abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 23:04:05 #151
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88616699
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat hebben ze überhaupt niet. Echter de afspraak van de PVV neuzen met de vvd mee, dat word ineens heeeeel precair als de man zijn eigen ene zetel en dus vrije stem (die ze alle 150 zouden moeten hebben, de sheeples) behouden gaat.
Klopt verkeerd geformuleerd.... :@ :@ .

Heeft het minderheidskabinet nog genoeg aan de gedoogsteun van de PVV als Lucassen opstapt. Als hij zijn zetel meeneemt niet dus..
  donderdag 11 november 2010 @ 23:04:50 #152
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88616729
Jezus... Bevind me hier tussen een spervuur van Wilders-adaptjes en Cohen-adaptjes. :(

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:58 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Uiteraard, voor jou wel, een ander die denkt: goed!, zo is het! ;)
Wil iedereen die fokthesystem's schrijfsels over de PVV 'goed' vond zijn hand opsteken? :D

quote:
[..]

Hij had kort de tjid en moest er zo maar 30 klaar hebben staan, een haastklus dus.

[..]
Checken of iemand een strafblad heeft duurt niet lang. En hij had zijn grote aantal zetels in de peilingen al een jaar kunnen zien aankomen.

quote:
Dat is belachelijk, niet omdat ik dat vindt, maar gezien zijn verkiezings EN 'regeren' overwinning.

[..]
Ah, dus vanwege zijn grote aantal zetels is hij geen idioot? Dat zegt vrees ik meer over de stemmers...

quote:
Nee, ik ontbeer tunnelvisie wat zo veel mensen hebben, en dat zie je dus ook niet dan :)
Jawel. Ge bent een Wilders-adaptje. Blind loop je achter die fijne Limburger aan. Je belachelijke beweringen bewijzen dat wel :)
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  donderdag 11 november 2010 @ 23:05:40 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88616759
livesteam P&W?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88616784
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:02 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Vergeet de mol niet, hero drinkman.
Omdat Wilders een Mossad agent is, maakt dat Drinkman geen dubbel agent?! Contraspionage for the win!
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 11 november 2010 @ 23:07:11 #155
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88616814
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
livesteam P&W?
zouden ze er veel aandacht aan besteden?
pi_88616853
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
livesteam P&W?
Verwacht dat ze geen aandacht aan besteden, want ze hebben er geen gast over:

http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
............................
pi_88616961
Een Tweede Kamerlid moet van onbesproken gedrag zijn. Deze man moet onmiddellijk aftreden.
pi_88617053
quote:
Op donderdag 11 november 2010 23:07 schreef betyar het volgende:

[..]

zouden ze er veel aandacht aan besteden?
Niet dus :')

Ik vind het programma qua begasting niet veel soeps meer.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:14:04 #159
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88617088
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.

Oftewel; Pool gebruikt een algemene eigenschap die je op duizenden mensen met de meest uiteenlopende politieke denkbeelden kan plakken om een verband tussen zowel de politiek van de PVV als de acties van haar kamerleden te bewijzen.

Is geen touw aan vast te knopen.

Als ik Pool's redenering zou gebruiken moeten we iedereen die 'aanpakkend' te werk zegt te gaan maar preventief oppakken.
Tja, als je je best doet om het niet te snappen, prima hoor. Volgens mij heb ik redelijk duidelijk geïllustreerd wat ik met 'aanpakken' bedoel, zoals knieschoten en het leger in de straten. Repressie dus.

Die houding zie je ook terug in de privégedragingen van de PVV'ers, zoals ik eveneens concreet heb geïllustreerd met voorbeelden. Als jij die parallel niet wilt zien, dan kun je inderdaad heel semantisch gaan lullen over op welke manier je de term 'aanpakken' allemaal kunt uitleggen. Maar dan ben jij degene die er een vaag Astrogeheel van maakt, niet ik.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:15:55 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88617161
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:08 schreef sander89 het volgende:

[..]

Verwacht dat ze geen aandacht aan besteden, want ze hebben er geen gast over:

http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Ik wou ook alleen de stream ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 23:19:31 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88617303
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef Im.Kant. het volgende:
Jezus... Bevind me hier tussen een spervuur van Wilders-adaptjes en Cohen-adaptjes. :(

[..]

Wil iedereen die fokthesystem's schrijfsels over de PVV 'goed' vond zijn hand opsteken? :D

[..]

Checken of iemand een strafblad heeft duurt niet lang. En hij had zijn grote aantal zetels in de peilingen al een jaar kunnen zien aankomen.

[..]

Ah, dus vanwege zijn grote aantal zetels is hij geen idioot? Dat zegt vrees ik meer over de stemmers...

[..]

Jawel. Ge bent een Wilders-adaptje. Blind loop je achter die fijne Limburger aan. Je belachelijke beweringen bewijzen dat wel :)
Het heet "adeptjes" slimmerik ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 23:27:59 #162
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88617636
quote:
3s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:14 schreef Pool het volgende:

[..]

Tja, als je je best doet om het niet te snappen, prima hoor. Volgens mij heb ik redelijk duidelijk geïllustreerd wat ik met 'aanpakken' bedoel, zoals knieschoten en het leger in de straten. Repressie dus.
Nee. Je gebruikte het als algemene term om iemands gedrag te omschrijven.

quote:
Die houding zie je ook terug in de privégedragingen van de PVV'ers, zoals ik eveneens concreet heb geïllustreerd met voorbeelden. Als jij die parallel niet wilt zien, dan kun je inderdaad heel semantisch gaan lullen over op welke manier je de term 'aanpakken' allemaal kunt uitleggen. Maar dan ben jij degene die er een vaag Astrogeheel van maakt, niet ik.
Kom op zeg... Ik maak er een 'astrogeheel' van? Je probeert het gedrag van Lucassen in dit soort bewoordingen te verklaren:

quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Pool het volgende:

[..]

Maar denk je niet dat iemand die neerkijkt op theedrinken qua politiek ook in zijn privéleven meer is van het 'zelf doen' en 'doorpakken' dan van overleg en begrip?
Je koppelt politieke opvattingen over hoe je het beste gewelddadige demonstraties kan aanpakken aan een zéér algemeen persoonlijk kenmerk als 'doorpakkend'(is dat eigenlijk wel een woord? :')). De algemeenheid van de manier waarop je het gedrag van Lucassen probeert te verklaren maakt je argumentatie bij voorbaat al onjuist. Het is namelijk vanaf het begin al een niet-causale suggestie.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het heet "adeptjes" slimmerik ;)
Goh, het spijt me. Ga je nu ook nog een keer iets bijdragen aan deze discussie of blijft het bij one-liners zoals...

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..
:')
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  donderdag 11 november 2010 @ 23:28:22 #163
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88617647
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk recht op wachtgeld als hij ermee stopt? Of moet je dan langer in de 2e kamer zitten?
Ja hoor, vanaf dag 1 van je benoeming. Nadat mevrouw Bijlhout 6 uur staatssecretaris was, en daarvoor 2 jaar wachtgeld kreeg, is er een aanpassing gedaan, zodat men voor het aftreden minstens 3 maanden in functie moet zijn om 2 jaar wachtgeld te krijgen (bij <3 maanden krijgt men 6 maanden wachtgeld).

Ook geldt er voor de leden van de huidige Kamer een nieuwe wachtgeldregeling, die o.a. een sollicitatieplicht omvat. Als hij aftreedt is Lucassen dan de eerste die verplicht aan het solliciteren moet. :).
pi_88617784
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Omdat Wilders een Mossad agent is, maakt dat Drinkman geen dubbel agent?! Contraspionage for the win!
Het is niet zo, maar als het zo zou zijn, zouden de 'pvda / gl joden' daar in meerderheid dan mee zitten denk je?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88617976
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef Im.Kant. het volgende:
[quote]Jezus... Bevind me hier tussen een spervuur van Wilders-adaptjes en Cohen-adaptjes. :(
Laat Hem er buiten aub.
quote:
Checken of iemand een strafblad heeft duurt niet lang.
Kennelijk toch wel, want de pvv-bashers komen er nu pas mee. Wel een fail voor geenstijl trouwens, -1, die zijn dus pro-pvv als de pest. (Die kwamen er ook niet mee, terwijl ze andere veel beter verborgen shit wel gelijk weten op te diggen)

quote:
En hij had zijn grote aantal zetels in de peilingen al een jaar kunnen zien aankomen.
Nee want het waren maar peilingen en de niet-pvv partijen zeiden dat NL slim was en hij blij mocht zijn met 8 zetels of zo.

quote:
Tja idem voor de pvda, howel die wel van 182.000 leden naar 46.000 of zo nu ging :)

quote:
Nee hoor, al jaren stem ik SP. Meelopen doe ik niet, en die Limburger is een half-Duitser van... Indische komaf.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88618073
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Een Tweede Kamerlid moet van onbesproken gedrag zijn. Deze man moet onmiddellijk aftreden.
Onzin, je kan in NL met een strafblad zo de kamer in.
PvdA had bijv. een veroordeelde pedo-senator, alle collegae wisten het, no problemo.
Idem voor allerlei raads en statenleden, veelal met alcohol op achter het stuur, of ambtenaren/supermarkt medewerkers meppende, vrouw in marokko dumpende, geweld in het gezin enz.
pi_88618075
Lucassen pleegde ontucht in Ermelo. Mijn buurgemeente O+

Verhaal wordt steeds sappiger trouwens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88618140
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:

Tja, gestraft en straf uitgezeten.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:43:49 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618148
;) ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:

Concreter noem ik dat ;)
pi_88618166
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef freako het volgende:
Als hij aftreedt is Lucassen dan de eerste die verplicht aan het solliciteren moet. :).
:) aftreedt :) hij is persoonlijk gekozen (voor de wet) en een 2e kamerlid die treed niet af :)
  donderdag 11 november 2010 @ 23:46:10 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618217
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:44 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

:) aftreedt :) hij is persoonlijk gekozen (voor de wet) en een 2e kamerlid die treed niet af :)
Wat is dat nu weer voor gelul??
pi_88618243
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:43 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Tja, gestraft en straf uitgezeten.
Ja, en? Het is dus prima als een of andere verkrachter het Nederlandse volk vertegenwoordigt? Hij heeft zn straf uitgezeten, dus zand erover? Valt overigens wat voor te zeggen, maar iets zegt mij dat de doorsnee er een weinig consequente mening op nahoudt in deze.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 november 2010 @ 23:48:03 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618289
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, en? Het is dus prima als een of andere verkrachter het Nederlandse volk vertegenwoordigt? Hij heeft zn straf uitgezeten, dus zand erover? Valt overigens wat voor te zeggen, maar iets zegt mij dat de doorsnee er een weinig consequente mening op nahoudt in deze.
Wringen in bochten etc... -O-
pi_88618349
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:

Dat is niet mijn mening, ik ben de pvda-aanhang aan het de-programmeren o.a. :)
De PVV downplayen zoals de pvda doet met hun vieze-helden. En die heeft ergere in haar rangen waarvan ook e.e.a. bekend is.
Dit kan echter net als de nacht van wiegel de nacht van lucassen worden, gedoogsteun pv --> cda/vvd nog weer een pond lichter..
Verantwoording :) lachen ! :) de hoogste 'verantwoording' in de nl politiek is opstappen met wachtgeld mee :) Zelfs ter horst (pvda) kwam gewoon weg met illegaal tappen en de rechter negeren.
pi_88618354
ah links nederland denkt hier dat dit het einde van de pvv is of zo :')

beetje jammer dat het marokkaanse promo team er elke dag weer met veel toewijding op uit trekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')