Ach, ik denk dat het percentage ontuchtplegers en verkrachters bij de Christen Unie en CDA-stemmers minstens zo hoog is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Deze meneer is toch volksvertegenwoordiger. Aangezien de PVV 1,5 miljoen tokkies vertegenwoordigd waar ongetwijfeld een redelijk aantal aanranders tussen zal zitten, zit deze meneer als volksvertegenwoordiger prima op zijn plek.
Leer eens nadenken.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe zijn die bestraft dan??
Wat ik bedoel je zeggen is: wat bedoel je eigenlijk??
Tsja, ik zal wel dom zijn, maar ik geloof niet dat ze denken dat dat voor henzelf geldt.. Dus jouw zinnen waren niet direct duidelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Leer eens nadenken.
Ik bedoel dat ze uitdragen dat geweld harder bestraft moet worden.
Ik zeg niet dat ze dit wél doen. Lijkt me duidelijk dat de PVV een achterlijke partij is op het gebied van afstraffing en het checken van de integriteit en achtergrond van hun kamerleden.
Heel belangrijk iddquote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef RM-rf het volgende:
Je kunt trouwens over Lucassen een hoop zeggen..... maar een dubbel paspoort heeft hij dus gelukkig niet
Ik geloof dat Lucassen en consorten te asociaal en narcistisch zijn om dat te beseffen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik zal wel dom zijn, maar ik geloof niet dat ze denken dat dat voor henzelf geldt.. Dus jouw zinnen waren niet direct duidelijk.
Ergo: leer eens helder formuleren..
er zal bij de screening strak op gelet zijn, het zou natuurlijk erg belachelijk en door de linkse pers gelijk uitgenut, als der eentje tussen zou zitten die zow een dubbel paspoort heeftquote:
Dank je.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lucassen en consorten te asociaal en narcistisch zijn om dat te beseffen.
Tevens had ik het idee dat het duidelijk was dat de PVV hun geweldadenaars niet afstrafte. Ik doelde duidelijk op het hun landelijk strafbeleid.
Hoewel ik het storend vond dat je dat detail niet goed begreep, had ik je niet dom moeten noemen.
Excuses daarvoor
Of die redenering goed of slecht is mag je zelf bepalen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Im.Kant. het volgende:
Het neerkijken op 'theedrinken' kan hoogstens betekenen dat je geweld op een andere manier dan 'theedrinken' wilt aanpakken.
An sich geen slechte redenering, denk ik zo.
Misschien vanavond nog wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben benieuwd.. Wanneer denken jullie dat we horen dat Wilders iets laat weten? Danwel er anderszins iets duidelijk wordt?
Morgen, na het weekend, of helemaal niet?
Hij vindt het vervelend dat het naar buiten is gekomen en zal een beetje acteren alsof het een schok voor hem is, maar voor een belangrijk deel wist hij dit natuurlijk allemaal al lang.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben benieuwd.. Wanneer denken jullie dat we horen dat Wilders iets laat weten? Danwel er anderszins iets duidelijk wordt?
Morgen, na het weekend, of helemaal niet?
Ja, goeie analyse van Ferry.quote:
Klopt, maar dat is geen "nieuws"..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, goeie analyse van Ferry.
Die zetel is gewoon van Lucassen en als Wilders hem uit de fractie zet heeft de coalitie een probleem.
Nee. En als dat zo is, probeer dan een verband te bewijzen. Nu is je hele redenering niks waard. Je probeert een opinie over een(mijn inziens falend beleid) te koppelen aan dingen 'zelf doen' en 'doorpakken'. Die twee kenmerken zijn niet negatief en je kan ze net zo goed gebruiken om 'theedrinken' en het 'creëren van buurtcentra voor de gewelddadige hangjeugd' te beschrijven. Ik denk dat iemand als Cohen dat ook graag doet.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Of die redenering goed of slecht is mag je zelf bepalen.
Maar denk je niet dat iemand die neerkijkt op theedrinken qua politiek ook in zijn privéleven meer is van het 'zelf doen' en 'doorpakken' dan van overleg en begrip?
Dit is gewoon grappigquote:Dat een theedrinker bij een conflict met de aannemer kiest voor het gesprek en uiteindelijk juridische stappen, terwijl de 'doorpakker' zelf de bijl erbij pakt en daarmee gaat zwaaien? Dat de theedrinker vertrouwt op de politiebeveiliging, terwijl doorpakker Markuszower zelf wel z'n gun meeneemt naar een evenement. Dat de theedrinker met lastige buren met honden in overleg gaat en uiteindelijk de gemeente/politie inschakelt, terwijl een Lucassen er dan gewoon op los ramt.
Nee. Je constante gebruik van zweverige begrippen geeft me het gevoel dat ik op het moment wordt geconsulteerd door Gerda van AstroTV.quote:Snap je nu het punt?
Ik wel, als Ferry het zegt is het pas echt belangrijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klopt, maar dat is geen "nieuws"..
Ik vond het item weinig toevoegen eigenlijk..
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wel, als Ferry het zegt is het pas echt belangrijk.
Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Nee. En als dat zo is, probeer dan een verband te bewijzen. Nu is je hele redenering niks waard. Je probeert een opinie over een(mijn inziens falend beleid) te koppelen aan dingen 'zelf doen' en 'doorpakken'. Die twee kenmerken zijn niet negatief en je kan ze net zo goed gebruiken om 'theedrinken' en het 'creëren van buurtcentra voor de gewelddadige hangjeugd' te beschrijven. Ik denk dat iemand als Cohen dat ook graag doet.
Kortom, je bewering is zweverig en klopt niet.
[..]
Dit is gewoon grappig
Ten eerste kan je met 'doorpakker' net zo goed mijn zéér maatschappelijk betrokken D66-stemmende maatschappij-lerares(van de middelbare school 4e klas, dan) die enorm van 'aanpakken' was op het gebied van criminaliteit beschrijven.
Ze zou echter nóóit geweld gebruiken.
Wat ik hiermee probeer te illustreren is dat je een zeer vaag abstract begrip aanduid wat je op de meest uiteenlopende acties en politieke denkbeelden kan plakken.
Vervolgens probeer je met dit zeer algemene begrip een heel kleine groep van asociale mensen te definiëren.
Is dat nou de 'theedrink' manier van woordkeuze?
[..]
Nee. Je constante gebruik van zweverige begrippen geeft me het gevoel dat ik op het moment wordt geconsulteerd door Gerda van AstroTV.
Binnen 24 uur komt er een persberichtje van de PVV waarin Lucassen aankondigt dat hij ontslag neemt, en misschien ook excuses aanbiedt voor het in diskrediet brengen van de partij.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, goeie analyse van Ferry.
Die zetel is gewoon van Lucassen en als Wilders hem uit de fractie zet heeft de coalitie een probleem.
Ach, ik heb al eerder een "foute kamerleden en bewindslieden-topic" geopperd (om het breed te houden en de jij-bakken ruim baan te geven), maar niemand wenst het te openen kennelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef capricia het volgende:
Is er al een centraal PVV-kerfstok topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |