Klopt verkeerd geformuleerd....quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat hebben ze überhaupt niet. Echter de afspraak van de PVV neuzen met de vvd mee, dat word ineens heeeeel precair als de man zijn eigen ene zetel en dus vrije stem (die ze alle 150 zouden moeten hebben, de sheeples) behouden gaat.
Wil iedereen die fokthesystem's schrijfsels over de PVV 'goed' vond zijn hand opsteken?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Uiteraard, voor jou wel, een ander die denkt: goed!, zo is het!![]()
Checken of iemand een strafblad heeft duurt niet lang. En hij had zijn grote aantal zetels in de peilingen al een jaar kunnen zien aankomen.quote:[..]
Hij had kort de tjid en moest er zo maar 30 klaar hebben staan, een haastklus dus.
[..]
Ah, dus vanwege zijn grote aantal zetels is hij geen idioot? Dat zegt vrees ik meer over de stemmers...quote:Dat is belachelijk, niet omdat ik dat vindt, maar gezien zijn verkiezings EN 'regeren' overwinning.
[..]
Jawel. Ge bent een Wilders-adaptje. Blind loop je achter die fijne Limburger aan. Je belachelijke beweringen bewijzen dat welquote:Nee, ik ontbeer tunnelvisie wat zo veel mensen hebben, en dat zie je dus ook niet dan
Omdat Wilders een Mossad agent is, maakt dat Drinkman geen dubbel agent?! Contraspionage for the win!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Vergeet de mol niet, hero drinkman.
Verwacht dat ze geen aandacht aan besteden, want ze hebben er geen gast over:quote:
Niet dusquote:Op donderdag 11 november 2010 23:07 schreef betyar het volgende:
[..]
zouden ze er veel aandacht aan besteden?
Tja, als je je best doet om het niet te snappen, prima hoor. Volgens mij heb ik redelijk duidelijk geïllustreerd wat ik met 'aanpakken' bedoel, zoals knieschoten en het leger in de straten. Repressie dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.
Oftewel; Pool gebruikt een algemene eigenschap die je op duizenden mensen met de meest uiteenlopende politieke denkbeelden kan plakken om een verband tussen zowel de politiek van de PVV als de acties van haar kamerleden te bewijzen.
Is geen touw aan vast te knopen.
Als ik Pool's redenering zou gebruiken moeten we iedereen die 'aanpakkend' te werk zegt te gaan maar preventief oppakken.
Ik wou ook alleen de streamquote:Op donderdag 11 november 2010 23:08 schreef sander89 het volgende:
[..]
Verwacht dat ze geen aandacht aan besteden, want ze hebben er geen gast over:
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Het heet "adeptjes" slimmerikquote:Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef Im.Kant. het volgende:
Jezus... Bevind me hier tussen een spervuur van Wilders-adaptjes en Cohen-adaptjes.
[..]
Wil iedereen die fokthesystem's schrijfsels over de PVV 'goed' vond zijn hand opsteken?
[..]
Checken of iemand een strafblad heeft duurt niet lang. En hij had zijn grote aantal zetels in de peilingen al een jaar kunnen zien aankomen.
[..]
Ah, dus vanwege zijn grote aantal zetels is hij geen idioot? Dat zegt vrees ik meer over de stemmers...
[..]
Jawel. Ge bent een Wilders-adaptje. Blind loop je achter die fijne Limburger aan. Je belachelijke beweringen bewijzen dat wel
Nee. Je gebruikte het als algemene term om iemands gedrag te omschrijven.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Tja, als je je best doet om het niet te snappen, prima hoor. Volgens mij heb ik redelijk duidelijk geïllustreerd wat ik met 'aanpakken' bedoel, zoals knieschoten en het leger in de straten. Repressie dus.
Kom op zeg... Ik maak er een 'astrogeheel' van? Je probeert het gedrag van Lucassen in dit soort bewoordingen te verklaren:quote:Die houding zie je ook terug in de privégedragingen van de PVV'ers, zoals ik eveneens concreet heb geïllustreerd met voorbeelden. Als jij die parallel niet wilt zien, dan kun je inderdaad heel semantisch gaan lullen over op welke manier je de term 'aanpakken' allemaal kunt uitleggen. Maar dan ben jij degene die er een vaag Astrogeheel van maakt, niet ik.
Je koppelt politieke opvattingen over hoe je het beste gewelddadige demonstraties kan aanpakken aan een zéér algemeen persoonlijk kenmerk als 'doorpakkend'(is dat eigenlijk wel een woord?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat iemand die neerkijkt op theedrinken qua politiek ook in zijn privéleven meer is van het 'zelf doen' en 'doorpakken' dan van overleg en begrip?
Goh, het spijt me. Ga je nu ook nog een keer iets bijdragen aan deze discussie of blijft het bij one-liners zoals...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het heet "adeptjes" slimmerik
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..
Ja hoor, vanaf dag 1 van je benoeming. Nadat mevrouw Bijlhout 6 uur staatssecretaris was, en daarvoor 2 jaar wachtgeld kreeg, is er een aanpassing gedaan, zodat men voor het aftreden minstens 3 maanden in functie moet zijn om 2 jaar wachtgeld te krijgen (bij <3 maanden krijgt men 6 maanden wachtgeld).quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk recht op wachtgeld als hij ermee stopt? Of moet je dan langer in de 2e kamer zitten?
Het is niet zo, maar als het zo zou zijn, zouden de 'pvda / gl joden' daar in meerderheid dan mee zitten denk je?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Omdat Wilders een Mossad agent is, maakt dat Drinkman geen dubbel agent?! Contraspionage for the win!
Laat Hem er buiten aub.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef Im.Kant. het volgende:
[quote]Jezus... Bevind me hier tussen een spervuur van Wilders-adaptjes en Cohen-adaptjes.
Kennelijk toch wel, want de pvv-bashers komen er nu pas mee. Wel een fail voor geenstijl trouwens, -1, die zijn dus pro-pvv als de pest. (Die kwamen er ook niet mee, terwijl ze andere veel beter verborgen shit wel gelijk weten op te diggen)quote:Checken of iemand een strafblad heeft duurt niet lang.
Nee want het waren maar peilingen en de niet-pvv partijen zeiden dat NL slim was en hij blij mocht zijn met 8 zetels of zo.quote:En hij had zijn grote aantal zetels in de peilingen al een jaar kunnen zien aankomen.
Tja idem voor de pvda, howel die wel van 182.000 leden naar 46.000 of zo nu gingquote:Ah, dus vanwege zijn grote aantal zetels is hij geen idioot? Dat zegt vrees ik meer over de stemmers...
Nee hoor, al jaren stem ik SP. Meelopen doe ik niet, en die Limburger is een half-Duitser van... Indische komaf.quote:Jawel. Ge bent een Wilders-adaptje. Blind loop je achter die fijne Limburger aan. Je belachelijke beweringen bewijzen dat wel
Onzin, je kan in NL met een strafblad zo de kamer in.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Een Tweede Kamerlid moet van onbesproken gedrag zijn. Deze man moet onmiddellijk aftreden.
Tja, gestraft en straf uitgezeten.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Lucassen pleegde ontucht in Ermelo. Mijn buurgemeente![]()
Verhaal wordt steeds sappiger trouwens.
Concreter noem ik datquote:Op donderdag 11 november 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Lucassen pleegde ontucht in Ermelo. Mijn buurgemeente![]()
Verhaal wordt steeds sappiger trouwens.
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef freako het volgende:
Als hij aftreedt is Lucassen dan de eerste die verplicht aan het solliciteren moet..
Wat is dat nu weer voor gelul??quote:Op donderdag 11 november 2010 23:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
aftreedt
hij is persoonlijk gekozen (voor de wet) en een 2e kamerlid die treed niet af
Ja, en? Het is dus prima als een of andere verkrachter het Nederlandse volk vertegenwoordigt? Hij heeft zn straf uitgezeten, dus zand erover? Valt overigens wat voor te zeggen, maar iets zegt mij dat de doorsnee er een weinig consequente mening op nahoudt in deze.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja, gestraft en straf uitgezeten.
Wringen in bochten etc...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en? Het is dus prima als een of andere verkrachter het Nederlandse volk vertegenwoordigt? Hij heeft zn straf uitgezeten, dus zand erover? Valt overigens wat voor te zeggen, maar iets zegt mij dat de doorsnee er een weinig consequente mening op nahoudt in deze.
Dat is niet mijn mening, ik ben de pvda-aanhang aan het de-programmeren o.a.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, en? Het is dus prima als een of andere verkrachter het Nederlandse volk vertegenwoordigt? Hij heeft zn straf uitgezeten, dus zand erover? Valt overigens wat voor te zeggen, maar iets zegt mij dat de doorsnee er een weinig consequente mening op nahoudt in deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |