Bange, bange man... Beetje triest wel...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef flasaldi het volgende:
ah links nederland denkt hier dat dit het einde van de pvv is of zo
beetje jammer dat het marokkaanse promo team er elke dag weer met veel toewijding op uit trekt
Het kan ze (pvv)zelfs weer zetels opleveren cq verlies voor de linkse media, dus pvda.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef flasaldi het volgende:
ah links nederland denkt hier dat dit het einde van de pvv is of zo
Tsja, ik ben een voorstander van vergeven en vergeten, maar dit figuur blijkt meer op zn kerfstok te hebben. Dat is op zich niet het einde van de wereld en hij hoeft niet te worden vastgezet, maar om hem nou in de TK te laten zitten....tsja.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wringen in bochten etc...
Ergere PvdA'ers? Doe eens met een lijstje mensen komen natuurlijk vergezeld van hun misdaden.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is niet mijn mening, ik ben de pvda-aanhang aan het de-programmeren o.a.![]()
De PVV downplayen zoals de pvda doet met hun vieze-helden. En die heeft ergere in haar rangen waarvan ook e.e.a. bekend is.
Dit kan echter net als de nacht van wiegel de nacht van lucassen worden, gedoogsteun pv --> cda/vvd nog weer een pond lichter..
Verantwoordinglachen !
de hoogste 'verantwoording' in de nl politiek is opstappen met wachtgeld mee
Zelfs ter horst (pvda) kwam gewoon weg met illegaal tappen en de rechter negeren.
Laat toch gaan..quote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ergere PvdA'ers? Doe eens met een lijstje mensen komen natuurlijk vergezeld van hun misdaden.
Zelfs al pakken ze hem op, hij blijft 2e kamer lid. Vanuit de gevangenis kan ie gewoon stemmen net als gevangenen voor bijv. de 2e kamer verk. e.d.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, ik ben een voorstander van vergeven en vergeten, maar dit figuur blijkt meer op zn kerfstok te hebben. Dat is op zich niet het einde van de wereld en hij hoeft niet te worden vastgezet, maar om hem nou in de TK te laten zitten....tsja.
En dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zelfs al pakken ze hem op, hij blijft 2e kamer lid. Vanuit de gevangenis kan ie gewoon stemmen net als gevangenen voor bijv. de 2e kamer verk. e.d.
Hij hoeft niet te worden opgepakt. Het is echter wellicht ietwat dubieus om zo'n labiel figuur in je fractie te hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zelfs al pakken ze hem op, hij blijft 2e kamer lid. Vanuit de gevangenis kan ie gewoon stemmen net als gevangenen voor bijv. de 2e kamer verk. e.d.
Blablabla.quote:Het kan ze (pvv)zelfs weer zetels opleveren cq verlies voor de linkse media, dus pvda.
Lees mijn posts op fok maar, of bijv. deze site: http://stemgeenpvda.blogsome.com/ beide hebben zoekfuncties. De lijst is LANG en ERG. wikipedia : edward brongersmaquote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ergere PvdA'ers? Doe eens met een lijstje mensen komen natuurlijk vergezeld van hun misdaden.
Tja het is en was bekend, deze gedoog situatie IS dun ijs.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef marcodej het volgende:
De coalitie is dus in gevaar door iemand die ontucht gepleegd heeft. Fijn.
Daarbij vallen de misdaden van Lucassen inderdaad in het niet. Maar je begrijpt toch wel dat het op zn zachtst gezegd nogal ironisch is dat juist zo'n figuur deel uitmaakt van de PVV-fractie?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Lees mijn posts op fok maar, of bijv. deze site: http://stemgeenpvda.blogsome.com/ beide hebben zoekfuncties. De lijst is LANG en ERG. wikipedia : edward brongersma
huurfraudeur herfkens, politie rapport zijgen oplegger terhorts en haar illegale taps, de bruiddumper, tig raadsleden en kamerleden met geweld, openbaar, thuis, maar ja dat haalt het nieuws op deze manier niet he, met de pvda zo vet in de media gelardeerd...
Ik vergat Bos en een burgemeester nog en wat anderen waarvan tOch uitkwamquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
Daarbij vallen de misdaden van Lucassen inderdaad in het niet. Maar je begrijpt toch wel dat het op zn zachtst gezegd nogal ironisch is dat juist zo'n figuur deel uitmaakt van de PVV-fractie?
Om over tig anderen nog maar niet te spreken (die het zijn of wilden zijn)quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarbij vallen de misdaden van Lucassen inderdaad in het niet. Maar je begrijpt toch wel dat het op zn zachtst gezegd nogal ironisch is dat juist zo'n figuur deel uitmaakt van de PVV-fractie?
Blablablabla... En dat maakt Lucassen's daden minder erg??quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik vergat Bos en een burgemeester nog en wat anderen waarvan tOch uitkwamdat die de media beïnvloedden, zelfs oplages tegenhielden of columnisten ontslag vroegen.
En nee ik ben niet verbaast, de pvv was een ideale haast-grond om jezelf als 'politiek talent' in in te zaaien a.s.a.p.
Het enige geblaat komt van de pvda-achtigen hier die ineens 180 graden draaien nu het eens gEEn pvda-er isquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blablablabla... En dat maakt Lucassen's daden minder erg??
Goed, de PvdA kan mij verder weinig rotten. Maar het Bos-verhaal is inmiddels ontkracht door Bos, Pieter Broertjes en Wagendorp zelf. Althans, de soep werd niet zo heet gegeten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik vergat Bos en een burgemeester nog en wat anderen waarvan tOch uitkwamdat die de media beïnvloedden, zelfs oplages tegenhielden of columnisten ontslag vroegen.
En nee ik ben niet verbaast, de pvv was een ideale haast-grond om jezelf als 'politiek talent' in in te zaaien a.s.a.p.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het enige geblaat komt van de pvda-achtigen hier die ineens 180 graden draaien nu het eens gEEn pvda-er isnu is geen golf te hoog, geen brand te heet, alles uit kast, een hond, een stok en meppen maar.
Maar helaas, hoe erg je het ook maakt, de pvda is minimaal 2 maal vaker en erger in alles.
Zekers, en er is nog meer soep: Voor de provincie Noord-Holland komen een paar bekende gezichten in actie, zoals een voormalige Amsterdamse politica die twee keer is veroordeeld voor rijden onder invloed (die zich liet vollopen bij eveneens een pvda bobo met illegaal 'cafe' in zuid-oost) en een oud-Kamerlid dat heeft gesjoemeld met geld.(pvda dus ook he) .quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
Goed, de PvdA kan mij verder weinig rotten. Maar het Bos-verhaal is inmiddels ontkracht door Bos, Pieter Broertjes en Wagendorp zelf. Althans, de soep werd niet zo heet gegeten.
de ene jij-bak na de andere, maar iets zeggen over het onderwerp????quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zekers, en er is nog meer soep: Voor de provincie Noord-Holland komen een paar bekende gezichten in actie, zoals een voormalige Amsterdamse politica die twee keer is veroordeeld voor rijden onder invloed (die zich liet vollopen bij eveneens een pvda bobo met illegaal 'cafe' in zuid-oost) en een oud-Kamerlid dat heeft gesjoemeld met geld.(pvda dus ook he) .
Sjoemelenis sowieso geen probleem ik lees net dat fatima elastiek ook weer terug op het nest is, na zElf te zijn opgestapteen nest dat 30 miljoen belastinggeld verbrandde.
Die Fatima Elatikquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zekers, en er is nog meer soep: Voor de provincie Noord-Holland komen een paar bekende gezichten in actie, zoals een voormalige Amsterdamse politica die twee keer is veroordeeld voor rijden onder invloed (die zich liet vollopen bij eveneens een pvda bobo met illegaal 'cafe' in zuid-oost) en een oud-Kamerlid dat heeft gesjoemeld met geld.(pvda dus ook he) .
Sjoemelenis sowieso geen probleem ik lees net dat fatima elastiek ook weer terug op het nest is, na zElf te zijn opgestapteen nest dat 30 miljoen belastinggeld verbrandde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |