abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 23:51:03 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618401
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef flasaldi het volgende:
ah links nederland denkt hier dat dit het einde van de pvv is of zo :')

beetje jammer dat het marokkaanse promo team er elke dag weer met veel toewijding op uit trekt
Bange, bange man... Beetje triest wel...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88618402
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef flasaldi het volgende:
ah links nederland denkt hier dat dit het einde van de pvv is of zo :')
Het kan ze (pvv)zelfs weer zetels opleveren cq verlies voor de linkse media, dus pvda.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88618411
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wringen in bochten etc... -O-
Tsja, ik ben een voorstander van vergeven en vergeten, maar dit figuur blijkt meer op zn kerfstok te hebben. Dat is op zich niet het einde van de wereld en hij hoeft niet te worden vastgezet, maar om hem nou in de TK te laten zitten....tsja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88618445
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat is niet mijn mening, ik ben de pvda-aanhang aan het de-programmeren o.a. :)
De PVV downplayen zoals de pvda doet met hun vieze-helden. En die heeft ergere in haar rangen waarvan ook e.e.a. bekend is.
Dit kan echter net als de nacht van wiegel de nacht van lucassen worden, gedoogsteun pv --> cda/vvd nog weer een pond lichter..
Verantwoording :) lachen ! :) de hoogste 'verantwoording' in de nl politiek is opstappen met wachtgeld mee :) Zelfs ter horst (pvda) kwam gewoon weg met illegaal tappen en de rechter negeren.
Ergere PvdA'ers? Doe eens met een lijstje mensen komen natuurlijk vergezeld van hun misdaden.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:53:34 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618487
P&W uit... Wat een rust... Mijn weekend kan beginnen!!!
  donderdag 11 november 2010 @ 23:53:59 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618500
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ergere PvdA'ers? Doe eens met een lijstje mensen komen natuurlijk vergezeld van hun misdaden.
Laat toch gaan..
pi_88618525
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef KoosVogels het volgende:

Tsja, ik ben een voorstander van vergeven en vergeten, maar dit figuur blijkt meer op zn kerfstok te hebben. Dat is op zich niet het einde van de wereld en hij hoeft niet te worden vastgezet, maar om hem nou in de TK te laten zitten....tsja.
Zelfs al pakken ze hem op, hij blijft 2e kamer lid. Vanuit de gevangenis kan ie gewoon stemmen net als gevangenen voor bijv. de 2e kamer verk. e.d.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 11 november 2010 @ 23:55:11 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618543
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zelfs al pakken ze hem op, hij blijft 2e kamer lid. Vanuit de gevangenis kan ie gewoon stemmen net als gevangenen voor bijv. de 2e kamer verk. e.d.
En dan?
pi_88618597
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Hij hoeft niet te worden opgepakt. Het is echter wellicht ietwat dubieus om zo'n labiel figuur in je fractie te hebben.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:57:29 #185
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88618624
quote:
Het kan ze (pvv)zelfs weer zetels opleveren cq verlies voor de linkse media, dus pvda.
Blablabla.

Het is echt grappig om te zien hoe mensen denken dat PVV nieuws altijd resulteert in hogere zetels. Het is een soort fetish geworden.

Men is blijkbaar alweer vergeten dat de PVV voor de verkiezingen naar zo'n 15 zetels was gezakt. Het is echt niet zo dat alles wat Geert aanraakt in goud verandert, en alleen maar zetels kan winnen, al gaat ie live op RTL nieuws in de studio schijten.

En zolang er geen verkiezingen zijn is het ook een onzinargument. Fictieve Maurice-de-Hond zetels, daar veeg ik mijn kont mee af.
pi_88618635
De coalitie is dus in gevaar door iemand die ontucht gepleegd heeft. Fijn.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88618659
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lees mijn posts op fok maar, of bijv. deze site: http://stemgeenpvda.blogsome.com/ beide hebben zoekfuncties. De lijst is LANG en ERG. wikipedia : edward brongersma
huurfraudeur herfkens, politie rapport zijgen oplegger terhorts en haar illegale taps, de bruiddumper, tig raadsleden en kamerleden met geweld, openbaar, thuis, maar ja dat haalt het nieuws op deze manier niet he, met de pvda zo vet in de media gelardeerd...
  donderdag 11 november 2010 @ 23:59:07 #188
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618682
Man, blaat niet zo in mijn oor, ben moe...
  donderdag 11 november 2010 @ 23:59:59 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618714
En zit niet zo te jij-bakken.. Net of dat de daden van Lucassen teniet doet..
NIET DUS
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:00:27 #190
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88618740
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef marcodej het volgende:
De coalitie is dus in gevaar door iemand die ontucht gepleegd heeft. Fijn.
Tja het is en was bekend, deze gedoog situatie IS dun ijs.
pi_88618741
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Lees mijn posts op fok maar, of bijv. deze site: http://stemgeenpvda.blogsome.com/ beide hebben zoekfuncties. De lijst is LANG en ERG. wikipedia : edward brongersma
huurfraudeur herfkens, politie rapport zijgen oplegger terhorts en haar illegale taps, de bruiddumper, tig raadsleden en kamerleden met geweld, openbaar, thuis, maar ja dat haalt het nieuws op deze manier niet he, met de pvda zo vet in de media gelardeerd...
Daarbij vallen de misdaden van Lucassen inderdaad in het niet. Maar je begrijpt toch wel dat het op zn zachtst gezegd nogal ironisch is dat juist zo'n figuur deel uitmaakt van de PVV-fractie?
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:03:25 #192
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88618850
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:

Daarbij vallen de misdaden van Lucassen inderdaad in het niet. Maar je begrijpt toch wel dat het op zn zachtst gezegd nogal ironisch is dat juist zo'n figuur deel uitmaakt van de PVV-fractie?
Ik vergat Bos en een burgemeester nog en wat anderen waarvan tOch uitkwam :) dat die de media beïnvloedden, zelfs oplages tegenhielden of columnisten ontslag vroegen.
En nee ik ben niet verbaast, de pvv was een ideale haast-grond om jezelf als 'politiek talent' in in te zaaien a.s.a.p.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:03:34 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618861
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Om over tig anderen nog maar niet te spreken (die het zijn of wilden zijn)
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:04:24 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618909
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik vergat Bos en een burgemeester nog en wat anderen waarvan tOch uitkwam :) dat die de media beïnvloedden, zelfs oplages tegenhielden of columnisten ontslag vroegen.
En nee ik ben niet verbaast, de pvv was een ideale haast-grond om jezelf als 'politiek talent' in in te zaaien a.s.a.p.
Blablablabla... En dat maakt Lucassen's daden minder erg??
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:05:54 #195
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88618968
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Blablablabla... En dat maakt Lucassen's daden minder erg??
Het enige geblaat komt van de pvda-achtigen hier die ineens 180 graden draaien nu het eens gEEn pvda-er is :) nu is geen golf te hoog, geen brand te heet, alles uit kast, een hond, een stok en meppen maar.
Maar helaas, hoe erg je het ook maakt, de pvda is minimaal 2 maal vaker en erger in alles.
pi_88619010
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Goed, de PvdA kan mij verder weinig rotten. Maar het Bos-verhaal is inmiddels ontkracht door Bos, Pieter Broertjes en Wagendorp zelf. Althans, de soep werd niet zo heet gegeten.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:07:17 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88619036
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Het enige geblaat komt van de pvda-achtigen hier die ineens 180 graden draaien nu het eens gEEn pvda-er is :) nu is geen golf te hoog, geen brand te heet, alles uit kast, een hond, een stok en meppen maar.
Maar helaas, hoe erg je het ook maakt, de pvda is minimaal 2 maal vaker en erger in alles.
:W En denk nog maar eens na over consequent zijn ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:09:32 #198
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88619138
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef KoosVogels het volgende:

Goed, de PvdA kan mij verder weinig rotten. Maar het Bos-verhaal is inmiddels ontkracht door Bos, Pieter Broertjes en Wagendorp zelf. Althans, de soep werd niet zo heet gegeten.
Zekers, en er is nog meer soep: Voor de provincie Noord-Holland komen een paar bekende gezichten in actie, zoals een voormalige Amsterdamse politica die twee keer is veroordeeld voor rijden onder invloed (die zich liet vollopen bij eveneens een pvda bobo met illegaal 'cafe' in zuid-oost) en een oud-Kamerlid dat heeft gesjoemeld met geld.(pvda dus ook he) .
Sjoemelenis sowieso geen probleem ik lees net dat fatima elastiek (pvda) ook weer terug op het nest is, na zElf te zijn opgestapt :) een nest dat 30 miljoen belastinggeld verbrandde.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:10:29 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88619185
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zekers, en er is nog meer soep: Voor de provincie Noord-Holland komen een paar bekende gezichten in actie, zoals een voormalige Amsterdamse politica die twee keer is veroordeeld voor rijden onder invloed (die zich liet vollopen bij eveneens een pvda bobo met illegaal 'cafe' in zuid-oost) en een oud-Kamerlid dat heeft gesjoemeld met geld.(pvda dus ook he) .
Sjoemelenis sowieso geen probleem ik lees net dat fatima elastiek ook weer terug op het nest is, na zElf te zijn opgestapt :) een nest dat 30 miljoen belastinggeld verbrandde.
de ene jij-bak na de andere, maar iets zeggen over het onderwerp????
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:11:02 #200
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_88619212
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Sjoemelenis sowieso geen probleem ik lees net dat fatima elastiek ook weer terug op het nest is, na zElf te zijn opgestapt :) een nest dat 30 miljoen belastinggeld verbrandde.
Die Fatima Elatik :r :r :r :'(

Maar ja, ze bevestigt weer mooi het vooroordeel :Y :Y
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')