !
Gek ook dat het nu pas uitkomt en niet voor/tijdens de verkiezingen, wilde het linkse blok een aas in de mouw houden en denkt nu aan 1 pvv zetel weg is weer een stap dichter bij het kabinet laten vallen?
Toch spreekt hij stemmers aan denk ik, daadkracht, niet bang, hekel aan hondenpoep op de straat..
Bij de pvda gaat het subtieler: een bruiddumper stelt men kalt voor de media, een maand later neemt men hem weer stilletjes terug.
Frauders en dronkaards/wet brekers/ no problem, provincielid, kamerlid, of een pedo senator, kan al decennia...
Hoe meer op de pvv focust maar de igen ellende oner het inmiddels enorm bol staande tapijt veegt, hoe meer men zetels aan de pvv geeft.
Nee, zo denkt NL inmiddels deels, weten steeds meer van de hypocrisie van met name pvda, er zIJn veel honden(-poep op de stoep) haters in nl. Anderen willen dit ook doen bij deze of gene, maar durven niet. etc.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef fokthesystem het volgende:
Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt
Je nutteloze "reactie" kwa geen-inhoud nog meer.quote:
Ik vrees dat je jezelf belachelijk maakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, zo denkt NL inmiddels deels, weten steeds meer van de hypocrisie van met name pvda, er zIJn veel honden(-poep op de stoep) haters in nl. Anderen willen dit ook doen bij deze of gene, maar durven niet. etc.
Dat heeft ie....maar bij de PVV hebben ze zo te doen met Henk en Ingrid dat Lucassen het vast niet accepteert.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk recht op wachtgeld als hij ermee stopt? Of moet je dan langer in de 2e kamer zitten?
Overdrijven is ook een kunst,,quote:Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.
Oftewel; Pool gebruikt een algemene eigenschap die je op duizenden mensen met de meest uiteenlopende politieke denkbeelden kan plakken om een verband tussen zowel de politiek van de PVV als de acties van haar kamerleden te bewijzen.
Is geen touw aan vast te knopen.
Als ik Pool's redenering zou gebruiken moeten we iedereen die 'aanpakkend' te werk zegt te gaan maar preventief oppakken.
Hoezo stopt? hij is benoemd en krijgt salaris. na de 4 jaar, of als het kabinet valt, ja dan wachtgeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk recht op wachtgeld als hij ermee stopt? Of moet je dan langer in de 2e kamer zitten?
Andere partijen kunnen leden naar een positie laten groeien. Wilders heeft met zijn nieuwe partij gewoon sollicitatiegesprekken moeten houden. Daar zit natuurlijk het verschil in.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik vrees dat je jezelf belachelijk maakt.
De manier waarop Wilders zijn kandidaten uitkiest is afschrikwekkend. Misschien had ik één rotte appel nog kunnen begrijpen, als 'ie op een duidelijke manier de laan werd uitgeveegd. Maar 5 walgelijke mensen in één partij...
Dan is er iets mis met de partijstructuur en de criteria die Wilders stelt aan zijn kamerleden. Ik kan slechts zeggen dat Wilders een idiote amateur is.
Uiteraard, voor jou wel, een ander die denkt: goed!, zo is het!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik vrees dat je jezelf belachelijk maakt.
Hij had kort de tjid en moest er zo maar 30 klaar hebben staan, een haastklus dus.quote:De manier waarop Wilders zijn kandidaten uitkiest is afschrikwekkend. Misschien had ik één rotte appel nog kunnen begrijpen, als 'ie op een duidelijke manier de laan werd uitgeveegd. Maar 5 walgelijke mensen in één partij...
Dat is belachelijk, niet omdat ik dat vindt, maar gezien zijn verkiezings EN 'regeren' overwinning.quote:Dan is er iets mis met de partijstructuur en de criteria die Wilders stelt aan zijn kamerleden. Ik kan slechts zeggen dat Wilders een idiote amateur is.
Nee, ik ontbeer tunnelvisie wat zo veel mensen hebben, en dat zie je dus ook niet danquote:Dat het in je bolle kop opkomt om dit te verdedigen getuigt van een zéér bekrompen geest.
Wat te denken van degenen die NU PASquote:Op donderdag 11 november 2010 22:57 schreef OllieA het volgende:
Het moet toch ook wel een simpele ziel zijn, die Lucassen, als hij had gedacht dat dit alles niet vrij snel in de openbaarheid zou komen.
Hoe overdrijf ik dan? Geloof dat Pool hier overdrijft door een compleet abstract be...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst,,
Dat hebben ze überhaupt niet. Echter de afspraak van de PVV neuzen met de vvd mee, dat word ineens heeeeel precair als de man zijn eigen ene zetel en dus vrije stem (die ze alle 150 zouden moeten hebben, de sheeples) behouden gaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef betyar het volgende:
Als Lucassen opstapt, heeft het kabinet dan nog een meerderheid?
Vergeet de mol niet, hero drinkman.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij heeft gewoon rotte appels in zijn persoonlijke netwerk. Dion Graus, Gidi Markuszower, en nu weer deze engerd.
Klopt verkeerd geformuleerd....quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat hebben ze überhaupt niet. Echter de afspraak van de PVV neuzen met de vvd mee, dat word ineens heeeeel precair als de man zijn eigen ene zetel en dus vrije stem (die ze alle 150 zouden moeten hebben, de sheeples) behouden gaat.
Wil iedereen die fokthesystem's schrijfsels over de PVV 'goed' vond zijn hand opsteken?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Uiteraard, voor jou wel, een ander die denkt: goed!, zo is het!![]()
Checken of iemand een strafblad heeft duurt niet lang. En hij had zijn grote aantal zetels in de peilingen al een jaar kunnen zien aankomen.quote:[..]
Hij had kort de tjid en moest er zo maar 30 klaar hebben staan, een haastklus dus.
[..]
Ah, dus vanwege zijn grote aantal zetels is hij geen idioot? Dat zegt vrees ik meer over de stemmers...quote:Dat is belachelijk, niet omdat ik dat vindt, maar gezien zijn verkiezings EN 'regeren' overwinning.
[..]
Jawel. Ge bent een Wilders-adaptje. Blind loop je achter die fijne Limburger aan. Je belachelijke beweringen bewijzen dat welquote:Nee, ik ontbeer tunnelvisie wat zo veel mensen hebben, en dat zie je dus ook niet dan
Omdat Wilders een Mossad agent is, maakt dat Drinkman geen dubbel agent?! Contraspionage for the win!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Vergeet de mol niet, hero drinkman.
Verwacht dat ze geen aandacht aan besteden, want ze hebben er geen gast over:quote:
Niet dusquote:Op donderdag 11 november 2010 23:07 schreef betyar het volgende:
[..]
zouden ze er veel aandacht aan besteden?
Tja, als je je best doet om het niet te snappen, prima hoor. Volgens mij heb ik redelijk duidelijk geïllustreerd wat ik met 'aanpakken' bedoel, zoals knieschoten en het leger in de straten. Repressie dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.
Oftewel; Pool gebruikt een algemene eigenschap die je op duizenden mensen met de meest uiteenlopende politieke denkbeelden kan plakken om een verband tussen zowel de politiek van de PVV als de acties van haar kamerleden te bewijzen.
Is geen touw aan vast te knopen.
Als ik Pool's redenering zou gebruiken moeten we iedereen die 'aanpakkend' te werk zegt te gaan maar preventief oppakken.
Ik wou ook alleen de streamquote:Op donderdag 11 november 2010 23:08 schreef sander89 het volgende:
[..]
Verwacht dat ze geen aandacht aan besteden, want ze hebben er geen gast over:
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Het heet "adeptjes" slimmerikquote:Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef Im.Kant. het volgende:
Jezus... Bevind me hier tussen een spervuur van Wilders-adaptjes en Cohen-adaptjes.
[..]
Wil iedereen die fokthesystem's schrijfsels over de PVV 'goed' vond zijn hand opsteken?
[..]
Checken of iemand een strafblad heeft duurt niet lang. En hij had zijn grote aantal zetels in de peilingen al een jaar kunnen zien aankomen.
[..]
Ah, dus vanwege zijn grote aantal zetels is hij geen idioot? Dat zegt vrees ik meer over de stemmers...
[..]
Jawel. Ge bent een Wilders-adaptje. Blind loop je achter die fijne Limburger aan. Je belachelijke beweringen bewijzen dat wel
Nee. Je gebruikte het als algemene term om iemands gedrag te omschrijven.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Tja, als je je best doet om het niet te snappen, prima hoor. Volgens mij heb ik redelijk duidelijk geïllustreerd wat ik met 'aanpakken' bedoel, zoals knieschoten en het leger in de straten. Repressie dus.
Kom op zeg... Ik maak er een 'astrogeheel' van? Je probeert het gedrag van Lucassen in dit soort bewoordingen te verklaren:quote:Die houding zie je ook terug in de privégedragingen van de PVV'ers, zoals ik eveneens concreet heb geïllustreerd met voorbeelden. Als jij die parallel niet wilt zien, dan kun je inderdaad heel semantisch gaan lullen over op welke manier je de term 'aanpakken' allemaal kunt uitleggen. Maar dan ben jij degene die er een vaag Astrogeheel van maakt, niet ik.
Je koppelt politieke opvattingen over hoe je het beste gewelddadige demonstraties kan aanpakken aan een zéér algemeen persoonlijk kenmerk als 'doorpakkend'(is dat eigenlijk wel een woord?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat iemand die neerkijkt op theedrinken qua politiek ook in zijn privéleven meer is van het 'zelf doen' en 'doorpakken' dan van overleg en begrip?
Goh, het spijt me. Ga je nu ook nog een keer iets bijdragen aan deze discussie of blijft het bij one-liners zoals...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het heet "adeptjes" slimmerik
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..
Ja hoor, vanaf dag 1 van je benoeming. Nadat mevrouw Bijlhout 6 uur staatssecretaris was, en daarvoor 2 jaar wachtgeld kreeg, is er een aanpassing gedaan, zodat men voor het aftreden minstens 3 maanden in functie moet zijn om 2 jaar wachtgeld te krijgen (bij <3 maanden krijgt men 6 maanden wachtgeld).quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Het is niet zo, maar als het zo zou zijn, zouden de 'pvda / gl joden' daar in meerderheid dan mee zitten denk je?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Omdat Wilders een Mossad agent is, maakt dat Drinkman geen dubbel agent?! Contraspionage for the win!
Laat Hem er buiten aub.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef Im.Kant. het volgende:
[quote]Jezus... Bevind me hier tussen een spervuur van Wilders-adaptjes en Cohen-adaptjes.
Kennelijk toch wel, want de pvv-bashers komen er nu pas mee. Wel een fail voor geenstijl trouwens, -1, die zijn dus pro-pvv als de pest. (Die kwamen er ook niet mee, terwijl ze andere veel beter verborgen shit wel gelijk weten op te diggen)quote:Checken of iemand een strafblad heeft duurt niet lang.
Nee want het waren maar peilingen en de niet-pvv partijen zeiden dat NL slim was en hij blij mocht zijn met 8 zetels of zo.quote:En hij had zijn grote aantal zetels in de peilingen al een jaar kunnen zien aankomen.
Tja idem voor de pvda, howel die wel van 182.000 leden naar 46.000 of zo nu gingquote:Ah, dus vanwege zijn grote aantal zetels is hij geen idioot? Dat zegt vrees ik meer over de stemmers...
Nee hoor, al jaren stem ik SP. Meelopen doe ik niet, en die Limburger is een half-Duitser van... Indische komaf.quote:Jawel. Ge bent een Wilders-adaptje. Blind loop je achter die fijne Limburger aan. Je belachelijke beweringen bewijzen dat wel
Onzin, je kan in NL met een strafblad zo de kamer in.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Een Tweede Kamerlid moet van onbesproken gedrag zijn. Deze man moet onmiddellijk aftreden.
Tja, gestraft en straf uitgezeten.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Lucassen pleegde ontucht in Ermelo. Mijn buurgemeente![]()
Verhaal wordt steeds sappiger trouwens.
Concreter noem ik datquote:Op donderdag 11 november 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Lucassen pleegde ontucht in Ermelo. Mijn buurgemeente![]()
Verhaal wordt steeds sappiger trouwens.
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef freako het volgende:
Als hij aftreedt is Lucassen dan de eerste die verplicht aan het solliciteren moet..
Wat is dat nu weer voor gelul??quote:Op donderdag 11 november 2010 23:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
aftreedt
hij is persoonlijk gekozen (voor de wet) en een 2e kamerlid die treed niet af
Ja, en? Het is dus prima als een of andere verkrachter het Nederlandse volk vertegenwoordigt? Hij heeft zn straf uitgezeten, dus zand erover? Valt overigens wat voor te zeggen, maar iets zegt mij dat de doorsnee er een weinig consequente mening op nahoudt in deze.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja, gestraft en straf uitgezeten.
Wringen in bochten etc...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en? Het is dus prima als een of andere verkrachter het Nederlandse volk vertegenwoordigt? Hij heeft zn straf uitgezeten, dus zand erover? Valt overigens wat voor te zeggen, maar iets zegt mij dat de doorsnee er een weinig consequente mening op nahoudt in deze.
Dat is niet mijn mening, ik ben de pvda-aanhang aan het de-programmeren o.a.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, en? Het is dus prima als een of andere verkrachter het Nederlandse volk vertegenwoordigt? Hij heeft zn straf uitgezeten, dus zand erover? Valt overigens wat voor te zeggen, maar iets zegt mij dat de doorsnee er een weinig consequente mening op nahoudt in deze.
Bange, bange man... Beetje triest wel...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef flasaldi het volgende:
ah links nederland denkt hier dat dit het einde van de pvv is of zo
beetje jammer dat het marokkaanse promo team er elke dag weer met veel toewijding op uit trekt
Het kan ze (pvv)zelfs weer zetels opleveren cq verlies voor de linkse media, dus pvda.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef flasaldi het volgende:
ah links nederland denkt hier dat dit het einde van de pvv is of zo
Tsja, ik ben een voorstander van vergeven en vergeten, maar dit figuur blijkt meer op zn kerfstok te hebben. Dat is op zich niet het einde van de wereld en hij hoeft niet te worden vastgezet, maar om hem nou in de TK te laten zitten....tsja.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wringen in bochten etc...
Ergere PvdA'ers? Doe eens met een lijstje mensen komen natuurlijk vergezeld van hun misdaden.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is niet mijn mening, ik ben de pvda-aanhang aan het de-programmeren o.a.![]()
De PVV downplayen zoals de pvda doet met hun vieze-helden. En die heeft ergere in haar rangen waarvan ook e.e.a. bekend is.
Dit kan echter net als de nacht van wiegel de nacht van lucassen worden, gedoogsteun pv --> cda/vvd nog weer een pond lichter..
Verantwoordinglachen !
de hoogste 'verantwoording' in de nl politiek is opstappen met wachtgeld mee
Zelfs ter horst (pvda) kwam gewoon weg met illegaal tappen en de rechter negeren.
Laat toch gaan..quote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ergere PvdA'ers? Doe eens met een lijstje mensen komen natuurlijk vergezeld van hun misdaden.
Zelfs al pakken ze hem op, hij blijft 2e kamer lid. Vanuit de gevangenis kan ie gewoon stemmen net als gevangenen voor bijv. de 2e kamer verk. e.d.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, ik ben een voorstander van vergeven en vergeten, maar dit figuur blijkt meer op zn kerfstok te hebben. Dat is op zich niet het einde van de wereld en hij hoeft niet te worden vastgezet, maar om hem nou in de TK te laten zitten....tsja.
En dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zelfs al pakken ze hem op, hij blijft 2e kamer lid. Vanuit de gevangenis kan ie gewoon stemmen net als gevangenen voor bijv. de 2e kamer verk. e.d.
Hij hoeft niet te worden opgepakt. Het is echter wellicht ietwat dubieus om zo'n labiel figuur in je fractie te hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zelfs al pakken ze hem op, hij blijft 2e kamer lid. Vanuit de gevangenis kan ie gewoon stemmen net als gevangenen voor bijv. de 2e kamer verk. e.d.
Blablabla.quote:Het kan ze (pvv)zelfs weer zetels opleveren cq verlies voor de linkse media, dus pvda.
Lees mijn posts op fok maar, of bijv. deze site: http://stemgeenpvda.blogsome.com/ beide hebben zoekfuncties. De lijst is LANG en ERG. wikipedia : edward brongersmaquote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ergere PvdA'ers? Doe eens met een lijstje mensen komen natuurlijk vergezeld van hun misdaden.
Tja het is en was bekend, deze gedoog situatie IS dun ijs.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef marcodej het volgende:
De coalitie is dus in gevaar door iemand die ontucht gepleegd heeft. Fijn.
Daarbij vallen de misdaden van Lucassen inderdaad in het niet. Maar je begrijpt toch wel dat het op zn zachtst gezegd nogal ironisch is dat juist zo'n figuur deel uitmaakt van de PVV-fractie?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Lees mijn posts op fok maar, of bijv. deze site: http://stemgeenpvda.blogsome.com/ beide hebben zoekfuncties. De lijst is LANG en ERG. wikipedia : edward brongersma
huurfraudeur herfkens, politie rapport zijgen oplegger terhorts en haar illegale taps, de bruiddumper, tig raadsleden en kamerleden met geweld, openbaar, thuis, maar ja dat haalt het nieuws op deze manier niet he, met de pvda zo vet in de media gelardeerd...
Ik vergat Bos en een burgemeester nog en wat anderen waarvan tOch uitkwamquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
Daarbij vallen de misdaden van Lucassen inderdaad in het niet. Maar je begrijpt toch wel dat het op zn zachtst gezegd nogal ironisch is dat juist zo'n figuur deel uitmaakt van de PVV-fractie?
Om over tig anderen nog maar niet te spreken (die het zijn of wilden zijn)quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarbij vallen de misdaden van Lucassen inderdaad in het niet. Maar je begrijpt toch wel dat het op zn zachtst gezegd nogal ironisch is dat juist zo'n figuur deel uitmaakt van de PVV-fractie?
Blablablabla... En dat maakt Lucassen's daden minder erg??quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik vergat Bos en een burgemeester nog en wat anderen waarvan tOch uitkwamdat die de media beïnvloedden, zelfs oplages tegenhielden of columnisten ontslag vroegen.
En nee ik ben niet verbaast, de pvv was een ideale haast-grond om jezelf als 'politiek talent' in in te zaaien a.s.a.p.
Het enige geblaat komt van de pvda-achtigen hier die ineens 180 graden draaien nu het eens gEEn pvda-er isquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blablablabla... En dat maakt Lucassen's daden minder erg??
Goed, de PvdA kan mij verder weinig rotten. Maar het Bos-verhaal is inmiddels ontkracht door Bos, Pieter Broertjes en Wagendorp zelf. Althans, de soep werd niet zo heet gegeten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik vergat Bos en een burgemeester nog en wat anderen waarvan tOch uitkwamdat die de media beïnvloedden, zelfs oplages tegenhielden of columnisten ontslag vroegen.
En nee ik ben niet verbaast, de pvv was een ideale haast-grond om jezelf als 'politiek talent' in in te zaaien a.s.a.p.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het enige geblaat komt van de pvda-achtigen hier die ineens 180 graden draaien nu het eens gEEn pvda-er isnu is geen golf te hoog, geen brand te heet, alles uit kast, een hond, een stok en meppen maar.
Maar helaas, hoe erg je het ook maakt, de pvda is minimaal 2 maal vaker en erger in alles.
Zekers, en er is nog meer soep: Voor de provincie Noord-Holland komen een paar bekende gezichten in actie, zoals een voormalige Amsterdamse politica die twee keer is veroordeeld voor rijden onder invloed (die zich liet vollopen bij eveneens een pvda bobo met illegaal 'cafe' in zuid-oost) en een oud-Kamerlid dat heeft gesjoemeld met geld.(pvda dus ook he) .quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
Goed, de PvdA kan mij verder weinig rotten. Maar het Bos-verhaal is inmiddels ontkracht door Bos, Pieter Broertjes en Wagendorp zelf. Althans, de soep werd niet zo heet gegeten.
de ene jij-bak na de andere, maar iets zeggen over het onderwerp????quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zekers, en er is nog meer soep: Voor de provincie Noord-Holland komen een paar bekende gezichten in actie, zoals een voormalige Amsterdamse politica die twee keer is veroordeeld voor rijden onder invloed (die zich liet vollopen bij eveneens een pvda bobo met illegaal 'cafe' in zuid-oost) en een oud-Kamerlid dat heeft gesjoemeld met geld.(pvda dus ook he) .
Sjoemelenis sowieso geen probleem ik lees net dat fatima elastiek ook weer terug op het nest is, na zElf te zijn opgestapteen nest dat 30 miljoen belastinggeld verbrandde.
Die Fatima Elatikquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zekers, en er is nog meer soep: Voor de provincie Noord-Holland komen een paar bekende gezichten in actie, zoals een voormalige Amsterdamse politica die twee keer is veroordeeld voor rijden onder invloed (die zich liet vollopen bij eveneens een pvda bobo met illegaal 'cafe' in zuid-oost) en een oud-Kamerlid dat heeft gesjoemeld met geld.(pvda dus ook he) .
Sjoemelenis sowieso geen probleem ik lees net dat fatima elastiek ook weer terug op het nest is, na zElf te zijn opgestapteen nest dat 30 miljoen belastinggeld verbrandde.
Je bent of dom, leest niet goed, of bent de slechtste downplayer van het pvda web-team.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
de ene jij-bak na de andere, maar iets zeggen over het onderwerp????
het maakt het wel opmerkelijk dat men daar nauwelijks zoveel topics aan besteed...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blablablabla... En dat maakt Lucassen's daden minder erg??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |